Rhenus Delivery Services Sp z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu skupiającego ponad 290 oddziałów na całym świecie z ponad 16 tysiącami pracowników, świadczących pełen wachlarz usług logistycznych.
W związku z rozwojem naszej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa – okolice Okęcia
Zakres obowiązków:
- Kompleksowe zarządzanie sprawami administracyjnymi i organizacyjnymi firmy
- Nadzór nad dokumentacją firmową
- Koordynacja przepływu dokumentów z innymi spółkami z grupy, głównie spoza Polski
- Zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji wewnątrz firmy
- Wsparcie Zarządu w realizacji codziennych zadań poprzez organizację spotkań biznesowych, podróży służbowych, prowadzenia kalendarza spotkań służbowych oraz dbanie o sprawne funkcjonowanie biura
- Udział w projektach firmowych i realizacja własnych projektów
- Współpraca z pozostałymi działami firmy
- Współpraca z klientami i dbałość o najwyższe standardy obsługi Klienta
- Koordynowanie współpracy z dostawcami
Wymagania:
- Min. 2 – letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel)
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i organizacyjne
- Umiejętność samodzielnego i kompleksowego prowadzenia projektów
- Energiczność, kreatywność, dokładność, odpowiedzialność
- Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Atrakcyjne i stabilne zatrudnienie
- Pracę w młodym zespole w międzynarodowym środowisku
- Możliwość awansu i rozwoju
- Ciekawe szkolenia