Praca.pl Praca Podlaskie Piątnica Poduchowna
Podinspektor w wydziale gospodarki przestrzennej i terenowej

Podinspektor w wydziale gospodarki przestrzennej i terenowej

Urząd Gminy Piątnica
Piątnica Poduchowna
praca stacjonarna
8 godz. temu
Urząd Gminy Piątnica
Podinspektor w wydziale gospodarki przestrzennej i terenowej
Miejsce pracy: Piątnica Poduchowna
Numer: StPr/25/0881
OBOWIĄZKI:
Wykaz zadań wykonywanych na stanowisku: 1) wykonywanie zadań związanych z ustalaniem granic Gminy i miejscowości oraz nadawaniem nazw miejscowościom i obiektom fizjograficznym, w tym prowadzenie konsultacji w przedmiotowym zakresie; 2) prowadzenie postępowań dotyczących przeprowadzania rozgraniczania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w tym zakresie, przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta w sprawie wyznaczenia upoważnionego geodety oraz dokonywanie oceny prawidłowości wykonywania czynności rozgraniczeniowych; 3) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem numerów porządkowych nieruchomości oraz prowadzenie w systemie teleinformatycznym aktualizowanej na bieżąco ewidencji miejscowości, ulic i adresów; w zakresie gospodarki nieruchomościami, ochrony praw lokatorów oraz mieszkaniowego zasobu Gminy zadania własne; 4) prowadzenie spraw gminnego zasobu nieruchomości, w tym w zakresie: - ewidencjowania nieruchomości zgodnie z katastrem nieruchomości, - zapewnienia wyceny tych nieruchomości, - zabezpieczenia nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem, - wykonywania czynności związanych z naliczaniem należności za nieruchomości udostępniane z zasobu oraz przekazywanie pism w tych sprawach do Wydziału Finansowego Urzędu, zbywania oraz nabywania, - wydzierżawiania, wynajmowania, użyczania i oddawania w użytkowanie nieruchomości wchodzących w skład zasobu, m.in. przygotowywanie projektów umów i innych przewidzianych prawem dokumentów, - podejmowania czynności w postępowaniu sądowym, w szczególności w sprawach dotyczących własności lub innych praw rzeczowych na nieruchomości, o zapłatę należności za korzystanie z nieruchomości, o roszczenia ze stosunku najmu, dzierżawy lub użyczenia, o stwierdzenie nabycia spadku, o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez zasiedzenie - w uzgodnieniu z radcą prawnym, - składanie wniosków o założenie księgi wieczystej oraz wpis w księdze wieczystej, - opracowywania projektów planów wykorzystania gminnego zasobu nieruchomości; - przygotowania opracowań geodezyjno-prawnych i projektowych, - dokonywania podziałów oraz scaleń i podziałów nieruchomości, - wyposażania nieruchomości w niezbędne urządzenia infrastruktury technicznej; 5) załatwianie spraw związanych z orzekaniem o wygaśnięciu prawa użytkowania lub zarządu oraz włączeniem do zasobu nieruchomości, które nie zostały zagospodarowane; 6) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem opłat adiacenckich, w tym projektów uchwał Rady i decyzji Wójta 7) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem przez Wójta prawa pierwokupu; 8) dokonywanie czynności związanych z wykładaniem map taksacyjnych i tabel taksacyjnych do publicznego wglądu; 9) opracowywanie projektów uchwał Rady w sprawach określania zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania i wynajmowania na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata lub na czas nieoznaczony, o ile ustawy szczególne nie stanowią inaczej; 10) prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, oddawaniem w użytkowanie wieczyste i zamianą nieruchomości stanowiących własność Gminy, w tym: a) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej podawania do publicznej wiadomości wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, b) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawierania przez Wójta umów notarialnych sprzedaży, zamiany lub nabycia nieruchomości; 11) współpraca ze stanowiskiem pracy w zakresie gospodarowania mieniem komunalnym gminy (budynki i budowle) oraz w zakresie ochrony praw lokatorów oraz mieszkaniowego zasobu gminy; * Ogłoszenie o naborze dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Piątnica https://bip.gminapiatnica.pl/ogloszenia/konkursy/5100-ogloszenie-nabor-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-wydzial-gospodarki-przestrzennej-i-terenowej-so
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: 1)jest obywatelem polskim; 2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 3) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym; 4) cieszy się nieposzlakowaną opinią; 5) nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) posiada wykształcenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia lub gospodarka nieruchomościami lub administracja lub pokrewne; 7) staż pracy: co najmniej 2 lata w administracji publicznej; 8) umiejętności zawodowe: a) wiedza ogólna: dobra znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, kodeksu postępowania administracyjnego (kpa), b) wiedza specjalistyczna: bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, kodeks postępowania administracyjnego, c) umiejętności praktyczne: biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office), znajomość techniki opracowywania projektów aktów prawnych (uchwał, zarządzeń), projektów postanowień i decyzji administracyjnych w zakresie podziału i rozgraniczania nieruchomości oraz projektów umów w zakresie dzierżawy. Wymagania dodatkowe: 1) preferowane doświadczenie w dziedzinie z zakresu planowania przestrzennego; 2) znajomość przepisów normujących udostępnianie informacji publicznej; 3) umiejętność analitycznego myślenia i formułowania myśli w mowie i na piśmie; 4) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i obsługi interesantów, kultura osobista i odporność na stres; 5) samodzielność, zaangażowanie; 6) posiadanie prawa jazdy kategorii B i praktyczna umiejętność prowadzenia pojazdów.

