Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:
Oferujemy:
- Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności i kompetencji
- Ambitne stanowisko w dużej i nowoczesnej firmie produkcyjnej
- Realizację projektów dla dużych, międzynarodowych graczy
- Dużą samodzielność w działaniu i realny wpływ na organizację
- Pakiet benefitów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe - techniczne
- Kilkuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania jakością w dużej firmie produkcyjnej
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem specjalistów
- Biegły język angielski w mowie i piśmie
- Znajomość norm ISO, doświadczenie w przeprowadzaniu audytów
- Znajomość narzędzi wykorzystywanych do analizy i poprawy jakości
- Znajomość Lean Manufacturing
- Umiejętność zarządzania zespołem i motywowania ludzi do osiągania ambitnych celów
- Konsekwencja i determinacja w osiąganiu wyznaczonych celów biznesowych oraz wprowadzaniu zmian i działań w celu poprawy jakości
- Dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne i komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole
Zadania:
- Kontrola i monitorowanie efektywności i wydajności Zintegrowanego Systemu Zarządzania na podstawie audytów wewnętrznych oraz zewnętrznych
- Odpowiedzialność za rozwój procedur jakościowych dotyczących produktów we wszystkich fazach procesu napraw
- Zarządzanie wewnętrznymi audytami w firmie
- Nadzór nad zespołem inżynierów, kontrolerów jakościowych oraz audytorów
- Odpowiedzialność za rozwój standardów jakościowych i wskazywanie kierunku zmian
- Aktywne uczestniczenie w spotkaniach mających na celu rozwój świadomości jakości wśród pracowników
- Sprawdzanie procesów i procedur jakościowych oraz rekomendacja ich ulepszenia
- Zarządzanie zbieraniem i analizowaniem danych dotyczących standardów jakościowych, kontroli procesów i produktów
- Uaktualnianie i utrzymywanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz jego dokumentów
- Zapewnienie zgodności ze wszystkimi wymogami standardów ISO oraz zarządzanie corocznymi audytami ISO
- Opracowywanie nowych standardów poprawy jakości oraz wdrażanie nowych technik w zakresie efektywności i jakości (Lean i Six Sigma)
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.