HOTEL SŁONECZNY MŁYN to jedyny położony nad rzeką Brdą w Bydgoszczy hotel czterogwiazdkowy, który powstał dzięki zaadaptowaniu na cele usługowe XIX-wiecznego młyna zbożowego. Aranżacja wnętrza w hotelu nawiązuje do stylu wnętrzarstwa rodem z początku XX wieku. Występują więc tu elementy secesyjne i detale Art Deco.
Wystrój na poszczególnych piętrach hotelu jest pomyślany według przemijających pór roku: wiosny, lata, jesieni, zimy. Dzięki temu każdy nocleg w naszych progach, będzie niezapomnianą przygodą. Ponadto obiekt otacza malowniczy ogród z bezpośrednim dostępem do zejścia nad samą rzekę.
To malownicze położenie w połączeniu z wysoką jakością świadczonych usług i bogatym zapleczem, oprócz zapewnienia komfortowych noclegów, pozwalają również zorganizować w naszym obiekcie wieczór panieński, wesele czy konferencję.
- przygotowywanie dziennych, oraz miesięcznych raportów operacyjnych,
- przygotowywanie tygodniowych oraz miesięcznych raportów finansowych,
- tworzenie analiz, zestawień i prezentacji na potrzeby Zarządu,
- uczestniczenie w procesie zamknięcia miesiąca oraz roku,
- przygotowywanie i analiza danych statystycznych,
- stała współpraca z biurem księgowym
- prace administracyjno -biurowe
- wykształcenia wyższego lub średniego (popartego doświadczeniem ) w zakresie finansów lub ekonomii
- dobrej znajomość MS Office
- dyspozycyjności i mobilności,
- bardzo dobrych umiejętności komunikacji interpersonalnej,
- samodzielności,
- bardzo dobrej organizacji pracy,
- pozytywnego nastawienia, rzetelności i obowiązkowości,
- doświadczenia w wykonywaniu płatności
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość rozwoju osobistego,
- prywatna opieka medyczna