Najnowsze oferty pracy

  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    24 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
Zobacz więcej ofert pracy

Performance Marketing Lead

GetResponse Sp. z o.o.
warmińsko-mazurskie
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca zdalna
rekrutacja online
1600 dni temu

We're GetResponse, a Polish SaaS company with more than 300 people on board and 350,000+ customers all over the world.

 

We've been here since 1998. We’re global, remote and multicultural, yet we share the same values.

Our flagship product, the GetResponse platform, provides our customers with advanced online marketing solutions like marketing automation, responsive email design, landing page creator, webinars and useful analytical tools.

 

If you’re ready for an adventure where you can use your smarts, share your enthusiasm and conquer global markets — join our team!

Performance Marketing Lead

Is paid advertising, experimentation and analyzing data what you excel at? Are you self-motivated? Want to take the next step in your career and work for an established company with a startup mindset? Then let’s take GetResponse to the next level together!

We’re looking for a Performance Marketing superstar to lead digital marketing across all global markets.


Key responsibilities:


Performance Marketing

  • manage paid ad campaigns across search, display, social and retargeting networks, including but not limited to Google Ads, DV360, incl. YouTube advertising, Bing, FB and LI Ads, lead ads
  • drive paid campaigns from planning to execution to meet key performance metrics
  • optimize campaigns across multiple channels to deliver the best return on investment
  • ensure successful campaigns, managing bids and budgets to be able to meet the predefined KPIs
  • create short copies, incl. ads and landing page copy in English
  • hands-on experience and eagerness to work within the platforms on a daily basis

Data Analytics & Experimentation

  • constantly experiment, analyze and optimize advertising activities to improve return on investment
  • use data to identify channel optimization and growth opportunities, surfacing dependencies and blockers to cross-functional stakeholders
  • run various tests to optimize ads, landing pages, and targeting options, campaign setting, etc. to continuously improve the performance of paid channels

Growth Marketing mindset

  • find new and innovative ways to reach our target audiences at the right place and time
  • continuously test new channels and research trends and benchmarks
  • seek opportunities for paid growth and optimization beyond paid platforms, e.g. by collaborating with SEO & Social Media teams or landing page optimization
  • develop and execute an omnichannel and multichannel performance marketing strategy

Leadership:

  • control the daily/weekly/monthly budget spend based on media plans
  • lead, execute and optimize performance marketing strategy.
  • collaborate with other marketing teams to create high performing campaigns
  • grow and lead a small Performance team
  • collaborate with an external agency and the internal Design and Devs team to deliver high performing campaigns

What do we expect?

  • 5+ years of experience with paid platforms, incl. Google Ads, YouTube, Facebook & LI Ads
  • close to native English skills / C2 English fluency
  • experience with budget management for multiple markets & channels
  • must be curious, detail-oriented and a broad thinker able to focus on many little details that influence the broader outcome
  • knowledge of best practices and trends in digital channels
  • an eye for design and short copy creation skills
  • growth marketing mindset - experience with website optimization and landing page creation, dynamic content and multi-level attribution models
  • hands-on approach, mixed with excellent stakeholder management and strategic thinking skills
  • understanding of statistics and an ability to support hypotheses with data
  • good understanding of SEO and Social Media platforms
  • A/B Testing and excellent Data Analytics & reporting experience (GA 360, BigQuery, Datastudio, Google Tag Manager, Datalayer implementation)
  • extensive Excel / Sheets skills and an ability to make recommendations based on statistics

Nice to have:

  • working experience with DV360
  • SaaS experience
  • practical usage of SQL and BigQuery

Extra perks include:

  • remote work
  • home office subsidy and #getremote fund
  • private health insurance
  • mental health helpline
  • employee pension program (PPE)
  • corporate life insurance
  • sport cards fund
  • language classes
 

Podobne oferty

  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    24 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...