- Let's Orange
- Praktyki
- Cyberbezpieczeństwo
- Rozwiązywanie problemów
- posiadasz umiejętności analitycznego myślenia
- chcesz poznać najnowsze rozwiązania Contact Center
- posiadasz wyobraźnię pozwalającą na rozwiązanie problemów, które wydają się nierozwiązywalnymi :)
- wiedza w zakresie VOIP/SIP/H323 jest Twoim dodatkowym atutem
- poznanie architektury systemów i nauka debugowania zgłaszanych błędów
- poznanie architektury integracji oraz wdrażanie drobnych zmian na środowisko testowe i produkcyjne
- udział w projektach rozwojowych oraz wdrażanie zmian i integracji na środowisko produkcyjne
- 3 miesiące ciągłej nauki w praktyce
- Program wolontariacki
- Wynagrodzenie za praktykę
- Warsztaty i szkolenia
- Opieka ze strony buddy'ego
- Zobacz więcej na orangestudent.pl
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.