Archiwum Państwowe w Koszalinie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Młodszy archiwista
Miejsce pracy: Koszalin
Ogłoszenie o naborze Nr 25824
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca biurowa wymagająca odporności na stres w kontaktach z klientem,
- stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- praca z materiałami archiwalnymi.
Otoczenie organizacyjno-techniczne miejsca pracy:
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner),
- stanowisko zlokalizowane na parterze urzędu (budynek 3 piętrowy),
- konieczność poruszania się między kondygnacjami,
- w budynku brak windy osobowej, obiekt wyposażony w platformę pionową przy wejściu głównym oraz w dźwig towarowy do przewozu akt,
- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku,
- możliwość narażenia na czynniki biologiczne: grzyby i roztocza kurzu domowego.
Zakres zadań
- Udostępnianie materiałów archiwalnych w formie tradycyjnej i cyfrowej oraz mikrofilmów w Czytelni Akt, a także pomoc przy udostępnianiu księgozbioru w Czytelni Akt, zgodnie z przepisami i procedurami udostępniania obowiązującymi w AP w Koszalinie
- Udzielanie podstawowych informacji o zasobie AP w Koszalinie oraz o miejscach przechowywania dokumentacji osobowo - płacowej
- Pomoc przy realizacji kwerend z materiałów archiwalnych powstałych po 1945 r., przechowywanych w AP w Koszalinie
- Pomoc w gromadzeniu i sporządzaniu środków ewidencyjnych oraz pomocy informacyjnych
- Pomoc w realizacji zadań z obszaru popularyzacji zasobu oraz edukacji archiwalnej, związanych z upowszechnianiem wiedzy o zasobie i działalności AP w Koszalinie
- Pomoc przy digitalizacji zasobu archiwalnego do celów udostępniania i popularyzacji
- Praca w systemach EZD oraz ZoSIA, a także prowadzenie wyznaczonych archiwalnych baz danych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze administracji rządowej
- Wiedza z zakresu przepisów prawa archiwalnego
- Znajomość przepisów z zakresu ustawy o służbie cywilnej, w tym zasad służby cywilnej oraz kodeksu etyki służby cywilnej
- Umiejętność współpracy i pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista w kontaktach międzyludzkich, w tym doświadczenie z obszaru obsługi klienta
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Wiedza z zakresu znajomości normatywów kancelaryjno-archiwalnych
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych, takich jak skaner, kserokopiarka