Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1690

  • Liebherr Polska Sp. z o.o.   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zadania: Sprzedaż maszyn budowlanych, Wyjaśnianie szczegółów technicznych na linii producent-klient, Samodzielne sporządzanie ofert oraz realizacja kontraktów przy stałym kontakcie z producentem, Negocjowanie i pilotowanie kontraktów na każdym etapie realizacji, Rozbudowa bazy klientów,...
  • Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa - Doradca Edukacyjny / Doradczyni Edukacyjna

    EDUKO Marta Niemaczek   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska pozyskiwanie nowych klientów w sektorze edukacyjnym i instytucjonalnym; prezentowanie i sprzedaż nowoczesnych materiałów edukacyjnych z obszaru STEAM; budowanie długofalowych relacji biznesowych i doradztwo w zakresie doboru produktów; udział w branżowych wydarzeniach,...
  •  
  • Handlowiec / Pozyskiwanie Sponsorów (branża sportowa – siatkówka kobiet)

    GEDANIA S.A.   Gdańsk    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy osoby przedsiębiorczej, komunikatywnej i skutecznej w działaniu – Handlowca ds. Pozyskiwania Sponsorów, który pomoże nam budować sieć partnerów wspierających rozwój Gedanii. Twoim zadaniem będzie: aktywne pozyskiwanie Sponsorów i Partnerów biznesowych,...
  • Regionalny Kierownik / Regionalna Kierowniczka Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca mobilna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży i marketingu dla rynku w Wielkiej Brytanii. Rozwój potencjału obecnych rynków oraz zdobywanie nowych klientów. Budowanie długotrwałych relacji z klientami. Nadzorowanie polityki cenowej, tworzenie ofert i dokumentacji. Udział w rozwoju produktu i...
  • Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Sprawdzona firma   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Twój zakres obowiązków praca w terenie; spotkania z nauczycielami (dojazd do szkół wysokiej klasy samochodem służbowym) dzielenie się wiedzą merytoryczną podczas spotkań; budowanie pozycji marki w odwiedzanych placówkach; realizacja wyznaczonych zadań w placówce;
  • Nauczyciel Edukacji Wczesnoszkolnej – Doradca Merytoryczny

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Sprawdzona firma   Rzeszów    praca mobilna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Poszukujemy osób z ekspercką wiedzą merytoryczną w obszarze edukacji wczesnoszkolnej. Oferujemy udział w projekcie, którego celem będzie promocja oferty WSiP w szkołach - odbywanie spotkań z nauczycielami i zespołami przedmiotowymi w celu budowania pozycji naszej marki na rynku oraz...
  • Praca.pl
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Realizacja krótkich ankiet terenowych (około 2–3 minut, 9 pytań). Raportowanie wyników w aplikacji mobilnej. Praca na wyznaczonym obszarze, z użyciem narzędzi zapewnionych przez pracodawcę. Korzystanie z auta służbowego (prawo jazdy niewymagane).
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu
    8 dni
    Pozyskiwanie nowych klientów i oferta ubezpieczeń (na życie, majątkowe, grupowe). Przygotowywanie indywidualnych ofert ubezpieczeniowych Spotkania z klientami. Doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań ubezpieczeniowych. Budowanie trwałych relacji z klientami. Rozwój umiejętności...
  • Kundenservice mit Deutschkenntnissen – Customer Support Rockstar

    Foundever   Gdańsk   
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Standort: Danzig (vor Ort) Unternehmen: Foundever Stundenlohn: 49 PLN (brutto) Bonus: bis zu 8.500 PLN Wenn du fließend Deutsch sprichst, gerne mit Menschen arbeitest und Teil einer der bekanntesten Marken der Reisebranche werden möchtest – dann ist diese Stelle genau das Richtige für dich! Bei...
  • Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów. Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Moderowanie komentarzy i interakcja z użytkownikami. Poszukiwanie nowych możliwości rynkowych i budowanie relacji biznesowych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Online

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zadania na Stanowisku Kompleksowe zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta na platformach marketplace. Aktywne kreowanie strategii promocyjnych, w tym analiza kalendarzy platform. Optymalizacja kart produktowych pod kątem jakości, treści i widoczności (SEO). Monitorowanie działań...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Zakupów