Miejsce pracy:

Piątnica Poduchowna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 5 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

; Informacja o warunkach pracy na stanowisku: - pierwsza umowa na czas określony 6 miesięcy; - stanowisko podinspektor; - praca w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat); - wynagrodzenie na zasadach określonych w przepisach regulujących wynagradzanie pracowników samorządowych; - praca w budynku Urzędu oraz na terenie gminy Piątnica; - budynek nie przystosowany do osób niepełnosprawnych; - stanowisko wyposażone w sprzęt niezbędny do pracy na stanowisku; - bezpośredni przełożony: Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Terenowej. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu listopadzie 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Piątnica był wyższy niż 6%.

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna, powiat: łomżyński, woj: podlaskie


Dane kontaktowe:

Krzysztof Ryszard Kozicki


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do dnia 18 grudnia 2025 r. do godz. 10:00.


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV) 2) kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany przez kandydata; 3) podanie o przyjęcie do pracy - list motywacyjny podpisany przez kandydata; 4) kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata; 5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności oraz doświadczenia zawodowego (zaświadczenia, certyfikaty), poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata; 6) kserokopie świadectw pracy poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata, 7) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z praw publicznych, o posiadaniu kwalifikacji zawodowych do wykonywania pracy na określonym stanowisku, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym, podpisane przez kandydata; 8) zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, 9) klauzula informacyjna, podpisana przez kandydata. Termin składania ofert: Termin: do dnia 18 grudnia 2025 r. do godz. 10:00. Miejsce i sposób składania ofert: Osobiście w kancelarii Urzędu Gminy Piątnica- pokój nr 8, Piątnica Poduchowna, ul. Stawiskowska 53; 2) Pocztą na adres Urząd Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna, z dopiskiem na kopercie "Nabór na wolne stanowisko podinspektora w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Terenowej Urzędu Gminy Piątnica". Informacje pozostałe Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, albo bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. Dokumenty złożone na potrzeby konkursu nie są zwracane i będą przechowywane zgodnie z przepisami Instrukcji kancelaryjnej. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Piątnica. Dodatkowe informacje i wyjaśnienia w sprawie konkursu można uzyskać pod nr tel. 86 215 21 72 (Sekretarz Gminy) lub 86 215 21 61 (Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Terenowej). * Ogłoszenie o naborze wraz z wymaganymi załącznikami dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Piątnica, link: https://bip.gminapiatnica.pl/ogloszenia/konkursy/5100-ogloszenie-nabor-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-wydzial-gospodarki-przestrzennej-i-terenowej-so

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Aplikuj teraz