Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1690

  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista / Specjalistka / Specjalista

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Jednostka organizacyjna: Dział Operacji Finansowych Wymiar czasu pracy: pełny etat Forma zatrudnienia: umowa o pracę DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: profesjonalna obsługa zapytań i zgłoszeń pracowników (telefonicznie i mailowo) w zakresie funkcjonowania...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Inowrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
  •  
  • Doradczyni / Doradca Klientów Premium

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
  • Starsza Doradczyni / Starszy Doradca ds. Klientów MSP

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Opis stanowiska: Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w obszarze klientów z segmentu MŚP; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów z segmentu MŚ; utrzymywanie i rozwijanie relacji z obecnymi klientami; Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych; Rozwój portfela klientów, m.in....
  • Doradca / Doradczyni Klienta

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Nowa Wieś (pow. iławski, gm. Iława)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych Placówka Partnerska

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kościan    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Placówki Partnerskiej Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta (język niemiecki i angielski)

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Nawiązywanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami biznesowymi. Prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie ofert i finalizowanie sprzedaży. Identyfikowanie potrzeb klientów i proponowanie dopasowanych rozwiązań w obszarze technologii chmurowych. Budowanie i rozwijanie bazy...
  • Specjalista ds. Kontaktu (Handlowiec)

    Pomorskie Centrum Stomatologii Kryspin-Dent   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Wymagania: gotowość do pracy zmianowej, bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie B-2, bardzo dobra obsługa komputera, w szczególności programów biurowych, umiejętność profesjonalnej komunikacji i nawiązywania relacji, świetne umiejętności organizacyjne.
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Budowanie i rozwijanie relacji z klientami z Czech lub Słowacji; Prowadzenie konsultacji sprzedażowych i doradztwo produktowe; Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu kampanii reklamowych; Praca w oparciu o wyznaczone cele indywidualne i zespołowe; Stała analiza potrzeb klientów i...
  • Doradca handlowy

    ManpowerGroup   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków: Sprzedaż bezpośrednia produktów rolniczych do producentów rolnych; Wsparcie klientów i doradców w zakresie technologii upraw i zastosowania produktów; Realizacja celów handlowych zgodnie z polityką firmy; Zakładanie i prowadzenie poletek doświadczalnych; Monitorowanie...
  • Opiekun / Opiekunka Pacjenta

    Corten Dental   Warszawa, Młynarska 26/28    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    10 dni
    Jaki będzie Twój zakres obowiązków? Zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. Organizowanie i nadzorowanie grafików lekarzy oraz planów leczenia. Przedstawienie pacjentom zakresu i etapów leczenia,​ warunków opieki oraz zaleceń...
  • Studio Moderna Polska Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat / część etatu   3 000 - 10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zadania: Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych z klientami indywidualnymi. Prezentowanie oferty produktowej w sposób profesjonalny i dostosowany do potrzeb klienta. Dobór odpowiednich produktów na podstawie analizy potrzeb klienta. Informowanie klientów o parametrach technicznych,...
  • Studio Moderna Polska Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat / część etatu   3 000 - 10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Twoje Zadania Aktywne prowadzenie profesjonalnych rozmów sprzedażowych z klientami indywidualnymi. Prezentowanie oferty oraz dobór produktów na podstawie analizy potrzeb klienta. Udzielanie wyczerpujących informacji o produktach, parametrach i warunkach zakupu. Dążenie do realizacji i...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    P.P.H.U. Rekord Tomasz Wojciechowski   Konstantynów Łódzki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 400 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań klientów z Niemiec (telefonicznie i mailowo), zapewniając wysoki poziom satysfakcji. Skuteczne wprowadzanie oraz zamykanie zleceń w systemie, w tym wystawianie faktur. Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji firmowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami. Sprawna...
  • Specjalista ds. dokumentacji kasowo-magazynowej (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Opis stanowiska: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi. Weryfikacja zgodności dostaw z zamówieniami oraz wprowadzanie dostaw do systemu; Obsługa dokumentacji magazynowej i kasowej zgodnie z...
  • Konsultant / Konsultantka ds. relacji z klientem

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  część etatu / pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    nawiązujesz rozmowy telefoniczne z klientami, aby poznać ich opinie o zakupionych produktach, przekazujesz informacje o aktualnych ofertach i promocjach, zapisujesz istotne informacje w systemie, które pomagają w dalszej obsłudze klienta, dbasz o pozytywny wizerunek firmy i dobrą atmosferę w...
  • Specjalista ds. Obsługi Administracyjnej (k/m)

