- organizacja, koordynacja i zarządzanie pracą Działu Serwisu na podległym obszarze
- zarządzanie pracą podległego Zespołu Serwisantów
- koordynacja i nadzór nad pracami prowadzonymi przez firmy podwykonawcze
- nadzoru nad sprzedażą umów serwisowych i napraw
- nadzoru nad przygotowaniem i przekazaniem klientom prawidłowej dokumentacji technicznej i podwykonawczej
- weryfikacja doboru części zamiennych
- raportowanie wyników prac serwisowych
- minimum 3 lata doświadczenia w branży urządzeń chłodniczych (doświadczenie w pracy w serwisie stanowi dodatkowy atut)
- doświadczenie w zakresie zarządzania rozproszona strukturą pracowników
- wykształcenie wyższe kierunkowe
- chęć rozwoju, zaangażowanie w realizację celów
- umiejętność pracy w grupie, komunikatywność
- konkurencyjne warunki zatrudnienia
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w międzynarodowej organizacji
- niezbędne narzędzia i wysoki standard pracy (telefon, komputer, auto służbowe)
- świetną atmosferę pracy
- pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, opiekę medyczną, kartę sportową, inne)
Poznaj
Dussmann Polska Sp.z o.o.
W Polsce istniejemy od 1993 roku, siedziba firmy mieści się w Warszawie, zaś lokalizacja obsługiwanych przez nas obiektów, obejmuje teren całej Polski.
Bogate doświadczenie w prowadzeniu działalności usługowej w branżach technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, żywienia zbiorowego i cateringu oraz ochrony osób i mienia, stawia nas w czołówce przedsiębiorców na rynku polskim w tej gamie usług i daje powody do optymistycznego spoglądania w przyszłość.
Najważniejszą sprawą w świadczonych przez nas usługach jest szeroko rozumiana jakość. Szczególny nacisk kładziemy na nowoczesne metody pracy, stosując najnowsze rozwiązania techniczno-organizacyjne, oparte na standardach światowych z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku.