Praca.pl Praca Mazowieckie Sękocin Stary Specjalista ds. Administracyjnych Sękocin Stary
Specjalista / Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych

Specjalista / Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych

Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego
Sękocin Stary
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
6 dni temu

Zakład Informatyki Lasów Państwowych zajmuje się wdrażaniem nowych oraz modernizacją istniejących rozwiązań informatycznych w całym PGL LP.

Podstawowym  zadaniem  Zakładu jest utrzymanie i rozwój zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP, który funkcjonuje w Lasach Państwowych od lat 90-tych XX wieku i obejmuje swoim zakresem wszystkie szczeble organizacyjne LP (biuro Dyrekcji Generalnej w Warszawie, biura Dyrekcji Regionalnych, Nadleśnictwa, Leśnictwa oraz Zakłady o zasięgu krajowym i regionalnym).

Doskonalimy już istniejące programy, tworzymy nowe, szkoląc jednocześnie pracowników LP, aby mogli z nich w pełni korzystać. Dbamy również o zakup najnowocześniejszych technologii, które usprawniają pracę w Lasach Państwowych na terenie całego kraju.

Z naszego  systemu  codziennie korzysta  ponad  25 tysięcy użytkowników.

Specjalista / Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych
Miejsce pracy: Sękocin Stary
Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań:
  • Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD.
  • Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych.
  • Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym regulaminem.
  • Udzielania instrukcji pracownikom instytucji w zakresie wykonywanych czynności kancelaryjnych i dokumentowania przebiegu załatwianych spraw, w tym w zakresie doboru klas z JRWA, właściwego zakładania i prowadzenia spraw.
  • Zarządzanie korespondencją i dokumentacją kancelaryjną, w tym obsługa Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
  • Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych, w tym dokumentacji elektronicznej.
  • Obsługa sekretariatu oraz spotkań, konferencji i wydarzeń wewnętrznych.
  • Wykonywanie innych zadań administracyjnych.
Od kandydata/kandydatki oczekujemy:
  • Wykształcenie wyższe.
  • Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze merytorycznym, w tym doświadczenie na stanowisku archiwisty.
  • Wykształcenie potwierdzające kwalifikacje w zakresie organizacji i prowadzenia archiwum lub ukończony kurs Kancelaryjno-Archiwalny min. I stopnia, praktyczna znajomość przepisów Ustawy o Narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych lub aktów prawnych dotyczących administracji publicznej.
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
  • Znajomość pakietów biurowych MS Office.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność.
Warunki zatrudnienia:
  • Zatrudnienie na czas określony tj. 12 miesięcy z możliwością zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00-08:00 do 15:00-16:00,
  • Wynagrodzenie zgodne z zasadami wynagradzania obowiązującymi w PGL LP.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podniesienia kwalifikacji.
  • Świadczenie pracy w trybie stacjonarnym w siedzibie Zakładu.
  • Możliwość rozwoju poprzez szkolenia.
  • Pakiet socjalny, min. prywatna opieka medyczna, pakiety sportowe, dofinansowanie urlopów.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Do aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Zakład Informatyki Lasów Państwowych, zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922 z pózn. zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje prawo do ich wglądu, poprawiania lub ich usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji w Zakładzie Informatyki Lasów Państwowych i spowoduje niezwłoczne usunięcie danych.”
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Zakład Informatyki Lasów Państwowych

 Zakład Informatyki Lasów Państwowych zajmuje się wdrażaniem nowych oraz modernizacją istniejących rozwiązań informatycznych w całym PGL LP. Podstawowym zadaniem Zakładu jest utrzymanie i rozwój zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP, który funkcjonuje w Lasach Państwowych od lat 90-tych XX wieku i obejmuje swoim zakresem wszystkie szczeble organizacyjne LP (biuro Dyrekcji Generalnej w Warszawie, biura Dyrekcji Regionalnych, Nadleśnictwa, Leśnictwa oraz Zakłady o zasięgu krajowym i regionalnym). Doskonalimy już istniejące programy, tworzymy nowe, szkoląc jednocześnie pracowników LP, aby mogli z nich w pełni korzystać. Dbamy również o zakup najnowocześniejszych technologii, które usprawniają pracę w Lasach Państwowych na terenie całego kraju. Z naszego systemu codziennie korzysta ponad 25 tysięcy użytkowników.

 

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń Medycznych

    CENTRUM CBT Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: obsługa kontraktów i rozliczeń z NFZ; weryfikacja dokumentacji medycznej pod kątem poprawności i zgodności z przepisami; przygotowywanie raportów i analiz finansowo-statystycznych; współpraca z zespołami poradni i rejestracji w zakresie sprawozdawczości; udział w...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: Zapewnienie kompleksowego wsparcia organizacyjnego i administracyjnego Kierownika Zakładu Patomorfologii Nowotworów, Zarządzanie kalendarzem – planowanie, koordynacja i nadzór nad przebiegiem spotkań, Nadzór nad obiegiem...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

    Media Management Europe sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokumentów, zamawianie artykułów biurowych i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska: opracowywanie dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług, archiwizacja danych, współpraca z dotychczasowymi klientami oraz działania na rzecz pozyskania nowych, tworzenie dokumentów finansowych w ramach procesu realizacji usług, aktualizacja treści na stronie www, w...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień; Przygotowywanie umów i prowadzenie rejestru umów z podmiotami zewnętrznymi; Wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Ewidencji

    Warszawski Dom Technika NOT Sp. z.o.o.   Warszawa, ul. T. Czackiego 3/5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Prowadzenie rejestrów wynajmowanych lokali oraz rozliczeń czynszowych; Obsługa dokumentacji Biura, korespondencji oraz archiwizacja akt; Kontrola porządku i stanu technicznego zarządzanych obiektów; Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia pracowników;
  • Specjalistka / Specjalista ds. Administracji Akademickiej w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa, Bielany, ul. Wóycickiego 1/3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych. Prowadzenie, aktualizacja oraz archiwizacja dokumentacji związanej z tokiem studiów. Przygotowywanie i wydawanie dokumentów studenckich. Organizacyjna obsługa sesji egzaminacyjnych....
  • Staż w administracji państwowej

    Fundacja Sustinae   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę  pełny etat   3 200 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres zadań: Wsparcie pracy działów biurowych; Archiwizacja dokumentów; Podstawowe czynności administracyjne; Poznanie funkcjonowania instytucji publicznej;
  • Stanowisko ds. obsługi administracyjno-gospodarczej​​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Zakres obowiązków: sprawdzanie harmonogramów czasu pracy, nadzór nad ewidencją czasu pracy prowadzoną przez poszczególne zespoły pracownicze, wprowadzenie czasu pracy do systemu kadrowo-płacowego (SAP) ewidencja urlopów, zwolnień i nadgodzin występujących u pracowników w bieżących...
  • Pracownik Biurowy

    Media Management Europe sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy: rejestrowanie, dystrybucja i nadawanie; Współpraca z firmami kurierskimi, nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich; Obsługa połączeń telefonicznych przychodzących do biura; Wsparcie przy organizacji spotkań...