Najnowsze oferty pracy

  • Tax Assistant (Transfer Pricing)

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    2 dni
    Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    5 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Accounting Assistant

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    About the department General Ledger Team supports Coloplast entities across the globe in ensuring completeness and accuracy of financial reporting. We are team of over 20 people that perform journal entry postings, balance sheet accounts reconciliation, inventory analysis, fixed assets and leased...
  • Asystent / Asystentka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Łódź    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w systemie...
  • Asystent biura

    D-R-O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA   Ożarów Mazowiecki    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 300 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego; rejestr sprzedaży; rozliczanie kurierów; skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów; porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych; dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego,...
  • Broker Assistant (Reinsurance)

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
  • Accounts Payable Trainee with French / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    5 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    5 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with German / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    5 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    5 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik Księgowo - Administracyjny

Syntegia HR Sp. z o.o
małopolskie, Kraków / Nowa Huta
specjalista junior / mid / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
798 dni temu

Naszym Klientem jest firma z branży biotechnologicznej z ponad 40-letnim doświadczeniem, zatrudniająca około 40 osób. Firma zajmuje się mikrorozmnażaniem roślin w warunkach sterylnych – w laboratorium kultur in vitro. Od wielu lat posiada światowy certyfikat GLOBALG.A.P. ®.

Pracownik Księgowo - Administracyjny
Zadania na oferowanym stanowisku:
 

ADMINISTRACJA KSIĘGOWA:

  • Wystawianie faktur w systemie Symfonia i dodatkowych dokumentów dotyczących sprzedaży oraz obsługa kasy fiskalnej.
  • Przyjmowanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych, weryfikacja pod względem formalnym, prowadzenie raportu kasowego oraz innej dokumentacji firmy.
  • Koordynacja spraw księgowych we współpracy z zewnętrznym biurem rachunkowym, przygotowywanie i kompletowanie wymaganych dokumentów.
  • Opracowywanie zestawień, raportów i analiz zgodnie z wymaganiami Pracodawcy.
  • Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń oraz prowadzenie rejestrów: środowiskowych, KOBIZE, BDO, GUS, CRO i innych wymaganych przepisami.
  • Prowadzenie dokumentacji i koordynacja procedur certyfikacji GLOBALG.A.P.®
  • Dbanie o sprawny przepływ informacji i dokumentów pomiędzy firmą, a biurem rachunkowym.
  • Aktualizacja regulaminów, zarządzeń firmy, ryzyka zawodowego, przepisów BHP oraz PPOŻ, a także nadzorowanie ich przestrzegania przez pracowników.

ADMINISTRACJA BIUROWA:

  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura tj. organizacja pracy biura, dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentacji w firmie, zarządzanie korespondencją, dbanie o sprawność funkcjonowania urządzeń, planowanie oraz zamawianie artykułów na potrzeby firmy.
  • Reprezentowanie firmy w kontaktach z dostawcami usług energetycznych, telekomunikacyjnych, internetowych itp. oraz analiza rynku, wybór dostawców / podwykonawców, analiza ofert, negocjowanie warunków umowy / ceny.
  • Prowadzenie spraw administracyjnych firmy – kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (operatorzy usług, firmy ubezpieczeniowe, firmy leasingowe, banki, kancelaria prawna).
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy poprzez reprezentowanie wysokich standardów obsługi klienta.

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (Asystent Działu Księgowości, Office Manager,
  • Specjalista ds. Administracyjnych).
  • Doświadczenie w zakresie organizowania pracy biura oraz w prowadzeniu spraw księgowych. 
  • Praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych oraz gotowość do ciągłego uczenia się i rozwoju – warunek konieczny.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację telefoniczną i mailową.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word i Excel) umożliwiająca przygotowanie bieżących zestawień i opracowanie oficjalnej korespondencji firmowej.
  • Znajomość programu Symfonia - dodatkowy atut.
  • Wykształcenie wyższe na kierunku kierunku ekonomia, księgowość lub rachunkowość - dodatkowy atut.
  • Samodzielność oraz podejmowanie inicjatywy w rozwiązywaniu trudnych sytuacji jest kluczowe, aby dobrze realizować powierzone obowiązki.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, czyli umiejętność planowania i ustalania priorytetów.
  • Dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków. Na tym stanowisku „pedantyzm” jest zaletą. :)
  • Wysokie zdolności interpersonalne, ukierunkowanie na współpracę oraz dobra komunikacja.

Pracodawca Oferuje:

  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę na pełny etat.
  • Dofinansowanie kursów językowych.
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Możliwość przystąpienia do programu Multisport.
  • Otwartą komunikację i efektywną współpracę bez korporacyjnych procedur i formalności.
  • Przyjazne środowisko pracy, wysoka kultura pracy.
  • Partnerstwo oraz duży kredyt zaufania.
  • Miejsce pracy: Kraków/ Nowa Huta.
 

Podobne oferty

  • Tax Assistant (Transfer Pricing)

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    2 dni
    Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    5 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Accounting Assistant

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    About the department General Ledger Team supports Coloplast entities across the globe in ensuring completeness and accuracy of financial reporting. We are team of over 20 people that perform journal entry postings, balance sheet accounts reconciliation, inventory analysis, fixed assets and leased...
  • Asystent / Asystentka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Łódź    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w systemie...
  • Asystent biura

    D-R-O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA   Ożarów Mazowiecki    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 300 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego; rejestr sprzedaży; rozliczanie kurierów; skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów; porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych; dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego,...
  • Broker Assistant (Reinsurance)

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
  • Accounts Payable Trainee with French / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    5 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    5 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with German / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    5 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    5 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.