Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie.
Razem z naszymi partnerami prowadzącymi placówki partnerskie dbamy o potrzeby i satysfakcję klientów indywidualnych, dostarczając im produkty i usługi bankowe. Ponadto, realizując ambicję bycia bankiem przyjaznym i bliskim, współpracujemy wyłącznie z osobami o wysokiej kulturze osobistej i etyce zawodowej, przedsiębiorczymi, dla których kluczem do sukcesu jest zaufanie klienta.
Miejsce pracy: Nisko
- kompleksowo zarządzasz placówką partnerską
doradzasz w zakresie produktów i usług bankowych - pozyskujesz nowych Klientów
- sprzedajesz produkty bankowe zgodnie z potrzebami Klienta
- godnie reprezentujesz bank w kontaktach z klientami
- przestrzegasz regulacji prawnych oraz standardów obsługi klienta przyjętych w banku
Twoje Doświadczenie i Umiejętności
- masz zarejestrowaną własną firmę lub jesteś gotowy rozpocząć własną działalność gospodarczą
- posiadasz doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów
- znasz lokalny rynek
- jesteś zaangażowany, uczciwy, przedsiębiorczy
- oczekujesz atrakcyjnego wynagrodzenia prowizyjnego
Nasza Oferta
- gwarantujemy Ci udział w marży ze sprzedaży wszystkich produktów dostępnych w Twojej placówce
- udostępniamy szeroką gamę produktów i usług dla osób fizycznych
- zaprosimy Cię do uczestnictwa w konkursach sprzedażowych
- zapewniamy profesjonalne wsparcie merytoryczne i operacyjne m.in. Menadżera Regionalnego, Help Desk oraz Call Center
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Nie wymagamy doświadczenia w branży bankowej. Dla nas ważne jest, że jesteś specjalistą w swojej dziedzinie i chcesz się uczyć nowych rzeczy! Bank Credit Agricole należy do międzynarodowej grupy finansowej działającej na terenie 50 krajów na całym świecie. W Polsce zatrudniamy 4500 pracowników. Jesteśmy Bankiem Uniwersalnym oferujemy klientom indywidualnym, małym i średnim firmom, rolnikom oraz korporacjom kompleksową ofertę produktów i usług bankowych. Nasze działania koncentrujemy na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym i rzetelnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze.
Proces rekrutacji
Przygotuj się i daj się poznać!
Rozmowa kwalifikacyjna jest ważnym elementem procesu, przed tym jednak warto się do niej dobrze przygotować.
Poznaj organizację – postaraj się zebrać jak najwięcej informacji na temat firmy. Jeśli aplikujesz do placówki bankowej – zapoznaj się z ofertą produktową, jeśli aplikujesz do marketingu – przejrzyj ostatnie kreacje przygotowane przez firmę,
Poznaj ogłoszenie – z ogłoszenia możesz wyczytać co najmniej kilka pytań, które może zadać Ci rekruter,
Poznaj siebie – przypomnij sobie wszystkie Twoje sukcesy, doświadczenia, usystematyzuj informacje o sobie,
Przed rozmową – zaplanuj na spokojnie dojazd na rozmowę, po co niepotrzebnie stresować się ewentualnym spóźnieniem :)
Pozytywne nastawienie przede wszystkim!
-
Krok
Analiza aplikacji
-
Krok
Testy umiejętności
-
Krok
Rozmowa z rekruterem
-
Krok
Witamy na pokładzie