    Emitel S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Zadania: ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługa przesyłek; bieżąca, w tym telefoniczna, obsługa klienta; współpraca w planowaniu i realizacji zaopatrzenia na potrzeby sekretariatu i biura; wsparcie użytkowników w rezerwacji zasobów biurowych i organizacji...
  • Specjalista ds. organizacyjno-kadrowych

    Warszawski Dom Technika NOT Sp. z.o.o.   Warszawa, ul. T. Czackiego 3/5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 100 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej. naliczanie wynagrodzeń w systemie płacowo-kadrowym, sporządzanie list płac. obsługa skrzynek pocztowych oraz platformy ePUAP. prowadzenie i przygotowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, rejestracja faktur i...
  • Specjalista ds. administracyjno-technicznych

    Warszawski Dom Technika NOT Sp. z.o.o.   Warszawa, ul. T. Czackiego 3/5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków prowadzenie ewidencji wynajmowanych lokali biurowych i użytkowych w układzie analitycznym, rozliczanie kosztów i wystawianie faktur za czynsz, prowadzenie korespondencji i archiwizacja dokumentów Biura, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem czystości i estetyki w obiektach...
  • Specjalista (menager) ds. rozwoju i sprzedaży

    Elektro Omega sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior / ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych hurtowni elektrycznych, sanitarnych, budowlanych do współpracy z grupą uczestnictwo w negocjacjach i rozmowach handlowych z dostawcami (administracja umowami ) obsługa zamówień spływających do centrali i działania zmierzające do ich maksymalizacji;...
  • Doradca / Doradczyni Klienta

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Ostrowiec Świętokrzyski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • Doradca / Doradczyni Klienta

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Mikołów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • Credit Agricole Bank Polska S.A.
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twoja rola po przeszkoleniu pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; od trzeciego miesiąca pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz...
  • Doradca / Doradczyni Klienta

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • Doradca / Doradczyni Klienta Indywidualnego

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twoja rola pracujesz z klientem zamożnym, badasz jego potrzeby i aktywnie oferujesz produkty bankowości detalicznej; pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkania, aby zbudować długotrwałe relacje finansowe z klientem;...
  • Doradca / Doradczyni Klienta Prime (klient zamożny)

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twoja rola nawiązujesz i utrzymujesz długotrwałe relacje z klientami zamożnymi ze swojego portfela; analizujesz potrzeby i oczekiwania klientów w zakresie odpowiednich produktów i rozwiązań finansowych; prezentujesz i sprzedajesz produkty bankowości detalicznej, również w kanałach...
  • Pracownik Biurowy w Dziale Sprzedaży

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Na czym polega praca? Wystawianie faktur; Obsługa zamówień i klientów (maile, telefon) Przygotowywanie ofert w tym obsługa sprzedaży internetowej Obsługa posprzedażowa klienta; Współpraca z firmami kurierskimi, składanie reklamacji; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Inne prace...
  • Specjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania i sprzedaży gruntów

    Nowa Bud Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zadania: Aktywna współpraca z kluczowymi partnerami (agencje, deweloperzy, inwestorzy) w celu ustalania warunków i wymiany ofert. Kompleksowe zarządzanie ofertami: tworzenie, publikacja na głównych portalach (Otodom, OLX, Morizon, Gratka, Nieruchomości-online) oraz koordynacja materiałów...
  • Tomasova Lea s.r.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Job Responsibilities: Actively seeking new business opportunities in Poland; Taking care of existing clients and building long-term business relationships; Presenting products and providing technical support; Preparing quotations and closing contracts; Monitoring the market, competition, and...
  • PPU „CZA-TA” NICIAK sp.j.   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 8 000 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    zapewnienie sprawnej obsługi osób podróżujących; przeprowadzanie procesów check-in oraz przyjmowanie bagażu; kontrola poprawności dokumentów przed podróżą; stała współpraca z innymi działami operacyjnymi na lotnisku;
  • Doradczyni / Doradca Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Kudowa-Zdrój    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  część etatu
    12 dni
    Obsługa klientów w punkcie usługowym. Sprzedaż usług i produktów. Rejestracja transakcji w systemach informatycznych. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań.
  • Biuro Sprzedaży Własnej Region Wielkopolski   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa agencyjna  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zadania Aktywne budowanie trwałych relacji i utrzymywanie stałego kontaktu z klientami. Profesjonalne prezentowanie i dopasowywanie szerokiego portfolio ofert ubezpieczeniowych. Kompleksowe doradztwo oraz zapewnienie wsparcia klientowi na każdym etapie współpracy. Czynne pozyskiwanie nowych...
  • Konsultant / Konsultantka ds. ofert i przetargów z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 dni
    Opis stanowiska Ścisła współpraca z działem sprzedaży w identyfikacji rozwiązań i tworzeniu strategii sprzedaży. Tworzenie atrakcyjnych prezentacji sprzedażowych usług chmurowych z silną narracją biznesową. Analiza briefów klientów oraz tworzenie wnikliwych prezentacji w oparciu o...
  • Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

    Concentrix   Katowice    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Odbieranie zgłoszeń telefonicznych, mailowych i przez czat oraz udzielanie klientom rzetelnych informacji. Rejestrowanie przebiegu rozmów i podjętych działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi. Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach i usługach z...
  • Konsultant / Konsultantka ds. bankowości cyfrowej z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 800 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Obsługa klientów indywidualnych w zakresie zapytań dotyczących kart płatniczych oraz usług bankowości online. Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i pisemnych w języku niemieckim oraz sporadycznie w języku angielskim. Wsparcie w aktywacji i blokadzie kart, ustawieniach PIN oraz obsłudze...
  • Doradczyni / Doradca ds. Sprzedaży

    Horton Sp. z o.o.   Dziekanów Polski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: sprzedaż domków drewnianych letniskowych i saun, obsługa klientów telefoniczna, mailowa i bezpośrednia, profesjonalne doradztwo produktowe, prowadzenie negocjacji i finalizacja transakcji.
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista (mid) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    12 dni
    Wspieranie i realizacja strategii sprzedażowej mającej na celu wzrost biznesu i osiągnięcie założonych celów. Aktywne promowanie potencjału i usług firmy raz budowanie trwałych relacji z obecnymi i nowymi klientami. Samodzielne prowadzenie działań sprzedażowych, negocjacji i...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Profesjonalna obsługa pacjentów – umawianie wizyt, udzielanie informacji, wsparcie w bieżących sprawach. Budowanie przyjaznej atmosfery w kontakcie z pacjentem, również w języku angielskim. Współpraca z zespołem medycznym i dbanie o sprawny przebieg dnia pracy gabinetu. Rozwiązywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Terenowej

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Głogów    praca mobilna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Realizacja celów sprzedażowych i rozwój sprzedaży w podległym regionie; Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; Dbanie o ekspozycję produktów i pozytywny wizerunek firmy; Zarządzanie budżetem i raportowanie wyników;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Telefonicznego Wsparcia Sprzedaży

    Niro Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Lubin, ul. Ścinawska 37    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu telefonicznego z kontrahentami w ramach wsparcia działu handlowego. Aktywne pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami firmowymi. Umawianie spotkań handlowych dla działu sprzedaży. Prowadzenie rejestru i dokumentacji przeprowadzonych rozmów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • HR Support
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 14 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zadania Współtworzenie i aktywna realizacja strategii handlowej dla dedykowanych grup surowców chemicznych. Prowadzenie negocjacji cenowych, umownych oraz warunków handlowych z dostawcami i klientami B2B. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i dostawców oraz budowanie długofalowej...
  • Doradca / Doradczyni ds. Termomodernizacji i OZE

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Analiza potrzeb klientów w zakresie termomodernizacji i OZE; Przygotowywanie spersonalizowanych rozwiązań i ich sprzedaż; Budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami, w tym poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; Szkolenie współpracowników i promowanie zrównoważonych rozwiązań...
  • Doradca Optyczny

    Klient portalu Praca.pl   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Kompleksowa obsługa klienta i zapewnienie wysokich standardów doświadczenia klienta. Sprzedaż i doradztwo w zakresie doboru opraw i soczewek korekcyjnych. Prowadzenie dokumentacji klienta. Dbanie o prezentację produktów w salonie. Uczestnictwo w szkoleniach produktowych i kompetencyjnych....
  • Elis Textile Service Sp. z o.o. Sprawdzona firma   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów w województwach podlaskim i warmińsko-mazurskim (B2B) Sprzedaż usług serwisu odzieży ochronnej i roboczej dla firm do 300 pracowników; Doradztwo klientom w zakresie serwisu i obsługi posprzedażowej; Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.