    Primost Południe Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Uczestnictwo w procesie zakupowym zgodnie ze strategią firmy; Pozyskiwanie ofert dla realizowanych projektów; Tworzenie tabel porównawczych ofert; Prowadzenie negocjacji cenowych z dostawcami i podwykonawcami; Przygotowywanie zleceń i umów handlowych; Optymalizacja procesów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży B2B

    Elektro Omega sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior / ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    pozyskiwanie nowych hurtowni i partnerów biznesowych w branży elektrycznej, budowlanej i sanitarnej; prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych oraz obsługa umów; koordynacja i realizacja zamówień centrali oraz hurtowni w systemach B2B; przygotowywanie analiz i wsparcie tworzenia strategii...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Handlowych z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Tarnowo Podgórne    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Budowanie i długofalowe rozwijanie relacji biznesowych z klientami. Obsługa obecnych kontrahentów oraz aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowych. Przygotowywanie i prezentowanie ofert sprzedażowych. Doradztwo produktowe dostosowane do potrzeb klientów. Realizacja planów sprzedażowych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Ewidencji

    Warszawski Dom Technika NOT Sp. z.o.o.   Warszawa, ul. T. Czackiego 3/5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska Prowadzenie rejestrów wynajmowanych lokali oraz rozliczeń czynszowych; Obsługa dokumentacji Biura, korespondencji oraz archiwizacja akt; Kontrola porządku i stanu technicznego zarządzanych obiektów; Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia pracowników;
  • Specjalista / Specjalistka ds. prawnych

    Pomysłowi Księgowi   Warszawa, Śródmieście, przy stacji metra Świętokrzyska    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Kompleksowa, bieżąca obsługa dedykowanego portfela klientów (kontakt mailowy, telefoniczny i bezpośredni). Reprezentowanie klientów w kontakcie z różnymi urzędami i instytucjami. Przygotowywanie oficjalnej korespondencji oraz sporządzanie pism związanych z realizacją zleceń. Samodzielne...
  • Doradca / Doradczyni ds. Klientów Biznesowych

    Doradcy Energetyczni Sp. z o.o.   Warszawa, Aleja Komisji Edukacji Narodowej 18    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   5 000 - 70 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: doradzanie firmom w wyborze najlepszych ofert energii elektrycznej i gazu dopasowanych do ich potrzeb; budowanie długofalowych relacji z klientami; pozyskiwanie nowych klientów z wykorzystaniem gotowych narzędzi wsparcia; realizacja celów sprzedażowych indywidualnie i zespołowo;
  • Business Development Manager

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Globalna obsługa największych międzynarodowych klientów na rynkach EMEA. Rozwój i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami i ich partnerami. Aktywne generowanie szans sprzedażowych (leadów) poprzez kontakt z działami zakupów, architektami i PM-ami. Promowanie rozwiązań firmy poprzez...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego

    P.P.H.U. Rekord Tomasz Wojciechowski   Konstantynów Łódzki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 400 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska obsługa telefonicznych i mailowych zapytań klientów niemieckojęzycznych; wprowadzanie oraz zamykanie zleceń w systemie wraz z wystawianiem faktur; prowadzenie aktualnej dokumentacji zgodnie z procedurami; współpraca z pozostałymi działami w codziennych procesach; dodawanie...
  • Concentrix
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    obsługa połączeń przychodzących i kontakt z klientami, aktywna sprzedaż usług dopasowanych do potrzeb, przygotowywanie ofert i wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalistka / Specjalista ds. Zarządzania Projektami Nieruchomości

    specjalista mid / senior  umowa o dzieło / zlecenie / o pracę  pełny etat   8 000 - 20 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Obsługa wielkiego, stałego napływu leadów – szybki kontakt, rozmowy kwalifikujące, analiza potrzeb klienta. Prezentacje mieszkań oraz natychmiastowa reakcja na nowe zgłoszenia sprzedaży. Zakup nieruchomości dla firmy – analiza ofert, ocena opłacalności, wstępne negocjacje cenowe....
  • Doradca / Doradczyni Klienta

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • Doradca / Doradczyni Klienta Indywidualnego

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twoja rola pracujesz z klientem zamożnym, badasz jego potrzeby i aktywnie oferujesz produkty bankowości detalicznej; pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkania, aby zbudować długotrwałe relacje finansowe z klientem;...
  • Młodszy Doradca / Młodsza Doradczyni Klienta Biznesowego

