Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie
PRAKTYKANT W PLACÓWCE BANKOWEJ

PRAKTYKANT W PLACÓWCE BANKOWEJ

LUKAS Bank SA
lubuskie, Placówka Bankowa w Gorzowie Wielkopolskim
praca stacjonarna
5384 dni temu
topp2.jpg

LUKAS Bank to bank detaliczny, budujący długoterminowe relacje z klientami, których podstawą jest profesjonalne doradztwo i przyjazna obsługa. Zatrudniamy ponad 5 tys. pracowników. Od 2001 roku głównym akcjonariuszem LUKAS Banku SA jest francuska grupa finansowa Crédit Agricole, która działa na terenie 70 krajów i zatrudnia ponad 160 tys. osób. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:


PRAKTYKANT W PLACÓWCE BANKOWEJ

Symb. ref.: PPB/02/GW
Miejsce pracy: Placówka Bankowa w Gorzowie Wielkopolskim
PROFIL KANDYDATA:
  • status studenta lub absolwenta (studenci studiów zaocznych mile widziani)
  • predyspozycje i chęć do pracy z klientami
  • umiejętność pracy zespołowej, przyjazne nastawienie
  • poczucie odpowiedzialności, zaangażowanie
GŁÓWNE ZADANIA:
  • nawiązywanie kontaktu z klientami w placówce bankowej
  • kierowanie ruchem klientów w placówce
  • wsparcie klientów przy obsłudze bankomatów i wpłatomatów
  • przekazywanie wstępnych informacji o produktach
  • dystrybucja materiałów reklamowych
OFERUJEMY:
  • możliwość postawienia pierwszych kroków zawodowych w bankowości
  • poznanie w praktyce zasad działania placówki bankowej
  • poznanie standardów obsługi klienta w przyjaznym banku
  • przyjazną, twórczą atmosferę pracy
  • elastyczne godziny praktyk


Dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z wybranymi osobami. Prosimy o dołączenie do zgłoszenia klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LUKAS Bank SA dla potrzeb procesu rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe zbierane są na zasadzie dobrowolności i przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia."
bottom1.jpg
 

Poznaj

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.