Wrocław
Kluczowe Obowiązki:
- Codzienny kontakt z klientami (telefon, e-mail, zgłoszenia) w celu rozwiązania zaległych spraw i windykacji płatności.
- Przetwarzanie płatności kartą kredytową.
- Monitorowanie portfela klientów w celu utrzymania aktualnego stanu kont.
- Przygotowywanie zestawień kont, harmonogramów płatności i uzgodnień sald.
- Aktualizacja danych klientów.
- Budowanie relacji biznesowych.
Wymagania:
- Wykształcenie: Wymagany tytuł licencjata (BA degree) lub wyższy.
- Języki: Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2/C1).
- Lokalizacja: Gotowość do pracy z biura.
- Narzędzia: Biegła obsługa pakietu MS Office i Google Sheets.
- Dodatkowe Atuty: Podstawowa wiedza z zakresu księgowości oraz doświadczenie w sektorze BPO.
- Cechy: Proaktywność, dbałość o szczegóły i umiejętności interpersonalne.
Oferujemy:
- Benefity: Szeroki pakiet socjalny (szczegóły w ofercie firmy – do uzupełnienia).
- Rozwój: Możliwość zdobycia doświadczenia na stanowisku Customer-Facing i rozwoju umiejętności.
- Środowisko: Praca w środowisku korporacyjnym.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
About our Candidate Privacy Statement: https://www.cognizant.com/careers_resources/Cognizant_Candidate_Privacy_Statement_English_version.pdf
Poznaj
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
Cognizant is a leading IT Services provider globally, transforming Clients' business, operating and technology models for the digital era. Headquartered in the US, Cognizant is ranked on the Fortune 500 and is consistently listed among the most admired companies in the world.At Cognizant, we celebrate diversity and inclusion across our workforce and with our partners, communities and fellow racing fans. That’s why, alongside the Aston Martin Cognizant Formula One team, we work in unison for a more inclusive future. All in, all welcome.