Miejsce pracy: Lublin
Nr ref.: LUD/203/06/2017
Główne zadania:
• II linia wsparcia dla systemów bankowości elektronicznej
• obsługa (rejestracja, analiza, rozwiązywanie, eskalowanie) błędów i awarii w systemach bankowości elektronicznej
• współpraca z dostawcami oprogramowania (wewnętrznymi i zewnętrznymi) w zakresie usuwania błędów w systemach bankowości elektronicznej
• wsparcie procesu obsługi reklamacji (analiza logów systemów bankowości elektronicznej)
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego, preferowane kierunki techniczne (lub studenci ostatnich lat studiów)
• dobrej znajomości przynajmniej jednego z serwisów bankowości elektronicznej (iPKO, iPKO Biznes lub Inteligo) i produktów w nim obsługiwanych
• gotowości do pracy w systemie zmianowym (3 zmiany)
• znajomości środowiska Windows i Linux, zagadnień sieciowych i środowiska internetowego
• zdolności analitycznych i umiejętności szybkiego kojarzenia faktów
• samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań
• mile widziana umiejętność programowania w językach skryptowych (np. perl, sh) oraz doświadczenie w administracji systemami Linux
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń