Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne: 1)jest obywatelem polskim; 2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 3) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym; 4) cieszy się nieposzlakowaną opinią; 5) nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) posiada wykształcenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia lub gospodarka nieruchomościami lub administracja lub pokrewne; 7) staż pracy: co najmniej 2 lata w administracji publicznej; 8) umiejętności zawodowe: a) wiedza ogólna: dobra znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, kodeksu postępowania administracyjnego (kpa), b) wiedza specjalistyczna: bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, kodeks postępowania administracyjnego, c) umiejętności praktyczne: biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office), znajomość techniki opracowywania projektów aktów prawnych (uchwał, zarządzeń), projektów postanowień i decyzji administracyjnych w zakresie podziału i rozgraniczania nieruchomości oraz projektów umów w zakresie dzierżawy. Wymagania dodatkowe: 1) preferowane doświadczenie w dziedzinie z zakresu planowania przestrzennego; 2) znajomość przepisów normujących udostępnianie informacji publicznej; 3) umiejętność analitycznego myślenia i formułowania myśli w mowie i na piśmie; 4) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i obsługi interesantów, kultura osobista i odporność na stres; 5) samodzielność, zaangażowanie; 6) posiadanie prawa jazdy kategorii B i praktyczna umiejętność prowadzenia pojazdów.
Piątnica Poduchowna
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 do 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia:
; Informacja o warunkach pracy na stanowisku: - pierwsza umowa na czas określony 6 miesięcy; - stanowisko podinspektor; - praca w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat); - wynagrodzenie na zasadach określonych w przepisach regulujących wynagradzanie pracowników samorządowych; - praca w budynku Urzędu oraz na terenie gminy Piątnica; - budynek nie przystosowany do osób niepełnosprawnych; - stanowisko wyposażone w sprzęt niezbędny do pracy na stanowisku; - bezpośredni przełożony: Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Terenowej. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu listopadzie 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Piątnica był wyższy niż 6%.
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna, powiat: łomżyński, woj: podlaskie
Dane kontaktowe:
Krzysztof Ryszard Kozicki
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do dnia 18 grudnia 2025 r. do godz. 10:00.
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV) 2) kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany przez kandydata; 3) podanie o przyjęcie do pracy - list motywacyjny podpisany przez kandydata; 4) kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata; 5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności oraz doświadczenia zawodowego (zaświadczenia, certyfikaty), poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata; 6) kserokopie świadectw pracy poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata, 7) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z praw publicznych, o posiadaniu kwalifikacji zawodowych do wykonywania pracy na określonym stanowisku, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym, podpisane przez kandydata; 8) zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, 9) klauzula informacyjna, podpisana przez kandydata. Termin składania ofert: Termin: do dnia 18 grudnia 2025 r. do godz. 10:00. Miejsce i sposób składania ofert: Osobiście w kancelarii Urzędu Gminy Piątnica- pokój nr 8, Piątnica Poduchowna, ul. Stawiskowska 53; 2) Pocztą na adres Urząd Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna, z dopiskiem na kopercie "Nabór na wolne stanowisko podinspektora w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Terenowej Urzędu Gminy Piątnica". Informacje pozostałe Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, albo bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. Dokumenty złożone na potrzeby konkursu nie są zwracane i będą przechowywane zgodnie z przepisami Instrukcji kancelaryjnej. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Piątnica. Dodatkowe informacje i wyjaśnienia w sprawie konkursu można uzyskać pod nr tel. 86 215 21 72 (Sekretarz Gminy) lub 86 215 21 61 (Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Terenowej). * Ogłoszenie o naborze wraz z wymaganymi załącznikami dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Piątnica, link: https://bip.gminapiatnica.pl/ogloszenia/konkursy/5100-ogloszenie-nabor-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-wydzial-gospodarki-przestrzennej-i-terenowej-so
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży