Operation Project Team Leader
Miejsce pracy: woj.
mazowieckie
Twój profil
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub projektem
- znajomość obsługi systemów Call Center będzie dodatkowym atutem
- komunikatywność i cechy przywódcze
- umiejętności analityczne i biznesowe podejście
- komunikatywny angielski (szczególnie w piśmie, poziom min. B1)
- znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excela na poziomie średnio-zaawansowanym (warunek konieczny)
- odporność na stres oraz umiejętność dostosowania się do nowych wyzwań w pracy
- wysoka kultura osobista
Twoje zadania:
- konfigurowanie i wsparcie systemów Call Centre
- analizowanie i przygotowywanie usprawnień w funkcjonujących systemach i aplikacjach
- realizacja projektów i zadań wspólnie z członkami zespołu
- wsparcie managera w codziennych obowiązkach, delegowanie i przydzielanie zadań członkom zespołu, raportowanie
- kontrola nad nadawaniem uprawnień w systemach
- monitorowanie i ocena wyników osiąganych przez zespół
- wspieranie pracowników zarówno w codziennych działaniach, jak i rozwoju zawodowym
- wdrażanie i optymalizowanie procesów zespołowych
- tworzenie i wdrażanie narzędzi potrzebnych do pracy zespołu (przede wszystkim w Excelu)
Oferujemy:
- dofinansowanie do pakietu medycznego i karty sportowej
- jasno określone zadania i szkolenia przygotowujące Cię do pracy
- zgrany, wspierający się nawzajem zespół
- pracę w międzynarodowym środowisku
- owoce, napoje i zdrowe przekąski dostępne dla wszystkich w biurze
- współpracę w komfortowych warunkach i fajną atmosferę
Poznaj
CCPORTER Sp. z o.o.
Jesteśmy agencją marketingową 360, realizujemy outsourcingowe projekty obsługowe, call center i technologiczne, które jesteśmy w stanie dopasować do Twojej działalności. Możemy pomóc w optymalizacji procesów, z których już korzystasz lub zaprojektować je indywidualnie, według tego, czego obecnie potrzebuje Twoja marka.