Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Pricing Specialist – Telecom

NOKIA

Małopolskie

156 dni temu

 

Our Nokia Networks business is the world’s specialist in mobile broadband. From the first ever call on GSM, to the first call on LTE, we operate at the forefront of each generation of mobile technology. Our global experts invent the new capabilities our customers need in their networks. We provide the world’s most efficient mobile networks, the intelligence to maximize the value of those networks, and the services to make it all work seamlessly.

 

Nokia European Software & Engineering Center hires dedicated, enthusiastic and passionate people, who create the largest ITC R&D in Poland. Our facilities in Wroclaw are located in three sites and accommodate one of the biggest test telecommunications labs in Middle and Eastern Europe. Apply and experience the adventure of a lifetime!!!

 

Pricing Specialist – Telecom
Daily activities

 

You will be a part of Customer Pricing team within Commercial Management. You will be responsible for implementation of pricing strategies and definition of business cases to ensure competitive positioning and profitability of offered solution.

 

In daily work you will:

  • implement Nokia Pricing Principles for offers to Nokia customers worldwide
  • interact with Nokia Sales / Solution Teams for offer generation
  • create offer business case and the resulting profitability estimation, to provide full transparency to the respective decision makers
  • create Price Benchmarking
  • propose alternative Pricing or Discounting mechanism or optimizations, if applicable
  • provide pricing data for analytics
  • document pricing assumptions and communicate to relevant teams
  • participate in the approvals in his/her area of responsibility
  • to support the cases worldwide, the Pricing Specialist will be required to work in shifts
Our expectations:
  • Master's or Bachelor's degree in engineering, telecommunication, computer science or economics
  • experience in using technical terminology in English
  • passion to learn new concepts and technologies
  • advanced knowledge of MS Excel (i.e. Pivot tables)
  • background in pricing would be a clear plus
  • understanding of the Mobile Telecommunication infrastructure could be a differentiator
  • understanding of Business Case building and operational KPIs
  • strong analytical, problem solving and synthesis skills
  • organizational skills and ability to work under time pressure and with complex tasks
  • team player
  • highly responsible person who act independently within his/her own responsibility area
  • good communication skills
  • willingness to travel worldwide
  • good communication in English (both written and spoken)
What we offer:
  • opportunity to utilize cutting-edge analytics methods to address business needs and targets
  • possibility to apply and enhance your knowledge in professional business environment
  • work on key commercial projects on daily basis
  • opportunity to leverage your knowledge and skills in multicultural environment to gain new prospective specialty
  • friendly work environment in a team of passionate people
  • work in international environment
Benefits:
  • competitive salary + bonuses depending on one's achievements
  • medical care for you/your family
  • flexible working time
  • group life insurance
  • relocation support
  • co-financing of nursery and kindergarten
  • sport card, tickets to cinema, theater, opera, e-ticket
  • lunch cards
  • and more...

Poznaj

NOKIA

Nokia Solutions and Networks  jest światowym liderem wśród dostawców usług telekomunikacyjnych. Spółka dostarcza kompletny asortyment produktów dla infrastruktury sieci mobilnych i stacjonarnych oraz odpowiada na rosnący popyt na usługi, dysponując 20 000 fachowców na całym świecie. Nokia Siemens Networks jest jedną z największych spółek infrastruktury telekomunikacyjnej. Firma działa w 150 krajach.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży to osoba, która odpowiada za wsparcie merytoryczne i bezpośrednie sprzedaży i posprzedaży produktów lub usług firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: planowanie i organizacja akcji promocyjnych oraz analiza i ocena ich efektywności, wdrażanie standardów merchandisingowych oraz nadzorowanie ich przestrzegania, przygotowywanie analiz marketingowych ...
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Praca Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (857)
Wałbrzych (51)
Legnica (113)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (201)
Toruń (117)
Lubelskie:
Lublin (209)
Chełm (33)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (919)
Tarnów (55)
Nowy Sącz (42)
Mazowieckie:
Warszawa (2127)
Radom (166)
Płock (42)
Opolskie:
Opole (155)
Nysa (60)
Podkarpackie:
Rzeszów (170)
Przemyśl (40)
Podlaskie:
Białystok (130)
Suwałki (41)
Łomża (21)
Pomorskie:
Gdańsk (454)
Gdynia (217)
Słupsk (58)
Śląskie:
Katowice (511)
Częstochowa (161)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (129)
Elbląg (99)
Ełk (39)
Wielkopolskie:
Poznań (599)
Kalisz (64)
Konin (34)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (323)
Koszalin (66)
Kołobrzeg (39)
Auchan (139)
Tesco (138)
Inditex (57)
OBI (2)
PKP (1)
STRABAG (3)
ABB (101)
Accenture (227)
Carrefour (133)
PKO BP (306)
KPMG (36)
Orange (26)
IKEA (16)
Budimex (28)

Rekrutują z Praca.pl