Ogłoszenie numer: 55912, z dnia 2009-02-02
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University jest uczelnią działającą od 1991 r. na podstawie zezwolenia Ministra Edukacji Narodowej. Jest jedną z pierwszych uczelni biznesowych w Polsce. Dzięki akredytacji Oxford Brookes University ma prawo do nadawania dwóch dyplomów - polskiego i brytyjskiego.
Pracownik Dziekanatu / Pracownik Rektoratu
Miejsce pracy: mazowieckie
Wymagania
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra znajomość MS Word, MS Excel,
- doświadczenie w obsłudze klienta,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność i samodzielność w realizacji zadań i rozwiązywaniu problemów,
- zdolności interpersonalne,
- umiejętność pracy zespołowej,
- otwartość na nowe wyzwania,
- dokładność, rzetelność i terminowość,
- roczne doświadczenie zawodowe w sprzedaży będzie mile widziane (może być praktyka lub staż),
- wiek: powyżej 25 lat
Oferujemy
- pracę etatową po okresie próbnym,
- możliwość zdobycia nowych kompetencji i rozwój zawodowy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.