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twoja rola wspierasz Doradców Klienta Biznesowego w obsłudze klientów poprzez pomoc w wyborze odpowiednich produktów i usług bankowych; odpowiadasz za realizację indywidualnych celów biznesowych; nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji; sprzedajesz produkty dla...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Rozwoju Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Strategia Rynkowa: Budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej na rynkach krajowych i zagranicznych. Rozwój Biznesu: Inicjowanie działań w celu zwiększenia potencjału rynków oraz pozyskiwanie nowych klientów i kanałów dystrybucji. Relacje: Budowanie i utrzymywanie długotrwałych...
  • Ekovoltis Sp. z o. o.
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    9 dni
    Obowiązki Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami z sektora biznesowego (B2B). Aktywne pozyskiwanie Klientów i rozwijanie własnego portfolio w powierzonym regionie. Przygotowywanie spersonalizowanych ofert na produkty energetyczne i gazowe. Prowadzenie profesjonalnych...
  • Hanna Fredrych
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    9 dni
    Opis stanowiska Rekrutacja i wdrażanie nowych współpracowników do Zespołu sprzedaży. Wsparcie Zespołu w codziennych działaniach sprzedażowych i zamiana celów na konkretne wyniki. Monitorowanie danych, identyfikacja i modyfikacja obszarów działania Zespołu. Pozyskiwanie klientów...
  • Praca.pl
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Główne Zadania: Opracowywanie koncepcji technicznych wspólnie z zespołem. Przygotowywanie założeń technicznych, analiz ekonomicznych, wycen, budżetów i ofert. Prowadzenie uzgodnień technicznych bezpośrednio z klientami. Poszukiwanie nowych dostawców oraz utrzymywanie relacji z kluczowymi...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Sprzedaży i Logistyki

    DTH Selection Sp. z o.o.   Sękocin Nowy, koło Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Kluczowe Obowiązki Kompleksowa obsługa zamówień klientów (krajowych i zagranicznych). Organizacja i koordynacja transportu krajowego i międzynarodowego (drogowy, morski, lotniczy). Współpraca z firmami kurierskimi, spedytorami oraz agencjami celnymi. Obsługa pełnej dokumentacji:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Dostaw i Magazynu

    Klient portalu Praca.pl   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zapewnienie najwyższego standardu i profesjonalizmu w obsłudze Klienta. Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z wewnętrznymi procedurami kasowymi. Administracja dostawami: weryfikacja zgodności dostaw z zamówieniami i wprowadzanie danych do systemu. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    obsługa pacjentów w punkcie rejestracji oraz bezpośredni kontakt w placówce; komunikacja telefoniczna i mailowa w sprawach związanych z wizytami; współpraca z personelem medycznym przy przygotowaniu dokumentacji na bieżący dzień; wprowadzanie danych do systemów oraz porządkowanie...
  • Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Umawiania Spotkań

    Doradcy Energetyczni Sp. z o.o.   Warszawa, Aleja Komisji Edukacji Narodowej 18    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna  pełny etat   5 000 - 5 500 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: nawiązywanie kontaktu telefonicznego z potencjalnymi klientami biznesowymi; przedstawianie firmy i jej oferty w zakresie optymalizacji kosztów energii i gazu; umawianie spotkań dla doradców energetycznych; budowanie pozytywnych relacji z klientami i aktualizacja bazy danych w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
  • Doradca / Doradcazyni Klienta ds. Ubezpieczenia

    Stanisław Mazurek   Poznań, ul. Towarowa 37    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 20 000 zł netto (+VAT)/mies.
    9 dni
    Twój zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych i biznesowych. Analiza potrzeb i oczekiwań klientów w zakresie ochrony ubezpieczeniowej. Doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych przez firmę. Budowanie długotrwałych relacji z klientami. Aktywne pozyskiwanie...
  • Menedżer / Menadżerka ds. Rozwoju Sprzedaży w Branży TSL

