Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Regionalny Menedżer ds. Obsługi Klienta

PEKAES Sp. z o.o.

Bydgoszcz

45 dni temu

Regionalny Menedżer ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Bydgoszcz

Grupa PEKAES – czołowa grupa logistyczna z jedną z największych spółek sektora TSL oferującą innowacyjne rozwiązania logistyczno-intermodalne w ramach całego łańcucha dostaw.

Zadania:
  • Zarządzenie portfelem Klientów oraz budowanie relacji w obrębie wyznaczonego regionu;
  • Aktywny rozwój współpracy z Klientami oraz rozwijanie kontaktów handlowych;
  • Analiza rynku krajowego i zagranicznego oraz identyfikacja potencjalnych kierunków rozwoju sprzedaży;
  • Prowadzenie negocjacji handlowych z Klientami;
  • Przygotowywanie umów i ofert handlowych zgodnie z przyjętą polityką firmy;
  • Monitoring działań konkurencji na rynku TSL.
Wymagania:
  • Minimum 3- letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą Klienta lub w sprzedaży usług w branży TSL;
  • Bardzo dobra znajomość branży TSL;
  • Wykształcenie wyższe;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Gotowość do pracy mobilnej (w obrębie regionu: Gdynia, Olsztyn, Bydgoszcz);
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego;
  • Umiejętności negocjacyjne na wysokim poziomie;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • Wysoka kultura osobista i dojrzałość biznesowa;
  • Wysokie zdolności komunikacyjne.
Oferujemy:
  • Atrakcyjny system premiowy;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole;
  • Szereg benefitów (samochód służbowy, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie i wiele innych).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

PEKAES Sp. z o.o.

Dlaczego warto wybrać PEKAES Sp. z o.o.

Grupa PEKAES to czołowa grupa logistyczna, którą tworzą spółki: PEKAES Sp. z o.o., Chemikals Sp. z o.o., Spedycja Polska SPEDCONT Sp. z o.o.

PEKAES Sp. z o.o. jest jedną z największych spółek sektora TSL. PEKAES zapewnia kompleksową obsługę Klientów w ramach całego łańcucha dostaw – oferuje pełen pakiet usług logistyki magazynowej, dystrybucję drobnicową krajową i międzynarodową oraz spedycję: całopojazdową krajową, międzynarodową, morską i lotniczą, kolejową, jak również logistykę towarów masowych i usługi intermodalne.

PEKAES dysponuje jedną z najefektywniejszych sieci krajowych terminali dystrybucyjnych, kolejowymi terminalami kontenerowymi i przeładunkowymi w Polsce oraz siecią kilkunastu partnerów zagranicznych we wszystkich kluczowych krajach Europy. W 19 polskich oddziałach, 3 terminalach kolejowych oraz 6 magazynach logistycznych, firma zatrudnia ponad 1 200 pracowników.

PEKAES inwestuje w najnowsze rozwiązania IT i stale udoskonala operacje logistyczne, dzięki czemu zapewnia najwyższą jakość świadczonych usług.

Proces rekrutacji w PEKAES Sp. z o.o.

KrokAplikowanie i selekcja dokumentów
KrokRozmowa telefoniczna
KrokSpotkania lub Asessment Center
KrokInformacja zwrotna
Krok„Smart Start”
Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, ...
Praca Kierownik ds. Obsługi Klienta