Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Medea Health   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
Zobacz więcej ofert pracy

Prezes Zarządu

GREAT TRADE SOLUTIONS S. A.
warmińsko-mazurskie, Nowe Miasto Lubawskie
praca stacjonarna
2310 dni temu

Ogłoszenie numer: 1904478, z dnia 2018-01-29

GREAT TRADE SOLUTIONS S. A.

Firma Great Trade Solutions S.A. jest firmą działającą na rynku od 2014 roku.

Naszą główną formą działalności jest konfekcja  i sprzedaż folii stretch. Współpracujemy z największymi przedsiębiorcami na terenie całego kraju, jak również z partnerami zagranicznymi.

Jesteśmy firmą stale się rozwijającą. Z uwagi na szerokie spektrum możliwości i zmieniającą się sytuację na rynku w ubiegłym roku wprowadziliśmy dwa nowe obszary działalności przedsiębiorstwa: świadczenie usług taxi oraz sprzedaż pelletu.

Prezes Zarządu

Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie, Nowe Miasto Lubawskie

 

Opis stanowiska

  • kompleksowe zarządzanie firmą oraz kształtowanie i realizację jej strategii,
  • rozwój i wdrażanie nowych produktów,
  • kształtowanie polityki sprzedaży oraz utrzymywanie relacji z kluczowymi odbiorcami oraz dostawcami,
  • przygotowanie i realizację inwestycji,
  • optymalizację procesów biznesowych i kosztów operacyjnych,
  • opracowanie i realizację budżetu oraz długoterminowych planów finansowych,
  • zarządzanie, motywowanie i rozwój pracowników.

Wymagania

  • minimum 3 lat doświadczenia w pracy na stanowiskach zarządczych lub kierowniczych,
  • doświadczenie w zarządzaniu produkcją i operacjami spółki,
  • doświadczenie w optymalizacji i organizacji produkcji oraz procesów produkcyjnych oraz logistycznych,
  • wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi oraz zespołami interdyscyplinarnymi,
  • bycie przedsiębiorczym i nastawionym na rozwój biznesu oraz poszukiwanie i wdrażanie innowacji,
  • znajomość angielskiego (będzie dodatkowym atutem).

Oferujemy

  • pracę w szybko rozwijającej się organizacji,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • atrakcyjną formę zatrudnienia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Medea Health   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...