Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Pracownik w zespole obsługi klienta i ubezpieczeń
PKO Bank Polski
lubelskie, Lublin
specjalista junior / mid / senior
umowa zlecenie
66 dni temu
DZIEŃ DOBRY
W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny
#ZajmijStanowisko:
Pracownik w zespole obsługi klienta i ubezpieczeń

 Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1

(Lublin)

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (minimum 120h w miesiącu),
  • przyjazne środowisko pracy,
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego.
W naszym zespole na co dzień:
  • wykonujesz połączenia do Klientów w ramach realizacji ankiet,
  • obsługujesz informacyjnie Klientów o usługach, procesach bankowych,
  • wykonujesz połączenia do Klientów z wykonaniem dyspozycji.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • jesteś osobą zaangażowaną i dokładną,
  • dobrze władasz ojczystym językiem (język polski),
  • możesz zaangażować się w zadania w zakresie co najmniej 120 godzin w miesiącu,
  • odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).

Poznaj

PKO Bank Polski S.A.

Dlaczego warto wybrać PKO Bank Polski?

Jesteśmy największym w Polsce i regionie bankiem. Sami tworzymy, rozwijamy i zabezpieczamy nasze systemy oraz produkty. Z rozmachem korzystamy z innowacyjnych rozwiązań oraz nowoczesnych technologii. Mamy najlepszą mobilną aplikację na świecie - IKO. Z sukcesem wdrożyliśmy technologię blockchain oraz AI-chatbot. Współpracujemy ze środowiskiem startupów poprzez program Let's Fintech with PKO Bank Polski. Należymy do grona najlepszych pracodawców z certyfikatem TOP EMPLOYER.

Kontynuujemy drogę cyfrowej transformacji przekształcając się w PKO Bank Przyszłości!

Proces rekrutacji w PKO Banku Polskim

Krok Aplikacja na stanowisko
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie rekrutacyjne
Krok Informacja zwrotna

Podobne oferty