Referent prawny

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Będzinie
Będzin
praca stacjonarna
1 dzień temu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Będzinie
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent prawny
Miejsce pracy: Będzin
Ogłoszenie o naborze Nr 137488

Warunki pracy

praca admnistracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie, obsługa klienta, , brak windy, obiekt niedostosowany dla osób z niepełnosprawnościami, praca na II pietrze, 

Zakres zadań

  • prowadzenie dokumentacji obsługi prawnej w zakresie powierzonych spraw;
  • współpraca z pracownikami PINB przy opracowywaniu i opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami wydawanych aktów pranych
  • Odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków służbowych.
  • opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami dokumentów wewnętrznych PINB: regulaminów i instrukcji;
  • wydawanie opinii prawnych na wniosek Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i podległych mu pracowników w zakresie konsultacji w wydawanych aktach prawnych
  • działalność inspekcyjno-kontrolna

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań administracyjnych
  • dyspozycyjność.
  • umiejętność obsługi komputera;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; nieposzlakowana opinia;
  • znajomość i umiejętność interpretacji przepisów prawnych, w szczególności: - ustawy o Kodeksu postępowania administracyjnego i prawa budowlanego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-06-10 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Będzinie
42-500 Będzin ul. Małachowskiego 29

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Referent / Starszy referent w Sekcji ds. Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego – Ubezpieczeni w Wydziale Współpracy Międzynarodowej

    Śląski Oddział Wojewódzki NFZ   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    7 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: prowadzenie postępowań dotyczących roszczeń regresowych powstałych w wyniku stosowania przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, prowadzenie postępowań wyjaśniających w celu weryfikacji dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy...
  • Referent / Referentka w zamiejscowym wydziale dokumentacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Sosnowiec    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
  • Referent Działu Zakupów

    Raven PL Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Do obowiązków pracownika w dziale zakupów będzie należało m.in.: przyjmowanie materiału na stan i opisywanie faktur zakupowych, kontakt z dostawcami , wysyłanie zapytań, przyjmowanie zamówień, kontrolowanie zgodności dostaw oraz atestów, monitorowanie rynku konkurencji,...
  • Specjalista / Specjalistka ds administracji

    Biuro Projektów Gospodarki Wodno-Ściekowej "Hydrosan"   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat   4 242 - 4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze (przyjmowanie korespondencji przychodzącej, selekcja, przekazywanie dokumentów do aprobaty Zarządu, kierowanie do odpowiednich osób, przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztowej lub kurierskiej), obsługa elektronicznej skrzynki e-mail, obsługa...
  • Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Gliwice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Sekretariatu/ Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej

    AGATA Spółka Akcyjna   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Specjalista ds. Prawno-Administracyjnych

    Nowa Deweloper sp. z o.o.   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    13 dni
    Do obowiązków Specjalisty ds. prawno-administracyjnych należeć będzie: Wsparcie Działu Prawnego i Działu Umów w bieżącym doradztwie prawnym w zakresie umów o roboty budowlane, Przygotowanie umów oraz dokumentów związanych z inwestycjami budowlanymi, w tym projektami deweloperskimi,...
  • Referent ds. Księgowości

    PGE Ekoserwis S.A.   Rybnik, Podmiejska 119a    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    14 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń...
  • Referent w Biurze Wsparcia Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu
    4 dni
    Nazwa stanowiska: referent Liczba etatów: 1 Wymiar etatu: ½ (od 01.09.2024 r.) Główne obowiązki: Obsługa studentów i doktorantów w Biurze Wsparcia Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej. Obsługa wniosków związanych z działalnością studencką i doktorancką. Monitoring działalności...
  • Specjalista / Specjalistka ds. magazynowych

    Ligentia Poland Sp. z o.o.   Gdańsk, Kokoszki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 200 zł brutto/mies.
    6 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA: Obsługa programu magazynowego - Mile widziane doświadczenie WMS – PASS (program do prowadzenia ewidencji towarów), Prowadzenie ewidencji celnej – Mile widziane programy HUZAR, kontakt z Agencjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, Nadzór nad przebiegiem procesów magazynowych....