specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: koordynowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurier) zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów, wprowadzanie ich do systemu oraz archiwizacja; kompleksowa organizacja podróży służbowych i...
starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
WHAT ARE YOU GOING TO DO? Act as lead C&B contact for the EE cluster, operating as a proactive partner for HR Business Partners and business leadership; Manage total reward agenda for the EE employees' group, in line with Regional and Global Reward Policy; Provide expert compensation guidance and...
Grupa Inter CarsWarszawa, Galeria Młociny
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
Grupa Inter CarsCząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Belgia
kierownik/koordynator / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat 11 000 - 13 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
Your responsibilities: managing office space and maintain office supply inventory, facility coordination in cooperation with the landlord, dealing with external suppliers/ service providers, planning and supervising the administration budget, organizing visits and hosting company guests, organizing...
Rhenus Delivery Services Sp z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu skupiającego ponad 290 oddziałów na całym świecie z ponad 16 tysiącami pracowników, świadczących pełen wachlarz usług logistycznych.
W związku z rozwojem naszej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa – okolice Okęcia
Zakres obowiązków:
Kompleksowe zarządzanie sprawami administracyjnymi i organizacyjnymi firmy
Nadzór nad dokumentacją firmową
Koordynacja przepływu dokumentów z innymi spółkami z grupy, głównie spoza Polski
Zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji wewnątrz firmy
Wsparcie Zarządu w realizacji codziennych zadań poprzez organizację spotkań biznesowych, podróży służbowych, prowadzenia kalendarza spotkań służbowych oraz dbanie o sprawne funkcjonowanie biura
Udział w projektach firmowych i realizacja własnych projektów
Współpraca z pozostałymi działami firmy
Współpraca z klientami i dbałość o najwyższe standardy obsługi Klienta
Koordynowanie współpracy z dostawcami
Wymagania:
Min. 2 – letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel)
Doświadczenie w zarządzaniu projektami
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i organizacyjne
Umiejętność samodzielnego i kompleksowego prowadzenia projektów
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: koordynowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurier) zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów, wprowadzanie ich do systemu oraz archiwizacja; kompleksowa organizacja podróży służbowych i...
starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
WHAT ARE YOU GOING TO DO? Act as lead C&B contact for the EE cluster, operating as a proactive partner for HR Business Partners and business leadership; Manage total reward agenda for the EE employees' group, in line with Regional and Global Reward Policy; Provide expert compensation guidance and...
Grupa Inter CarsWarszawa, Galeria Młociny
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
Grupa Inter CarsCząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Belgia
kierownik/koordynator / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat 11 000 - 13 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
Your responsibilities: managing office space and maintain office supply inventory, facility coordination in cooperation with the landlord, dealing with external suppliers/ service providers, planning and supervising the administration budget, organizing visits and hosting company guests, organizing...