Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Szczecinie
Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Lubieszyn
Ogłoszenie o naborze Nr 72763
Warunki pracy
- budynek parterowy
- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego
- praca siedząca przy komputerze w wymuszonej pozycji ciała powyżej 4 godzin dziennie
- praca w siedzibie urzędu
- wyjazdy służbowe
- obsługa urzadzeń biurowych (kserokopiarka, skaner, drukarka)
- oświetlenie naturalne i sztuczne
- pomieszczenie higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
- brak specjalistycznych urzadzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
- bariery architektoniczne: utrudnione poruszanie się po budynku (ciężkie drzwi otwierane przy pomocy czytnika kart, który umieszczony jest z boku na ścianie na wysokości ok. 1,5 m).
Zakres zadań
- Kieruje pracą Wydziału Administracyjno-Technicznego oraz nadzoruje nad prawidłowością wykonywania pracy przez podległych pracowników w zakresie m.in. : zarządzania siecią informatyczną, siecią komputerową oraz siecią telekomunikacyjną w Inspektoracie, zarządzania lokalami oraz pomieszczeniami będącymi w dyspozycji Inspektoratu, zaopatrywania Inspektoratu w niezbędny asortyment, zapewnienia prawidłowego działania sprzętu będącego na wyposażeniu Inspektoratu, właściwej współpracy z podmiotami zajmującymi się legalizacją sprzętu, naprawami oraz przeglądami, bieżącej eksploatacji i napraw pojazdów służbowych, prowadzenia spraw związanych z ewidencją wyposażenia Inspektoratu, obrotu dokumentów, w tym współpracy z operatorami pocztowymi, realizacji zapotrzebowania na umundurowanie i inne elementy niezbędnego wyposażenia inspektorów transportu drogowego, wykonywania czynności związanych z zapewnieniem właściwych standardów wewnętrznych obrotu i archiwizacji dokumentów
- Sporządza projekty umów zawieranych przez Wojewódzkiego Inspektora w zakresie tematyki związanej z pracą Wydziału
- Sporządza projekty aktów wewnętrznych Wojewódzkiego Inspektora w zakresie tematyki związanej z pracą Wydziału
- Współpracuje z pracownikami innych komórek organizacyjnych w zakresie działania Inspektoratu
- Prowadzi Archiwum Zakładowe Inspektoratu w tym pełni funkcję koordynatora czynności kancelaryjnych
- Pełni funkcję koordynatora czynności kancelaryjnych w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego praca w administracji publicznej
- znajomość przepisów podatkowych oraz związanych z ubezpieczeniami pojazdów
- znajomość przepisów związanych z funkcjonowaniem archiwum jednostki oraz archiwizacją dokumentów
- doświadczenie w prowadzeniu zakładowego archiwum
- znajomość obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
- umiejętność obsługi komputera (Word, Excel)
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
- umiejętność konstruktywnego myślenia
- zdolność syntetyczmego formułowania wypowiedzi
- umiejętność operatywnego działania, reagowania, rozstrzygania i podejmowania decyzji
- umiejętność bardzo dobrej organizacji czasu pracy oraz ustalania priorytetów
- umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania ludźmi
- umiejętność negocjacji
- odpowiedzialność i rzetelność
- systematyczność i samodzielność
- prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- język obcy: znajomość komunikatywna języka angielskiego lub niemieckiego
- znajomość przepisów dot. inwentaryzacji
- umiejętność rozliczania zużycia materiałów eksploatacyjnych