Działamy na rynku finansowym już od 15 lat, posiadamy 70 oddziałów na terenie całego kraju.
Obecnie poszukujemy kandydatów/kandydatki na stanowisko:
- Miejsce pracy: Centrala w Ostrołęce + Oddziały w całej Polsce (z naciskiem na południe kraju)
woj. łódzkie, śląskie, opolskie, świętokrzyskie, małopolskie
-
Prowadzenie kontroli i audytów zgodnie z obowiązującymi regulacjami w organizacji;
-
Formułowanie zaleceń dla audytowanych;
-
Raportowanie wyników audytów;
-
Inicjowanie rozwiązań systemowych zmierzających do doskonalenia procesów wewnętrznych;
-
Identyfikowanie i wskazywanie obszarów potencjalnego ryzyka.
-
Wykształcenia wyższego;
-
Zdolności do analitycznej oceny zjawisk i wnioskowania opartego o fakty;
-
Nastawienia na ciągłe doskonalenie i poprawę jakości
-
Samodzielności i zdolności organizowania pracy własnej;
-
Dyspozycyjności czasowej i zadaniowej, gotowości do odbywania częstych podróży służbowych;
-
Dobra znajomość pakietu Ms Office;
-
Prawa jazdy kat B.
-
Doświadczenia w audycie / kontroli wewnętrznej – preferowana branża finansowa;
-
Kwalifikacje audytora wewnętrznego poparte certyfikatem;
-
Chęć zdobywania/podwyższania kwalifikacji zawodowych;
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe.
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
-
Możliwość nabycia unikalnego doświadczenia w branży finansowej;
-
Ciekawą i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze;
-
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności;
-
Niezbędne narzędzia pracy.