Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1690

  • Menadżer / Menadżerka ds. sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Nadzorowanie sieci sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów B2B w sektorze OZE. Doradztwo techniczne, wystawianie kosztorysów, zarządzanie projektami doradczymi i technicznymi. Uczestnictwo w odbiorach robót budowlanych, wdrażanie procesów budowlanych. Budowanie relacji z nowymi klientami.
  • Osoba do kontaktów telefonicznych z kontrahentami

    Niro Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Lubin, ul. Ścinawska 37    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    kontakt telefoniczny z kontrahentami przy dziale handlowym, pozyskiwanie i aktywne budowanie relacji z klientami firmowymi, umawianie spotkań, prowadzenie rejestru przeprowadzonych rozmów.
  •  
  • Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Głogów    praca mobilna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Realizacja planów sprzedażowych i dystrybucyjnych; Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem; Realizacja standardów ekspozycyjnych; Rozwój klientów i sprzedaży w swoim obszarze; Dbanie o...
  • Over Group
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 15 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    7 dni
    Zadania: Nie tylko Przedstawiciel, ale i Doradca - bądź Specjalistą w swojej dziedzinie i zdobywaj uznanie Klientów poprzez zrozumienie, profesjonalne wsparcie i odpowiedź na Jego potrzeby. Ciesz się samodzielnością, to Ty planujesz własną pracę - umawiasz wizyty, tworzysz trasówki,...
  • Doradca handlowy - branża kosmetyczna / beauty

    Onmacabim Pol Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów kosmetyki profesjonalnej Onmacabim do klientów B2B (gabinet/klinika/SPA). Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji. Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów: przypomnienia i doprowadzanie rozmów do decyzji/zamówienia....
  • Biuro Sprzedaży Własnej Region Wielkopolski   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa agencyjna  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twoje zadania: kontakt z klientami i budowanie relacji; prezentowanie ofert ubezpieczeniowych; doradztwo i wsparcie klienta na każdym etapie; aktywne pozyskiwanie klientów; Kogo szukam? osób otwartych, komunikatywnych; nastawionych na cel i pracę z klientem; gotowych zdobywać nową wiedzę; nie...
  • Account Manager

    MAOBI Group Sprawdzona firma   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kluczowy Zakres Obowiązków Codzienne wsparcie i nadzór nad pracownikami tymczasowymi w Niemczech. Pełne zarządzanie bazą pracowników: grafiki, urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia, rozliczenia. Regularny kontakt z klientami niemieckimi, budowanie długofalowych relacji biznesowych. Aktywne...
  • Kancelaria Finansowa Marek Staniewski
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Allianz to jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych firm ubezpieczeniowych na świecie. Do naszego zespołu poszukujemy osób przedsiębiorczych, komunikatywnych i gotowych na rozwój kariery w branży finansowo-ubezpieczeniowej. Jeśli lubisz pracę z ludźmi, chcesz działać w...
  • Elis Textile Service Sp. z o.o. Sprawdzona firma   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zadania Jako Przedstawiciel Handlowy ds. serwisu odzieży ochronnej i roboczej będziesz odpowiedzialny za sprzedaż naszych usług do firm zatrudniających do 300 pracowników. Nasi Przedstawiciele Handlowi mają "wolną rękę" w planowaniu sobie dnia pracy... możesz pozyskiwać klientów z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Profesjonalna obsługa klientów w języku niemieckim za pośrednictwem czatu i e-maila. Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi standardami jakości. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i realizację wyznaczonych wskaźników. Współpraca z zespołem w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta i Sprzedaży

    Pomorskie Centrum Stomatologii Kryspin-Dent   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zadania Obsługa Pacjentów i rejestracja wizyt. Zarządzanie kalendarzem lekarzy. Prowadzenie dokumentacji medycznej i administracyjnej. Dbanie o obieg informacji w placówce. Wsparcie administracyjne zespołu.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Korporacyjnych w Dziale Wsparcia Sprzedaży Korporacyjnej

    Medicover Sp. z o.o.   Wrocław, Powstańców Śląskich 7A    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    8 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta zagranicznego

    EMERALD Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: codzienny kontakt z klientami zagranicznymi – mailowy i telefoniczny, budowanie trwałych relacji biznesowych; przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo w zakresie oferowanych produktów; przyjmowanie i koordynowanie realizacji zamówień eksportowych; udział w wydarzeniach...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 10 001 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami w celu doradztwa i rozwoju współpracy; Proponowanie dopasowanych rozwiązań reklamowych i sprzedażowych; Wspieranie klientów w realizacji kampanii marketingowych; Analiza potrzeb klientów oraz rozbudowa portfela sprzedażowego; Realizacja...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zakupów

    PERN S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zadania Opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja strategii zakupowych firmy. Zarządzanie relacjami z kluczowymi dostawcami. Przygotowywanie projektów umów, porozumień, aneksów oraz pełnomocnictw do weryfikacji prawnej. Samodzielne prowadzenie kompleksowych postępowań przetargowych....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Szkoleń

    ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami biznesowymi oraz prezentowanie oferty szkoleniowej; analiza potrzeb firm i dobór odpowiednich rozwiązań; utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami powierzonymi w portfelu; budowanie trwałych relacji i dbałość o jakość obsługi;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Branży Agro

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Sprzedaż bezpośrednia innowacyjnych produktów rolniczych (np. środki ochrony roślin, nawozy) do producentów. Aktywne wsparcie techniczne klientów i doradców w zakresie technologii upraw i zastosowania produktów firmy. Skuteczna realizacja wyznaczonych celów handlowych zgodnie z polityką...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Wyrobów Hutniczych

    P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje zadania będą obejmować: Aktywną sprzedaż i obsługę klientów z sektora B2B i indywidualnych. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi oraz pozyskiwanie nowych klientów. Kompleksową obsługę procesów sprzedaży, od przygotowania ofert, przez koordynację dostaw, po...
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży telefonicznej

    Concentrix   Lublin, centrum    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 810 - 10 010 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    prowadzenie kontaktu telefonicznego z partnerami handlowymi w wyznaczonym regionie, budowanie i rozwijanie długofalowych relacji biznesowych z klientami detalicznymi, prezentowanie i promowanie oferty produktowej poprzez rozmowy doradcze, współpraca z zespołem terenowym w celu realizacji...
  • Młodsza Specjalistka / Specjalista / Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Profesjonalna obsługa telefoniczna i mailowa zapytań pracowników dotyczących funkcjonowania elektronicznego obieg dokumentów. Bieżące wsparcie merytoryczne i informowanie o statusie spraw w systemie. Rejestracja, obsługa i koordynacja dokumentów związanych z zaciąganiem i rozliczaniem...
  • Praca.pl
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Prezentacja oferty i prowadzenie rozmów handlowych. Doradztwo w wyborze odpowiednich rozwiązań. Negocjowanie i finalizowanie umów. Realizacja planów sprzedaży oraz raportowanie wyników. Współpraca z zespołami wewnętrznymi...
  • Starsza Doradczyni / Starszy Doradca ds. Klientów Strategicznych (Dep. Klientów Międzynarodowych)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój współpracy z klientami z istniejącego portfela w segmencie klientów międzynarodowych; Współpraca z wyspecjalizowanymi deskami międzynarodowymi; Współudział w tworzeniu aplikacji kredytowej oraz prezentacja tematów na...
  • SKOK im. Z. Chmielewskiego
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zadania Aktywna sprzedaż produktów bankowych: kredytów, pożyczek, kart i innych rozwiązań finansowych. Doradztwo merytoryczne i prowadzenie rozmów sprzedażowych z Klientami. Obsługa operacyjna transakcji gotówkowych i bezgotówkowych. Wypełnianie dokumentacji związanej z oferowanymi...
  • SKOK im. Z. Chmielewskiego
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zadania Aktywna sprzedaż produktów bankowych: kredytów, pożyczek, kart i innych rozwiązań finansowych. Doradztwo merytoryczne i prowadzenie rozmów sprzedażowych z Klientami. Obsługa operacyjna transakcji gotówkowych i bezgotówkowych. Wypełnianie dokumentacji związanej z oferowanymi...
  • Doradca Handlowy / Doradczyni Handlowa z językiem włoskim

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław, Krzyki    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Poszukujemy osób gotowych na rozwój i pracę na rynkach zagranicznych.
  • Technolog / Kosztorysant stolarki aluminiowej w Dziale Eksportu

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    opracowywanie konstrukcji pod potrzeby klienta; opracowywanie ofert handlowych; modyfikacja istniejących konstrukcji; bieżące wsparcie w realizacji zamówień; bieżąca współpraca z innymi działami w firmie;
  • Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży Międzynarodowej

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Budowanie strategii kontaktu z klientami biznesowymi w przydzielonym portfelu; Telefoniczne i mailowe nawiązywanie relacji oraz umawianie rozmów doradczych; Analiza potrzeb oraz dobór rozwiązań odpowiadających oczekiwaniom klienta; Praca w oparciu o cele indywidualne i zespołowe;
  • Credit Agricole Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • Credit Agricole Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • Doradca / Doradczyni Klienta

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • Konsultant / Konsultantka Techniczna ds. Chłodnictwa

    DTH Selection Sp. z o.o.   Sękocin Nowy, k. Warszawy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres Zadań Sprzedaż profesjonalnych komponentów chłodniczych (armatura, sprężarki, systemy monitoringu) do klientów B2B (instalatorzy). Dobór techniczny urządzeń i przygotowywanie bilansów ciepła. Tworzenie ofert dostosowanych do wymagań klienta i zapewnianie wsparcia technicznego....
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (z obsługą kasową)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Poznań, al. Solidarności    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
  • Doradca / Doradczyni Klienta Indywidualnego

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Gniezno    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoja rola pracujesz z klientem zamożnym, badasz jego potrzeby i aktywnie oferujesz produkty bankowości detalicznej; pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkania, aby zbudować długotrwałe relacje finansowe z klientem;...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Opiekunka / Opiekun Klubowicza

