Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta, oferującego na całym świecie najwyższą jakość usług w dziedzinie handlu papierami wartościowymi oraz ich przetwarzania, a także w zakresie informacji finansowych i obrotu płatniczego:
Zadania:
• wsparcie i obsługa klientów biznesowych niemieckich (kontakt telefoniczny i mailowy)
• monitorowanie zgłoszeń użytkowników oraz wsparcie logistyczne klienta
• zapewnienie najwyższej jakości obsługi dla klienta
• konfigurowanie i aktualizowanie danych klientów w systemie wewnętrznym
• wdrażanie nowych produktów i usług
• przygotowywanie zwrotów pieniędzy, statystyk
• aktywne uczestnictwo i współpraca w projektach
• wsparcie techniczne zespołu
Wymagania:
• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego - warunek konieczny
• doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane
• wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne w pracy z Klientem
• dobra organizacja pracy
• umiejętność pracy samodzielnej oraz zespołowej
• otwartość, pozytywne nastawienie
• chęć doskonalenia swoich kompetencji
Oferujemy:
- Pracę w dużej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowę o pracę bezpośrednio z naszym klientem
- Warunki finansowe na poziomie 4500 - 5300 brutto + premie
- Stabilną i stałą pracę na pełen etat (od poniedziałku do piątku)
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa (w trakcie wdrażania)
- Pracę w dynamicznym i międzynarodowym środowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia
- Miejsce pracy - Warszawa Centrum