Przedstawiciel handlowy

PSChem Sp. z o.o.

Gdańsk, Gdynia, Sopot, Słupsk, Starogard gdański, Kwidzyn, Malbork, Tczew, Czarne, Miastko, Bytów, Lębork, Łeba, Kościerzyna, Wejcherowo, Rumia

81 dni temu

Ogłoszenie numer: 2565569, z dnia 2019-07-29

PSChem sp. z o.o. jest firmą z kapitałem zagranicznym. Zajmujemy się dystrybucją produktów chemicznych w kraju i zagranicą. Naszymi klientami są producenci wykorzystujący do wytwarzania swoich produktów surowce i półprodukty chemiczne.

Przedstawiciel handlowy

Miejsce pracy: pomorskie / Gdańsk, Gdynia, Sopot, Słupsk, Starogard gdański, Kwidzyn, Malbork, Tczew, Czarne, Miastko, Bytów, Lębork, Łeba, Kościerzyna, Wejcherowo, Rumia

 

Opis stanowiska

  • Poszukiwanie nowych odbiorców oraz obsługa obecnych klientów firmy
  • Doradztwo merytoryczne z zakresu powierzonej grupy produktów
  • Rozwój sprzedaży w podległym regionie poprzez regularne wizyty u klientów
  • Przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje warunków współpracy z klientami na różnym szczeblu
  • Monitorowanie rynku
  • Bieżąca współpraca z działami Logistyki i Zakupów
  • Uczestnictwo w przygotowaniach i realizacji działań wspierających sprzedaż produktów oraz w ramach przyjętej strategii

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Mile widziana znajomość języka rosyjskiego lub angielskiego
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Analityczne podejście do wykonywanej pracy
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Silne poczucie odpowiedzialności i zaangażowania w pracę
  • Czynne Prawo jazdy kategorii B

Oferujemy

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Interesująca praca w innowacyjnym, międzynarodowym środowisku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
  • Uczestnictwo w targach krajowych i zagranicznych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.