
- Ogłoszenie nr: 168342
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 marca 2015 r.
Archiwum Państwowe w Toruniu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- młodszy archiwista
- do spraw udostępniania i opracowania zasobu
- w Oddziale we Włocławku
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Archiwum Państwowe w Toruniu
Plac Rapackiego 4
87-100 Toruń
Miejsce wykonywania pracy:
- Włocławek
- Archiwum Państwowe w Toruniu
Oddział we Włocławku
ul. Skorupki 4
87-800 Włocławek
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie materiałów archiwalnych wytworzonych w XIX i XX wieku z terenu byłego województwa włocławskiego
- wykonywanie kwerend w materiałach archiwalnych wytworzonych w XIX i XX wieku z terenu byłego województwa włocławskiego
- popularyzacja wiedzy o materiałach archiwalnych wytworzonych w XIX i XX wieku z terenu byłego województwa włocławskiego (udział w organizacji wystaw i ekspozycji archiwalnych, udział w zebraniach naukowych)
- obsługa Kancelarii Oddziału i petentów (obsługa urządzeń biurowych) w celu realizacji zadań Oddziału, przyjmowania interesantów z kraju i zagranicy, i przyjmowania wniosków bezpośrednio składanych w siedzibie Oddziału.
- informowanie petentów o stanie zachowania materiałów archiwalnych wytworzonych w XIX i XX wieku z terenu byłego województwa włocławskiego w celu zapoznania użytkowników z zasobem Oddziału.
- pomoc w obsłudze pracowni naukowej Oddziału
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy. Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, kserokopiarka, skaner). Stres związany z obsługą użytkowników oraz
kontaktami z urzędami i instytucjami kulturalno - oświatowymi.
Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak windy, podjazdów dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo. Praca z materiałami archiwalnymi- zagrożenie czynnikami mikrobiologicznymi.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego praca w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość podstawowych zasad archiwistyki i prawa archiwalnego
- znajomość języka rosyjskiego (poziom: bardzo dobry)
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- znajomość paleografii rosyjskiej
- znajomość kpa i ustroju administracyjnego Polski
- wykształcenie wyższe (specjalność archiwalna lub studia podyplomowe z zakresu archiwistyki)
- znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym
- znajomość paleografii niemieckiej
- znajomość archiwalnych wskazówek metodycznych
- odporność na stres
- wysoka kultura osobista
- umiejętność pracy w zespole
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów