Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik biurowy - obsługa dokumentacji

    Bank Pocztowy SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kierowanie korespondencji do poszczególnych komórek Banku, wysyłka i rejestracja korespondencji, archiwizowanie dokumentów.
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    Polski Związek Tenisa Stołowego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    bieżące wsparcie administracyjne współpracowników oraz współpraca z pozostałymi działami, realizacja zleconych projektów, kontakt telefoniczny oraz mailowy, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, archiwizacja dokumentów, pozostałe prace administracyjne, obsługa urządzeń biurowych.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Dokumentacji Medycznej Szpitala  

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentacji medycznej Szpitala, dystrybucję wyników badań do Centrów Medycznych Medicover, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej poprzez kontakt z pacjentami w celu obsługi ich zapotrzebowania na...
  • Referent w Wydziale Obsługi Dokumentacji

    Bank Pocztowy SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie i obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z Banku, otwieranie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji do poszczególnych komórek Banku, przygotowanie i rejestracja korespondencji do wysyłki oraz jej wysyłanie, archiwizacja dokumentacji –...
  • Specjalista ds. Obsługi Dokumentacji

    Bank Pocztowy SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoimi zadaniami będzie: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; rejestracja dokumentacji a także przekierowanie do odpowiednich oddziałów Banku; wysyłka oraz rejestracja korespondencji wychodzącej; archiwizacja dokumentacji; Jeśli posiadasz: średnie wykształcenie (minimum)...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy archiwista

Archiwum Państwowe w Lublinie
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
767 dni temu
Archiwum Państwowe w Lublinie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Młodszy archiwista
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 97667

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanie zadań:
- praca administracyjno-biurowa,
- reprezentacja urzędu,
- wyjazdy służbowe,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- możliwy kontakt z czynnikiem alergennym,
- praca z komputerem,
- praca z biurowymi urządzeniami wielofunkcyjnymi,
- budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami w budynku,
- dźwig osobowy i towarowy.

Zakres zadań

  • Rozpatruje wnioski na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej państwowych i samorządowych jednostek organizacyjnych, przekłada je w razie potrzeby Komisji Archiwalnej Oceny Dokumentacji, w celu wydania zgody na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, której okres przechowywania określony w jednolitych rzeczowych wykazach akt (lub kwalifikacjach) upłynął, jednocześnie czuwa nad ochroną przed zniszczeniem materiałów archiwalnych (kat. A).
  • Przeprowadza wybrane kontrole postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w organach i jednostkach organizacyjnych: sporządza protokoły i opracowuje wystąpienia pokontrolne, sprawdza stan realizacji zaleceń pokontrolnych. Opracowuje zalecenia i wnioski pokontrolne dla kontrolowanych podmiotów archiwalnych w celu zapewnienia prawidłowego realizowania przez nie normatywów kancelaryjno-archiwalnych oraz uporządkowania, przechowywania i zabezpieczenia zasobu archiwalnego.
  • Wykonuje wybrane ekspertyzy archiwalne dokumentacji podległej ekspertyzie, dokumentacji wyłączonej z wniosków na brakowanie, materiałów archiwalnych przeznaczonych do przekazania do zasobu Archiwum Państwowego, w celu prawidłowego ustalenia wartości archiwalnej dokumentacji poddawanej ekspertyzie lub poprawności przygotowania materiałów archiwalnych do przejęcia.
  • Uczestniczy w procesie przejmowania wybranych materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego, ocenia poprawność uporządkowania, zewidencjonowania i technicznego zabezpieczenia przekazywanych materiałów oraz poprawność rysów historycznych dołączonych, w celu zapewnienia zgodnego z obowiązującymi przepisami prawnymi przejmowania materiałów archiwalnych na wieczyste przechowywanie do Archiwum Państwowego. Współpracuje z Oddziałem I w zakresie ich przejmowania.
  • Udziela konsultacji i doradza w zakresie państwowego zasobu archiwalnego.
  • Uczestniczy w posiedzeniach Komisji Archiwalnej Oceny Dokumentacji.
  • Aktualizuje bazy danych funkcjonujące w Oddziale. Śledzi zmiany i na bieżąco zapoznaje się z nowymi przepisami z zakresu spraw archiwalnych, śledzi szczegółowe przepisy resortowe.
  • Prowadzi prace naukowe i popularyzatorskie, tj. bierze udział w zebraniach naukowych organizowanych w Archiwum, uczestniczy w pracach naukowych inicjowanych i prowadzonych w Archiwum, popularyzacji działalności archiwalnej i zasobu Archiwum.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy
  • znajomość systemów kancelaryjnych stosowanych w jednostkach organizacyjnych przepisów prawnych, spraw ustrojowych administracji rządowej, samorządowej;
  • biegła obsługa pakietu MS Office i urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie zawodowe pracy w administracji publicznej oraz doświadczenie zawodowe związane z archiwistyką
  • znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego na poz. min. B1
  • komunikatywność, sumienność, stanowczość, zdolności organizacyjne
  • przeszkolenie dotyczące różnych rodzajów dokumentacji współczesnej: technicznej, geodezyjnej i kartograficznej, audiowizualnej, elektronicznej
  • znajomość obsługi systemu EZD
 

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy - obsługa dokumentacji

    Bank Pocztowy SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kierowanie korespondencji do poszczególnych komórek Banku, wysyłka i rejestracja korespondencji, archiwizowanie dokumentów.
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    Polski Związek Tenisa Stołowego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    bieżące wsparcie administracyjne współpracowników oraz współpraca z pozostałymi działami, realizacja zleconych projektów, kontakt telefoniczny oraz mailowy, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, archiwizacja dokumentów, pozostałe prace administracyjne, obsługa urządzeń biurowych.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Dokumentacji Medycznej Szpitala  

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentacji medycznej Szpitala, dystrybucję wyników badań do Centrów Medycznych Medicover, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej poprzez kontakt z pacjentami w celu obsługi ich zapotrzebowania na...
  • Referent w Wydziale Obsługi Dokumentacji

    Bank Pocztowy SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie i obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z Banku, otwieranie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji do poszczególnych komórek Banku, przygotowanie i rejestracja korespondencji do wysyłki oraz jej wysyłanie, archiwizacja dokumentacji –...
  • Specjalista ds. Obsługi Dokumentacji

    Bank Pocztowy SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoimi zadaniami będzie: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; rejestracja dokumentacji a także przekierowanie do odpowiednich oddziałów Banku; wysyłka oraz rejestracja korespondencji wychodzącej; archiwizacja dokumentacji; Jeśli posiadasz: średnie wykształcenie (minimum)...