Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie
Referent ds. Obsługi Klienta

Referent ds. Obsługi Klienta

LUKAS Bank SA
zachodniopomorskie, Punkt Obsługi Klienta na terenie marketu w Stargardzie Szczecińskim
praca stacjonarna
5411 dni temu
topp2.jpg

LUKAS Bank to bank detaliczny, budujący długoterminowe relacje z klientami, których podstawą jest profesjonalne doradztwo i przyjazna obsługa. Zatrudniamy ponad 5 tys. pracowników. Od 2001 roku głównym akcjonariuszem LUKAS Banku SA jest francuska grupa finansowa Crédit Agricole, która działa na terenie 70 krajów i zatrudnia ponad 160 tys. osób. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:


Referent ds. Obsługi Klienta

Symb. ref.: REF/01/SSp
Miejsce pracy: Punkt Obsługi Klienta na terenie marketu w Stargardzie Szczecińskim
PROFIL KANDYDATA:
  • wykształcenie średnie
  • doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta, umiejętności sprzedażowe
  • umiejętność obsługi komputera
  • łatwość nawiązywania kontaktu z klientami
  • sumienność i komunikatywność
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym
GŁÓWNE ZADANIA:
  • bezpośrednia obsługa klientów
  • udzielanie informacji dotyczących warunków kredytowania
  • kompletowanie dokumentacji kredytowej
  • sporządzanie umów kredytowych
OFERUJEMY:
  • pracę w zespole profesjonalistów
  • klarowny system wynagrodzeń
  • realne szanse rozwoju dla najlepszych pracowników


Dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z wybranymi osobami. Prosimy o dołączenie do zgłoszenia klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LUKAS Bank SA dla potrzeb procesu rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe zbierane są na zasadzie dobrowolności i przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia."
bottom1.jpg
 

Poznaj

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.