    Elsen Logistyka Sp. z o.o. Sp. k.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Identyfikowanie potencjalnych kontrahentów i nawiązywanie relacji handlowych. Ustalanie warunków współpracy oraz przygotowywanie umów z klientami. Realizacja strategii sprzedażowej obejmującej cele miesięczne i kwartalne. Udział w targach, spotkaniach branżowych i...
  • Analityk / Analityczka ds. Windykacji z j. angielskim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Kluczowe Obowiązki: Codzienny kontakt z klientami (telefon, e-mail, zgłoszenia) w celu rozwiązania zaległych spraw i windykacji płatności. Przetwarzanie płatności kartą kredytową. Monitorowanie portfela klientów w celu utrzymania aktualnego stanu kont. Przygotowywanie zestawień kont,...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista junior / mid  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat
    9 dni
    Rozwijanie relacji z klientami, identyfikacja ich potrzeb i kreowanie ofert z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Organizacja spotkań z klientami, zarówno online, jak i bezpośrednich. Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych przy wsparciu i dostępie do szkoleń oraz opieki mentora.
  • Sonepar Polska sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zadania Przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klientów; Obsługa klientów w oddziale i udzielanie im fachowego wsparcia; Doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów; Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami;
  • Opiekun / Opiekunka Rejestracji i Kontaktów z Pacjentem

    NZOZ MEDREM-POLIKLINIKA SP. Z O.O.   Opole, ul. Katowicka 55    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 300 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    kompleksowa obsługa pacjentów – telefoniczna i bezpośrednia; przyjmowanie zgłoszeń, zapisywanie wizyt oraz prowadzenie terminarzy; aktualizacja danych w systemach i przygotowywanie podstawowych zestawień; realizacja działań wspierających sprzedaż usług medycznych; dbanie o zachowanie...
  • Handlowiec

    CONTROL AV Sp. z o.o.   Rzeszów    praca mobilna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie trwałych relacji. Doradztwo techniczne i sprzedaż rozwiązań audio-video i oświetleniowych. Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji produktowych. Monitorowanie rynku i konkurencji. Realizacja celów sprzedażowych....
  • Doradca Techniczny / Doradczyni Techniczna (Branża Chłodnicza)

    DTH Selection Sp. z o.o.   Sękocin Nowy, k. Warszawy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Kluczowe Obowiązki Sprzedaż urządzeń i komponentów chłodniczych (sprężarki, zawory, wymienniki, sterowniki) do instalatorów. Doradztwo techniczne i proponowanie optymalnych rozwiązań dla klienta. Przygotowywanie ofert handlowych i bilansów ciepła. Obsługa pełnego procesu sprzedaży i...
  • Pracownik Biurowy / Pracownica Biurowa w Dziale Sprzedaży

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres Obowiązków: Wystawianie faktur i prowadzenie pełnej dokumentacji sprzedażowej. Kompleksowa obsługa zamówień i klientów (telefoniczna, mailowa). Przygotowywanie ofert handlowych, wspieranie sprzedaży internetowej. Realizacja obsługi posprzedażowej klienta. Współpraca z firmami...
  • Inżynier ofertowy / Inżynierka ofertowa

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    przygotowywanie ofert dla inwestorów oraz koordynacja dokumentów powstających we współpracy międzybranżowej; analiza techniczna dokumentacji projektowej i formułowanie uwag; wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców i podwykonawców oraz weryfikacja otrzymanych wycen; tworzenie kompletnej...
  • Agent handlowy z branży telekomunikacji

    Avotel Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Przedmiotem sprzedaży są systemy pomiarowe testujące oraz monitorujące ruch, fikcjonalność oraz jakość usług w sieciach telekomunikacyjnych. Klientami są najwięksi oraz średni operatorzy sieci i usług telekomunikacyjnych. W zakres sprzedaży wchodzą również niektóre usługi...
  • Tomasova Lea s.r.o.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów i szans sprzedażowych na rynku polskim; obsługa i rozwój relacji z istniejącymi klientami; prezentacja urządzeń i wsparcie techniczne dla klientów; przygotowywanie ofert i finalizowanie umów; monitorowanie rynku, konkurencji i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Back Office

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Brainsphere Single Member PC   Grecja, Ateny   
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 300 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Opis stanowiska Aktywne inicjowanie kontaktu z potencjalnymi klientami, którzy wykazali zainteresowanie naszym produktem. Kompleksowe prezentowanie produktu firmy oraz wyjaśnianie jego funkcjonalności i wartości dla klienta. Budowanie i pielęgnowanie trwałych relacji z klientami, zapewniając...
  • TTEC
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 10 001 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Główne zadania: Prowadzenie konsultacji z klientami i rozwijanie współpracy; Proponowanie optymalnych rozwiązań wspierających kampanie reklamowe; Współpraca w zespole sprzedażowym i osiąganie wyznaczonych celów; Analiza danych i aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych;...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.