Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Obecnie dla naszego Klienta - firmy z sektora finansowego - poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik ds. Kontaktów Telefonicznych z Klientem
Miejsce pracy: lubelskie/ Lublin
Nr Ref.: PKT/LUB/2015
Opis stanowiska:
- telefoniczna obsługa klientów banku;
- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych;
- budowanie pozytywnych relacji z Klientami,
- udzielanie informacji klientom banku odnośnie szczegółów oferty.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- komunikatywność oraz dobra dykcja,
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub ogólnie w obszarze sprzedaży;
- pozytywne nastawienie i zdolność szybkiego uczenia się.
Oferujemy:
- umowę zlecenie,
- atrakcyjny pakiet szkoleniowy,
- elastyczne godziny pracy (możliwość pogodzenia pracy ze studiami).