Release Manager

ASTEK Polska

Mazowieckie

3 dni temu

ASTEK Polska jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy ASTEK. Specjalizujemy się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Zatrudniamy doświadczonych specjalistów dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji i logistyki w Polsce i za granicą.
Release Manager

Project :

Pharma Biosample Area spans across projects and services related to managing Clinical Sample Data in Pharma Development. Currently it covers projects such as: BRM quality management dashboard, Biosample connect hub-portal, Brooks-SAMi Data Sync, SAMi data migration, SDAP Registry & Stores, SDAP Decisions, SDAP UIVR.

 

Salary: up to 830 PLN/ MD/ B2B or to 15 350 PLN gross / Job contract

Working model: 100% remotely

Client: Biopharmaceutical industry

Start: ASAP

 

Requirements:

  •  2+ of commercial experience as a Release Manager role
  • Availability in Golden Hours 17:00 - 19:00 twice a week 
  • English at least at B2 level

Duties:

  • Scheduling deliveries and release of agreed versions and the associated increase in business value
  • Plan and coordinate major, minor releases and emergency shifts
  • Provide visibility of the status of activities (report), help in making decisions by preparing relevant information together with the operational management
  • Support the operational team in the release schedule, aligning operational releases with the overall release plan of the program
  • Plan distribution windows and lifecycle based on input from Scrum Masters (TPM), technical analysts and OPS delivery manager / coordinator
  • Responsible for updating the document System description with input from TDM.
  • Perform release readiness reviews
  • Based on information from Scrum Masters (TPM) / Tech Analysts
  • Standardize the version management process in all streams, constantly work on introducing improvements in the release process, responsible for the appropriate versioning of the release

We offer:

  • Attractive and transparent system of payments
  • Stable employment
  • Trainings
  • Professional development opportunities in an international environment - our clients are well-known Polish and global brands
  • Employee benefits package (private medical care, Multisport card), nice work atmosphere and team-building meetings
  • Convenient location of our offices
Dlaczego warto z nami pracować?

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.



Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
Dlaczego warto z nami pracować?

Poznaj

ASTEK Polska

ASTEK Polska to założony w 2007 roku oddział międzynarodowej Grupy ASTEK, specjalizujący się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Nasi Eksperci dostarczają innowacyjne rozwiązania, które przekładają się na wzrost efektywności biznesowej naszych Klientów.

ASTEK Polska przenosi na polski rynek sprawdzone rozwiązania z sektora IT, w oparciu o wieloletnie działanie Grupy ASTEK na arenie międzynarodowej. Dzięki zbieranemu od 1988 roku doświadczeniu z zakresu konsultingu IT oraz inżynierii oprogramowania zdobytemu w 13 krajach, jesteśmy ekspertami w outsourcingu IT.

Posiadamy bogate portfolio kompetencji technicznych oraz doskonale znamy specyfikę biznesu w różnych sektorach: bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji, logistyki i innych.

Zakres usług:

  • Outsourcing specjalistów IT
  • Team Leasing
  • Managed Service
  • Fixed Price

Biura ASTEK w Polsce: Gdańsk, Kraków, Katowice, Poznań, Warszawa (HQ), Wrocław.
Lokalizacje ASTEK na świecie: Australia, Belgia, Chiny, Dubaj, Francja, Kanada, Mauritius, Stany Zjednoczone Ameryki, Szwajcaria, Turcja, Wielka Brytania, Wietnam.

Stań się częścią międzynarodowej grupy specjalistów IT, liczącej ponad 3000 pracowników i aplikuj do nas.

Poznaj stanowisko: Kierownik Help Desk 
Kierownik Help Desk koordynuje prace działu IT świadczącego swoje usługi zarówno dla klientów zewnętrznych, jak i wewnętrznych. Do jego zadań należy optymalizacja procesów oraz nadzór nad projektami IT na wszystkich etapach ich realizacji, jak również tworzenie budżetu i strategii działania. Kierownik Help Desk może również zajmować się przeprowadzaniem szkoleń dla pracowników oraz brać udział ...
Praca Kierownik Help Desk