    Medicover Fitness & Gym   Sulejówek, pl. Stefana Czarnieckiego 1    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie
    8 dni
    Forma zatrudnienia: umowa zlecenie; Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy!​ Tryb pracy: zmianowy; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamWellFitness! Pracuj z nami! buduj przyjacielskie relacje z Klubowiczami, sprzedawaj karnety i produkty, informuj o...
  • Koordynator Techniczny (K / M / X)

    Sodexo Polska Spółka z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Nadzór nad prawidłową, bieżącą eksploatacją obiektu; Nadzór nad pracą serwisów zewnętrznych oraz realizacja PPM; Planowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości; Usuwanie bieżących usterek i awarii; Współpraca z podwykonawcami;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    8 dni
    Kompleksowa obsługa pacjentów i wsparcie w planowaniu leczenia; Organizacja grafików lekarzy oraz koordynacja wizyt; Udzielanie informacji o usługach i oferowanie pakietów stomatologicznych; Edukacja pacjentów w zakresie profilaktyki i higieny jamy ustnej; Współpraca z zespołem medycznym i...
  • TTEC
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Aktywna obsługa i rozwój relacji z klientami z przydzielonego portfela; Doradztwo w zakresie rozwiązań reklamowych oraz wdrażanie kampanii marketingowych; Realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych; Wspieranie klientów w optymalizacji ich działań...
  • Sonepar Polska sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym obszarze; Budowanie trwałych relacji z odbiorcami oraz stałe utrzymywanie kontaktu z obecnymi partnerami; Udzielanie wsparcia technicznego przy doborze rozwiązań produktowych;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Koordynacji Zleceń Serwisowych

    TT-THERMO KING SP. Z O.O.   Rawa Mazowiecka, ul. Mszczonowska 36    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoja Rola: Pełen zakres obsługi klienta serwisu (osobistej, mailowej i telefonicznej). Zarządzanie przepływem zleceń: rejestracja, przekazanie technikom, finalizacja i rozliczenie. Odpowiedzialność za fakturowanie i kontrolę poprawności rozliczeń. Dbałość o aktualność i poprawność...
  • Młodszy Specjalista ds. Analiz Handlowych (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do systemu ERP, Opracowywanie dokumentacji i analiz, Wsparcie działu w bieżących działaniach, Aktywna współpraca z innymi działami firmy w Centrali, Realizacja innych powierzonych zadań.
  • Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka handlowa ds. rozwiązań flotowych

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat   5 000 - 12 000 zł brutto/mies.
    8 dni
    nawiązywanie kontaktu z firmami i prezentowanie rozwiązań z zakresu monitoringu pojazdów; organizowanie spotkań z klientami biznesowymi na terenie Dolnego Śląska; przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb flotowych oraz prowadzenie rozmów handlowych; utrzymywanie relacji z firmami...
  • Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. rozwoju biznesu ze znajomością języka niemieckiego i angielskiego

    TTEC   Kraków, Quattro Business Park 03    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zadania: Pozyskiwanie i rozwijanie relacji z klientami w sektorze małych i średnich firm. Doradztwo w zakresie produktów i usług technologicznych. Negocjowanie warunków umów i zamykanie sprzedaży. Analiza potrzeb klienta i dobór odpowiednich rozwiązań. Aktywne monitorowanie rynku i...
  • Doradca Handlowy / Doradczyni Handlowa ds. Drewna i Materiałów Budowlanych

    Global-Biznes Sp. z o.o.   Koczargi Nowe    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta na terenie biura oraz placu ekspozycyjnego. Przygotowywanie precyzyjnych wycen, ofert materiałowych i kompletnej dokumentacji sprzedażowej. Aktywne doradztwo techniczne i estetyczne w zakresie wyboru desek tarasowych, elewacyjnych i innych produktów z...
  • Młodsza Menedżerka / Młodszy Menedżer ds. Technicznego Utrzymania Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje zadania Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych. Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert. Organizacja kontroli technicznych. Kontrola technicznego wyposażenia obiektu. Raportowanie do centrali w Niemczech. Prowadzenie dokumentacji eksploatacji...
  • Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Sprawdzona firma   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  rekrutacja online
    8 dni
    Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli oraz nauczycielami; Codzienne spotkania z dyrektorami i nauczycielami w wyznaczonych placówkach edukacyjnych, profesjonalne doradztwo i sprzedaż w zakresie...
  • Praca.pl
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Prezentowanie oferty i prowadzenie rozmów handlowych. Doradztwo w zakresie dopasowania rozwiązań do potrzeb klienta. Negocjowanie warunków współpracy oraz finalizacja umów. Realizacja celów sprzedażowych i raportowanie...
  • Account Manager

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    aktywne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Radomia i okolic, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi, przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków współpracy i nadzór nad realizacją umów, analiza rynku usług logistycznych oraz obserwacja działań...
  • SMT Solutions Sebastian Solecki
    specjalista mid / junior / senior  kontrakt B2B   5 000 - 20 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie klientów (małe, średnie, duże przedsiębiorstwa) Dobór produktów z zakresu ubezpieczeń grupowych i abonamentów medycznych do potrzeb i możliwości klientów z sektora klienta biznesowego - oparcie o portfolio Allianz Polska; Przygotowywanie i prezentacja...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.