Opis stanowiska:
- wsparcie użytkowników firmy w obszarze teleinformatycznym,
- diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów sprzętowych, programowych oraz systemowych zgłaszanych przez użytkowników,
- instalacja i konfiguracja oprogramowania, sprzętu oraz urządzeń peryferyjnych,
- zarządzanie licencjami/kluczami oprogramowania oraz sprzętu,
- pomoc i wsparcie przy rozbudowie infrastruktury IT firmy,
- prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania,
- zapewnienie nieprzerwanej pracy systemów informatycznych i infrastruktury IT oraz ich rozwój, optymalizacja, konserwacja,
- wsparcie przy obsłudze systemów Call Center i VOIP,
- nadzór nad bezpieczeństwem i ciągłością pracy środowiska teleinformatycznego,
- wsparcie administratorów systemów w bieżących zadaniach,
- czynny udział we wdrożeniach i nowych projektach informatycznych,
- utrzymanie na bieżąco aktualnej bazy wiedzy,
Wynagrodzenie: 2500/3000 zł brutto
Wymagania:
- znajomość obsługi systemów operacyjnych Microsoft Windows oraz pakietu Microsoft Office,
- znajomość technologii informatycznych i telekomunikacyjnych, w tym sieci LAN\WAN, sprzętu komputerowego, oprogramowania użytkowego, telefonii analogowej, cyfrowej oraz VoIP,
- umiejętność konfigurowania i diagnozowania sprzętu komputerowego, sieciowego, peryferyjnego, telefonii oraz VoIP,
- umiejętność pracy lokalnie na miejscu oraz zdalnie za pomocą dedykowanego oprogramowania,
- umiejętność pracy zadaniowej, dobrej organizacji pracy oraz samodzielności,
- dyspozycyjność do pracy w wymiarze pełnego etatu
- rzetelność, odpowiedzialności, punktualności oraz wysoka kultura osobista,
- umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne,
- chęć stałego rozwoju, podnoszenia umiejętności, kwalifikacji oraz kompetencji,
Wskazane:
- wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki informatyczne lub inne techniczne),
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w IT,
- dodatkowym atutem będą praktyki, prace na zlecenie\o dzieło, kursy, szkolenia, seminaria, certyfikaty związane z informatyką,
Poznaj
POLMED S.A.
POLMED S.A. to operator prywatnej opieki medycznej, zapewniający kompleksową opiekę medyczną dla firm, instytucji i pacjentów indywidualnych już od 1999 r.
Firmy wspieramy kompleksowym zarządzaniem medycyny pracy, szczepieniami i akcjami profilaktycznymi (w tym testy, szczepienia i diagnostyka powikłań COVID-19).
Klientom indywidualnym oferujemy prywatne pakiety opieki medycznej, badania laboratoryjne i diagnostyczne oraz jednorazowe konsultacje lekarzy różnych specjalizacji.
Nowoczesne Centra Medyczne POLMED zlokalizowane są w największych miastach Polski: Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Olsztyn, Poznań, Sosnowiec, Starogard Gdański, Tczew, Warszawa, Wrocław.
Dodatkowo firma współpracuje z ponad 3000 Partnerami Medycznymi na terenie całego kraju. Obsługę Pacjentów w całym kraju wspiera zespół konsultantów telefonicznego Centrum Obsługi Pacjenta oraz nowoczesny system informatyczny.
Od 2021 roku do POLMED dołączył Szpital Rehabilitacyjny JANTAR oraz sieć przychodni diagnostyki obrazowej.