Najnowsze oferty pracy

  • Digital Marketing Specialist

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych online, z naciskiem na działania sprzedażowe. Analiza wyników kampanii, opracowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w tworzeniu strategii komunikacji i analizie rynku we współpracy z klientami. Codzienna współpraca z...
  • Specjalista ds. Marketingu online

    Auchan Polska Sp. z o.o.   Piaseczno, ul. Puławska 46    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: Planowanie, realizacja i bieżąca optymalizacja kampanii digital: Google Ads, YouTube, Display, Performance Max, afiliacja, Monitorowanie wyników i analiza skuteczności kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych, Przygotowywanie raportów oraz formułowanie wniosków i...
  • Starszy Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa   dziś wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie serwisami WWW (WordPress/CMS autorskie): administracja, rozwój i rozbudowa modułów; drobne modyfikacje w HTML/CSS/JS/PHP. SEO on-site i off-site: prowadzenie audytów technicznych i contentowych; przygotowanie listy rekomendacji i ich wdrożenie/koordynacja;...
  • Starszy Specjalista ds. stron internetowych i SEO

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Administracja i rozwój serwisów WWW (WordPress i inne systemy CMS). Wprowadzanie poprawek i modyfikacji w HTML, CSS, PHP i JS. Prowadzenie działań SEO on-site i off-site – audyty, wdrożenia, analiza efektów. Przygotowanie i optymalizacja treści pod wyszukiwarki. Tworzenie prostych grafik...
  • Specjalista ds. Strategii Mediowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
  • Planer Mediów

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
  • Specjalista ds. E-commerce (Marketplace)

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Nadzorowanie procesu realizacji zamówień i obsługa klientów na marketplace; Planowanie, organizacja i koordynacja akcji promocyjnych na platformach sprzedażowych (np. Allegro, Amazon, inne marketplace’y); Tworzenie kampanii reklamowych w Google ADS; Analiza kalendarzy promocyjnych platform i...
  • Digital Media Planner

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako DIGITAL MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania. Na co dzień...
  • Digital Media Planner

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako MEDIA PLANNER rozwiniesz swoje umiejętności strategiczne, wykorzystując przy tym holistyczną wiedzę mediową. Będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który przekłada cele biznesowe naszych Klientów na skuteczne cele mediowe. Agency...
Zobacz więcej ofert pracy

Paid Search Strategist (E-commerce)

MAN ON THE MOON Sp. z o. o.
mazowieckie
specjalista (mid)
praca zdalna
rekrutacja online
1043 dni temu

Company description:

 

At Pathfinder 23 (PF23) we define our mission as #brandbuilding in #ecommerce.

 

We strive to combine art with science and use creative and technological potential to design and implement the most efficient #pathtopurchase scenarios.

 

Our team has unique experience in delivering complex E-commerce projects in EMEA, NA, and LATAM. #globalecomm

 

Our combined experience covers cooperation with over 50 #topbrands and over 300 #e-retailers globally.

PF23 is part of Brand New Galaxy (BNG), an independent platform integrating smart business solutions from the areas of marketing and technology. #PF23 #forthegalaxy #brandnewgalaxy

 

www.pathfinder23.com
www.brandnewgalaxy.com

 

Paid Search Strategist (E-commerce)

Company: Pathfinder 23
Location: woj. mazowieckie

Location: Warsaw hybrid/Poznań hybrid/Remotely

 

About the role:

 

This is an exciting role in Pathfinder 23’s Media Buying Team and you’ll be joining an international group of paid search geeks that love their clients and what we do. We’re proud members of official Amazon Ads Partner Network.
If you’re experienced PPC specialist or digital marketing manager that wants to explore the world of paid search, this opportunity may be right up your ally! We offer extensive onboarding on e-commerce PPC for you to land steadily into your new role.

