Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
- przyjmowanie dostaw,
- rozładunek towarów,
- kompletowanie zamówień,
- przygotowywanie dokumentów przewozowych.
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz uprawnienia do obsługi wózków widłowych,
- ważne badania sanitarno-epidemiologiczne,
- umiejętność pracy przy pomocy komputera,
- dobra organizacja pracy, dokładność,
- odpowiedzialność, samodzielność,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- pracę od poniedziałku do piątku,
- atrakcyjne wynagrodzenie + premie miesięczne,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
- pracę w międzynarodowej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.