Przedstawiciel Handlowy (artykuły biurowe) (m/k)

PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK
małopolskie
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
rekrutacja online
8 dni temu
PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach i międzynarodowej działalności. 

Naszym Klientem jest od wielu lat dystrybutor i producent artykułów biurowych i piśmienniczych, znanych, światowych marek premium. Firma jest aktywna na terenie całej Europy i odpowiada za rozwój sprzedaży i promocję marek w kilkunastu krajach. Siedziba spółki i magazyn centralny znajdują się Śląsku. W związku z rozwojem, poszukujemy kolejnej osoby do pracy w dziale handlowym, która zajmie się rozwojem sprzedaży na powierzonym rynku na stanowisko:
Przedstawiciel Handlowy (artykuły biurowe) (m/k)
Nr ref.: PHRT/C/KAT

Miejsce pracy: REMOTE

Region działania: Łomża i woj. podlaskie

Region działania: woj. podkarpackie i małopolskie

 
ZADANIA I OBOWIĄZKI:
  • Aktywna sprzedaż produktów z portfolio firmy
  • Kompleksowa obsługa oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami
  • Egzekucja ustaleń handlowych i promocyjnych
  • Realizacja założonych planów sprzedażowych
  • Raportowanie wyników
  • Analiza rynku oraz konkurencji na podległym terenie
  • Dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów.
WYMAGANIA:
  • Doświadczenie w obsłudze Klientów w kanale tradycyjnym na stanowisku sprzedażowym popartym sukcesami
  • Dobra organizacja czasu pracy, zdyscyplinowanie i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Mile widziane osoby posiadające doświadczenie w sprzedaży w branży artykułów biurowych, piśmienniczych, reklamowych, sportowych, zabawek lub podobnych
  • Przedsiębiorczość, zaangażowanie i chęć związania się z mniejszym, ale stabilnym i renomowanym pracodawcą z potencjałem rozwojowym.
OFERUJEMY:
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Stabilne zatrudnienie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy
  • Rozwój kompetencji i zakresu zadań
  • Miłą atmosferę pracy
  • Współuczestniczenie w budowaniu struktur
  • Narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon
  • Umowę o pracę.

Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV klikając w przycisk aplikowania.

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.

Wymogiem do procesowania kandydatury jest zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych personalnych i zawarcie jej w przysyłanym CV.

KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.
2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.
9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.

ZGODA
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK

PROFIT HR (Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych będących profesjonalistami w swojej branży.

MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci. Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.

Podobne oferty

  • Przedstawicielka / Przedstawiciel handlowy

    Awas Serwis Sp. z o.o.   małopolskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków: Realizacja celów sprzedażowych na podległym terenie, Szukanie nowych klientów w regionie działania; Utrzymanie kontaktów i sprzedaży z obecnymi klientami; Przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, kalkulacji i umów; Utrzymywanie relacji z obecnymi i...
  • Przedstawiciel Handlowy

    CMS Polska Sp. z o.o.   małopolskie    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    18 godz.
    w zakresie SPRZEDAŻY MASZYN DO OBRÓBKI SZKŁA (CENTRUM OBRÓBCZE, KRAWĘDZIARKI, MYJKI, WATERJET) oraz SPRZEDAŻY MASZYN DO DRUKOWANIA 3D TECHNOLOGICZNEGO
  • Przedstawiciel Handlowy

    Lafarge   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Realizacja sprzedaży założonego planu budżetu w podległym regionie oraz budowa, rozwijanie i utrzymywanie poprawnych relacji z odbiorcami Izolbet. Praca na terenie Woj. małopolskie,podkarpackie, śląskie​ Dbanie o wizerunek podległych pkt. sprzedaży...
  • Export Manager – oświetlenie (j. niemiecki)

    WBS Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Ostrołęka
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Miejsce pracy: Ostrołęka (woj. mazowieckie) / cała Polska (praca zdalna) Opis stanowiska pracy / zadania: Rozwój i obsługa rynków DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria). Budowanie oraz rozwijanie współpracy z najważniejszymi i największymi klientami (określony profil grup odbiorców)....
  • Przedstawiciel Handlowy

    ATT Sp. z o.o.   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, możesz je wyłączyć w filtrach „więcej -> oferty bez relokacji”. Francja
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Obowiązki: Rozwijanie strategii sprzedaży we Francji Rozwój sprzedaży i rynku zgodnie z celami firmy Rozwijanie nowych relacji biznesowych i utrzymywanie istniejących w celu zwiększenia obrotów Zarządzanie całym procesem sprzedaży Proaktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych...
  • Przedstawiciel handlowy

    AMEX   małopolskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko
    1 dni
    Budowa i obsługa rynku na podległym terenie. Branża budowlana - technika mocowań i wierceń;
  • Przedstawiciel Handlowy ds. monitoringu mobilnego GPS

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi Klientami firmy; przygotowanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych;
  • Przedstawiciel Handlowy w branży beauty

    Dermie Pharm Sp z o.o. Sp.k.   małopolskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  aplikuj szybko
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Organizowanie pokazów, prezentacja zabiegów oraz sprzedaż urządzeń kosmetycznych w tym oczyszczania wodorowego, INNARI HTP, FRIZMI oraz LASER’IQ) w klinikach dermatologicznych i hotelach ze strefami SPA. Sprzedaż produktów, tworzenie ofert handlowych oraz...
  • Przedstawiciel Handlowy

    BELMEB Sp. z o.o   małopolskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    3 dni
    Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów, budowanie długofalowej współpracy z klientami, rozwój portfela istniejących klientów, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych, aktywna realizacja polityki firmy w obszarach dotyczących sprzedaży, promocji, itp.
  • Przedstawiciel handlowy ds. inwestycji

    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko
    4 dni
    nawiązywanie nowych kontaktów, obsługa inwestycji wielkopowierzchniowych (szkoły, biurowce, hotele itp.), prezentacja systemów do sterowania ogrzewaniem grzejnikowym, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, praca w biurze i w terenie.