 

Your mission, if you choose to accept it, will be:
  • Create and execute an integrated e-commerce marketing strategy and plan for new product launches/ holidays across organic and paid media channels
  • Forecast, plan and optimize paid search campaigns on selected ad platforms
  • Day to day contact with select amount of global clients, leading weekly marketing conversations, reviewing and reporting of performance data and making strategic recommendations to hit client goals
  • Conduct keyword research and market/platform analysis
  • Create presentations and case studies independently
  • As part of strategy department – work on proper knowledge flow between strategy, design and client service teams by conducting trainings and workshops, writing articles or newsletters
What you’ll need to succeed:
Required:
  • Digital Marketing/ Media House Experience (minimum 2+ years)
  • Hands on search PPC campaign set-up and management experience
  • Fluent English (we’re an international team, so both internal and external communication is in English)
  • Perfect command of MS Office
  • Great communication and presentation skills
  • Attention to detail
  • Excellent time & project management skills
  • Desire to constantly learn and develop knowledge
  • Readiness to work in US time zone (several times per month)
  • Positive attitude ;)
Desired:
  • E-commerce experience
  • Programmatic Experience
  • SEO/SEM Experience
  • Data analytics experience (Google Analytics, Google Data Studio, PowerBi)
  • 3rd party advertising software experience
What makes this a great career opportunity?

 

Whether the candidate is experienced in E-commerce PPC (for example Amazon Ads), PPC (for example Google Ads) or digital marketing manager that likes numbers, it’s a great opportunity because this field will only get bigger. Also the team is growing fast, together with global clients we work for (now working in both Americas, Europe and Middle East), so it provides opportunity to work on biggest brands globally and learn from scratch / further develop paid media skills.


This role is unique because it combines strategic and client service responsibilities, allowing for both “hard” strategy skills and soft skills to be developed. Moreover, it’s independent role – new member will be leading 1 or more markets for the client, for which they will have 100% responsibility. It develops ability to work well under pressure, time organisation and ability to be a strategic lead.


Last but not least, this role is very knowledge-oriented. This person will learn lots of e-commerce facts to be able to be an e-commerce business consultant for the client. This knowledge and agency know-how are very in demand on the market right now, and will only gain the importance.

 

Benefits:
  • Private medical care
  • Remote work opportunities
  • Employee referral program
  • Access to a mental health support platform
  • Access to e-learning language platform
Our hiring process:
  • Phone interview with our recruitment team
  • Online Interview
  • Recruitment task
  • 2nd interview
 

Podobne oferty

  • Digital Marketing Specialist

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych online, z naciskiem na działania sprzedażowe. Analiza wyników kampanii, opracowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w tworzeniu strategii komunikacji i analizie rynku we współpracy z klientami. Codzienna współpraca z...
  • Specjalista ds. Marketingu online

    Auchan Polska Sp. z o.o.   Piaseczno, ul. Puławska 46    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: Planowanie, realizacja i bieżąca optymalizacja kampanii digital: Google Ads, YouTube, Display, Performance Max, afiliacja, Monitorowanie wyników i analiza skuteczności kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych, Przygotowywanie raportów oraz formułowanie wniosków i...
  • Starszy Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa   dziś wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie serwisami WWW (WordPress/CMS autorskie): administracja, rozwój i rozbudowa modułów; drobne modyfikacje w HTML/CSS/JS/PHP. SEO on-site i off-site: prowadzenie audytów technicznych i contentowych; przygotowanie listy rekomendacji i ich wdrożenie/koordynacja;...
  • Starszy Specjalista ds. stron internetowych i SEO

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Administracja i rozwój serwisów WWW (WordPress i inne systemy CMS). Wprowadzanie poprawek i modyfikacji w HTML, CSS, PHP i JS. Prowadzenie działań SEO on-site i off-site – audyty, wdrożenia, analiza efektów. Przygotowanie i optymalizacja treści pod wyszukiwarki. Tworzenie prostych grafik...
  • Specjalista ds. Strategii Mediowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
  • Planer Mediów

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
  • Specjalista ds. E-commerce (Marketplace)

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Nadzorowanie procesu realizacji zamówień i obsługa klientów na marketplace; Planowanie, organizacja i koordynacja akcji promocyjnych na platformach sprzedażowych (np. Allegro, Amazon, inne marketplace’y); Tworzenie kampanii reklamowych w Google ADS; Analiza kalendarzy promocyjnych platform i...
  • Digital Media Planner

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako DIGITAL MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania. Na co dzień...
  • Digital Media Planner

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako MEDIA PLANNER rozwiniesz swoje umiejętności strategiczne, wykorzystując przy tym holistyczną wiedzę mediową. Będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który przekłada cele biznesowe naszych Klientów na skuteczne cele mediowe. Agency...