Obecnie dla naszego klienta, lidera w branży ubezpieczeń, poszukujemy osoby na stanowisko: Release Manager.
Lokalizacja: 100% zdalnie
Stawka: do 1200 zł/MD
Start: kwiecień 2021
Typ umowy: B2B
- Zapewnianie zasobów niezbędnych do realizacji zadań w ramach zasobów wewnętrznych lub projektowych.
- Realizacja zadań projektowych związanych z przygotowaniem infrastruktury IT.
- Przygotowywanie planów wdrożenia infrastruktury IT (określenie czynności wdrożeniowych, planowanie i lokowanie zasobów ludzkich oraz planowanie pozyskania niezbędnych zasobów sprzętowych i oprogramowania).
- Współpraca przy wypracowywaniu optymalnych rozwiązań technologicznych.
- Koordynowanie zadań związanych z przyjmowaniem nowych rozwiązań do eksploatacji.
- Współpraca z Kierownikiem Zespołu Zarządzania Wdrożeniami przy optymalizowaniu procesów wdrożeniowych oraz wypracowywaniu i aktualizowaniu standardów wdrożeń.
- Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze utrzymywania aplikacji biznesowych i usług IT.
- Wykształcenie wyższe (magisterskie) na kierunku informatyka, matematyka lub telekomunikacja.
- Znajomość metodyk zarządzania projektami (PRINCE 2, PMP lub APM).
- Dobra znajomość rozwiązań bazodanowych PostgreSQL, Oracle (w tym RAC), MSSQL, Informix, DB2 oraz serwerów aplikacyjnych: Tomcat, Oracle WebLogic, JBOSS, Oracle OAS.
- Dobra znajomość wirtualizacji serwerów (VMWare ESX, OVM).
- Dobra znajomość serwerów Intel, IBM RISC oraz systemów operacyjnych Linux RH, AIX, Windows.
- Dobra znajomość pamięci masowych SAN i NAS.
- Znajomość zagadnień sieci LAN/WAN (protokoły sieciowe, protokoły routingu, urządzenia aktywne i pasywne CISCO oraz znajomość rozwiązań związanych z urządzeniami Load Balancer).
- Wiedza na temat procesów ITIL Zarządzania Poziomem Usług IT, Zarządzania Incydentami, Problemami, Zmianami.
- Mile widziane doświadczenie jako administrator infrastruktury IT.
- Solidne fundamenty
- Ambitne projekty
- Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
- Znane marki
- Inspirujący liderzy
- Elastyczność
- Dodatkowe korzyści
- System poleceń
Prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku: "APLIKUJ TERAZ".
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest ASTEK Polska Sp. z o.o. ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa. Celem zbierania i przechowywania danych osobowych jest prowadzenie procesów rekrutacyjnych przez ASTEK Polska sp. z o.o. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.
Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
- Solidne fundamenty
- Ambitne projekty
- Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
- Znane marki
- Inspirujący liderzy
- Elastyczność
- Dodatkowe korzyści
- System poleceń
Poznaj
ASTEK Polska
ASTEK Polska to założony w 2007 roku oddział międzynarodowej Grupy ASTEK, specjalizujący się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Nasi Eksperci dostarczają innowacyjne rozwiązania, które przekładają się na wzrost efektywności biznesowej naszych Klientów.
ASTEK Polska przenosi na polski rynek sprawdzone rozwiązania z sektora IT, w oparciu o wieloletnie działanie Grupy ASTEK na arenie międzynarodowej. Dzięki zbieranemu od 1988 roku doświadczeniu z zakresu konsultingu IT oraz inżynierii oprogramowania zdobytemu w 13 krajach, jesteśmy ekspertami w outsourcingu IT.
Posiadamy bogate portfolio kompetencji technicznych oraz doskonale znamy specyfikę biznesu w różnych sektorach: bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji, logistyki i innych.
Zakres usług:
- Outsourcing specjalistów IT
- Team Leasing
- Managed Service
- Fixed Price
Biura ASTEK w Polsce: Gdańsk, Kraków, Katowice, Poznań, Warszawa (HQ), Wrocław.
Lokalizacje ASTEK na świecie: Australia, Belgia, Chiny, Dubaj, Francja, Kanada, Mauritius, Stany Zjednoczone Ameryki, Szwajcaria, Turcja, Wielka Brytania, Wietnam.
Stań się częścią międzynarodowej grupy specjalistów IT, liczącej ponad 3000 pracowników i aplikuj do nas.