specjalista junior / senior / mid umowa o pracę pełny etat
5 dni
Biuro ds. Badań Naukowych i Rozwoju Kadry Główne obowiązki: kompleksowa obsługa projektów naukowo-badawczych obejmująca: doradztwo w zakresie możliwości pozyskiwania finansowania na działalność naukową, wsparcie w przygotowaniu wniosków grantowych finansowanych z środków krajowych i...
menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
11 godz.
Obowiązki: Opracowanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej; Wsparcie Project Managerów w przygotowaniu budżetów realizacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych; Analiza dokumentacji technicznej; Zbieranie, sprawdzanie i analiza otrzymanych ofert, negocjacje z...
Osoba zatrudniona na stanowisku MANAGER ESG będzie odpowiedzialna za: Ścisłą współpracę z innymi działami firmy w szczególności z działem finansów i administracji oraz działami operacyjnymi, Opracowywanie regulacji wewnętrznych firmy w obszarze ESG przy uwzględnianiu wymogów...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
śląskie
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Organizacja, planowanie i realizacja budowy; Sporządzanie i nadzór nad wykonywaniem budżetów i harmonogramów; Optymalizowanie procesu inwestycyjnego pod kontem kosztowym i terminowym oraz jakościowym; Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP przepisów prawa budowlanego,...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Miejsce pracy: Poznań, Warszawa, woj. śląskie Opis stanowiska: zarządzanie inwestycją zgodnie z przepisami prawa budowlanego, przyjętą specyfikacją techniczną, koordynacja pracy sił własnych i podwykonawców wszystkich branż, nadzór nad realizacją prac na budowie pod względem jakości...
Zakres obowiązków: Koordynacja prac projektowych, Koordynacja i nadzór nad: opracowaniem dokumentacji projektowej, uzyskaniem zatwierdzeń dokumentacji przez inwestora; realizacją prac w wyznaczonym budżecie i terminie, Nadzór nad poprawnością rozwiązań technicznych, Nadzór oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
2 dni
Wymagania: masz już minimum rok doświadczenia w prowadzeniu rekrutacji z branży medycznej (Lekarze POZ, Pielęgniarki, Rejestracja) świetnie sobie radzisz w obszarze zarządzania projektami – odpowiednio planujesz, priorytetyzujesz oraz realizujesz zaplanowane działania; masz dużą...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współpraca z Zakładami Linii Kolejowych w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych, weryfikacja wniosków i projektów uchwał na posiedzenia organów Spółki, koordynowanie procesu ich uzgadniania oraz kierowanie na posiedzenia organów Spółki,...
Jako Ekspert w naszym zespole będziesz: modelował i wdrażał w organizacji procesy wg metodologii ITIL, kontrolował przebieg procesów na podstawie wypracowanych KPI, określał standardy działań naprawczych wynikające z procesu Problem Management, monitorował postęp realizacji rekomendacji...
INTITEK is a fast growing French company accounting nearly 700 employees. INTITEK is providing to the market high-end custom made services in the field of engineering, technical and scientific programming as well as IT systems and telecommunications networks. INTITEK has a well-established position in the European market, with branches in France, Poland, Switzerland, Belgium and Spain, and also it operates in Canada and Brazil.
INTITEK has developed strong relationships with prestigious clients from industrial and service sector, enabling their employees to grow as well as guaranteeing them the participation in projects involving modern technology and in projects which require outstanding knowledge and skills. Digital Industry, Data Science, and IoT are now the main areas of our development.
PMO Specialist
Miejsce pracy: woj. mazowieckie
MAIN DUTIES AND RESPONSIBILITIES
Financial management
Providing support to manage risks and tasks in designated tool
Reporting – overall progress and on key relevant focus areas
Providing support for resource management including on-boarding external resources
Providing support to manage dependencies and escalations
REQUIRED SKILLS
2 years experience of being PMO Specialist or Project Assistant
Bachelor degree in relevant education
Experience in stakeholder management
Knowledge of Microsoft Office from the user's point of view.
High level of both written and spoken English
Experience with realization of international projects
Easiness to formulate clear messages
WE OFFER
Attractive conditions of employment with a permanent or B2B contract
The opportunity to gain valuable experience and professional development in a modern company
specjalista junior / senior / mid umowa o pracę pełny etat
5 dni
Biuro ds. Badań Naukowych i Rozwoju Kadry Główne obowiązki: kompleksowa obsługa projektów naukowo-badawczych obejmująca: doradztwo w zakresie możliwości pozyskiwania finansowania na działalność naukową, wsparcie w przygotowaniu wniosków grantowych finansowanych z środków krajowych i...
menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
11 godz.
Obowiązki: Opracowanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej; Wsparcie Project Managerów w przygotowaniu budżetów realizacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych; Analiza dokumentacji technicznej; Zbieranie, sprawdzanie i analiza otrzymanych ofert, negocjacje z...
Osoba zatrudniona na stanowisku MANAGER ESG będzie odpowiedzialna za: Ścisłą współpracę z innymi działami firmy w szczególności z działem finansów i administracji oraz działami operacyjnymi, Opracowywanie regulacji wewnętrznych firmy w obszarze ESG przy uwzględnianiu wymogów...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
śląskie
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Organizacja, planowanie i realizacja budowy; Sporządzanie i nadzór nad wykonywaniem budżetów i harmonogramów; Optymalizowanie procesu inwestycyjnego pod kontem kosztowym i terminowym oraz jakościowym; Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP przepisów prawa budowlanego,...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Miejsce pracy: Poznań, Warszawa, woj. śląskie Opis stanowiska: zarządzanie inwestycją zgodnie z przepisami prawa budowlanego, przyjętą specyfikacją techniczną, koordynacja pracy sił własnych i podwykonawców wszystkich branż, nadzór nad realizacją prac na budowie pod względem jakości...
Zakres obowiązków: Koordynacja prac projektowych, Koordynacja i nadzór nad: opracowaniem dokumentacji projektowej, uzyskaniem zatwierdzeń dokumentacji przez inwestora; realizacją prac w wyznaczonym budżecie i terminie, Nadzór nad poprawnością rozwiązań technicznych, Nadzór oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
2 dni
Wymagania: masz już minimum rok doświadczenia w prowadzeniu rekrutacji z branży medycznej (Lekarze POZ, Pielęgniarki, Rejestracja) świetnie sobie radzisz w obszarze zarządzania projektami – odpowiednio planujesz, priorytetyzujesz oraz realizujesz zaplanowane działania; masz dużą...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współpraca z Zakładami Linii Kolejowych w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych, weryfikacja wniosków i projektów uchwał na posiedzenia organów Spółki, koordynowanie procesu ich uzgadniania oraz kierowanie na posiedzenia organów Spółki,...
Jako Ekspert w naszym zespole będziesz: modelował i wdrażał w organizacji procesy wg metodologii ITIL, kontrolował przebieg procesów na podstawie wypracowanych KPI, określał standardy działań naprawczych wynikające z procesu Problem Management, monitorował postęp realizacji rekomendacji...