Regionalny Koordynator Wsparcia Sprzedaży Bancassurance

Nationale-Nederlanden

Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra

101 dni temu

Regionalny Koordynator Wsparcia Sprzedaży Bancassurance
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra

     

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
  • realizacja poziomu sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, poprzez aktywne wspieranie pracowników sieci sprzedaży partnerów biznesowych,
  • budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z zarządzającymi sprzedażą,
  • regularne monitorowanie działań i oferty konkurencji (monitorowanie rynku, rekomendowanie zmian/usprawnień),
  • bieżące raportowanie aktywności sprzedażowych,
  • wsparcie pozostałych członków zespołu w ramach wykonywanych zadań.
Od Kandydatów oczekujemy:
  • 5 letniego doświadczenie w pionie sprzedaży w branży finansowej, 
  • min. 3 letniego doświadczenie w pracy w zespole sprzedażowym w branży bankowej lub ubezpieczeniowej,
  • umiejętności planowania i zarządzania sprzedażą,
  • umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji z Klientami Biznesowymi,
  • samodzielności, wytrwałości i konsekwencji w działaniu oraz nastawienia na realizację celów,
  • umiejętności tworzenia prezentacji oraz prowadzenia spotkań i wystąpień publicznych,
  • wysokich standardów etycznych,
  • znajomości produktów finansowych,
  • znajomości j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • prawa jazdy kat. B i gotowości do wyjazdów służbowych.
Zainteresowanym współpracą z nami oferujemy:
  • pracę w przyjaznym środowisku i pełnym pasji zespole, 
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, kafeterię benefitów do wyboru- np. karta Multisport, bilety do kina, bony zakupowe).
Administratorem podanych danych osobowych jest Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe SA z siedzibą w Warszawa 00-342, Topiel 12. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Poznaj

Nationale-Nederlanden

Poznaj stanowisko: Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży

Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży to osoba odpowiedzialna za koordynację obsługi sprzedaży i rozwoju produktów/usług firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: koordynacja pracy kadry pracowniczej, przygotowanie ofert, merytoryczne sprawdzenie dokumentacji, przygotowanie i wdrażanie inicjatywy wpływającej na wzrost dystrybucji i wartości od sprzedaży na podstawie analiz sprzedaży oraz działań ...
Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży Praca Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży

Rekrutują z Praca.pl