Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1687

  • Kupiec / Kupczyni w Branży Medycznej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej dla kategorii medycznych, w tym jednorazowych materiałów medycznych i stomatologicznych. Zarządzanie projektami zakupowymi, negocjacje, przetargi, oraz procesowanie umów zgodnie z obowiązującymi standardami. Analiza kosztów i wydatków,...
  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  •  
  • Account Manager

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Codzienny kontakt i bieżące wsparcie dla pracowników tymczasowych w Niemczech. Zarządzanie bazą pracowników, w tym: układanie grafików, urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia i rozliczenia. Regularny kontakt z klientami niemieckimi, budowanie relacji biznesowych i dbanie o jakość współpracy....
  • Kancelaria Finansowa Marek Staniewski
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Praca w jednej z największych i najbardziej rozpoznawalnych firm ubezpieczeniowych na świecie. Szukamy osób przedsiębiorczych, komunikatywnych, gotowych na rozwój i lubiących pracę z ludźmi. Oferta dla tych, którzy chcą działać pod renomowaną marką i budować własny portfel klientów.
  • Technolożka / Technolog konstrukcji aluminiowych

    Klient portalu Praca.pl   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    przygotowywanie konstrukcji aluminiowych zgodnie z wymaganiami klienta, opracowywanie ofert handlowych i kosztorysów, modyfikacja istniejących projektów, wsparcie techniczne w procesie realizacji zamówień, współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozwoju Sprzedaży

    SAW-TRAK ZDYB Spółka komandytowa   łódzkie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych. Przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy. Doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług. Koordynowanie realizacji zamówień i dostaw na wszystkich etapach...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect...
  • Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalistka / Specjalista ds. Klientów Kluczowych

    Praca.pl   Malta   
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zadania: Zarządzanie kontaktami z klientami. Utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnych z potrzebami klientów na czas. Rozszerzanie współpracy z obecnymi i nowymi klientami. Realizowanie i przekraczanie miesięcznych oraz dziennych celów...
  • REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozwoju Klientów Biznesowych

    Doradcy Energetyczni Sp. z o.o.   Warszawa, Aleja Komisji Edukacji Narodowej 18    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   5 000 - 70 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: aktywne doradztwo klientom biznesowym w zakresie energii elektrycznej i gazu; budowanie i utrzymywanie relacji z klientami w dłuższej perspektywie; pozyskiwanie nowych kontraktów przy wsparciu narzędzi i materiałów firmy; realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych;
  • Specjalista ds. sprzedaży eksportowej

    BSP Bracket System Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Południe    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twoje zadania: Obsługa sprzedaży zagranicznej (cały świat) Sporządzanie dokumentacji handlowej: oferty, zamówienia, zlecenia transportowe, dokumenty magazynowe, faktury, odprawy; Monitoring realizacji zamówień; Dbanie o właściwy obieg dokumentów; Współpraca z dostawcami; Utrzymywanie...
  • Specjalista ds. handlowych – Dywizja Serwisu

    Rockfin S.A.   Małkowo    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za: Analizę rynku i wsparcie strategii sprzedaży usług serwisowych, Pozyskiwanie zapytań, wykonywanie arkuszy cenowych oraz przygotowanie ofert handlowych, Udział w rozmowach i negocjacjach handlowych – także w jęz.angielskim, Budowanie i utrzymywanie...
  • Specjalista ds. finansowo - windykacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Sosnowiec    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zarządzanie portfelem spraw na etapie późnej windykacji, minimalizacja strat oraz kontrola efektywności procesów i kosztów; Koordynowanie działań windykacyjnych, egzekucyjnych i regresowych we współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi, kancelariami prawnymi oraz firmami faktoringowymi;...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Międzynarodowej

    Praca.pl   Warszawa, Praga-Południe    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    OPIS STANOWISKA realizowanie sprzedaży na rynkach zagranicznych oraz przygotowanie dokumentacji handlowej; sporządzanie ofert, faktur, zamówień i dokumentów transportowych; monitorowanie statusu zamówień oraz pilnowanie poprawnego obiegu dokumentów; współpraca z dostawcami i wsparcie...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Ofert Handlowych

    Klient portalu Praca.pl   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Udział w procesie zakupowym według strategii firmy, Pozyskiwanie ofert dla projektów, Tworzenie tabel porównawczych ofert, Prowadzenie negocjacji cenowych z dostawcami i podwykonawcami, Przygotowanie zleceń i umów handlowych, Optymalizacja procesów zakupowych, Współpraca z działami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży

    CONTROL AV Sp. z o.o.   Rzeszów    praca mobilna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Aktywne pozyskiwanie Klientów i budowanie trwałych relacji. Doradztwo techniczne i sprzedaż rozwiązań audio-video i oświetleniowych. Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji produktowych. Realizacja założonych celów sprzedażowych i monitorowanie rynku/konkurencji....
  • Specjalista / Specjalistka ds. księgowo-finansowych

    SBB ENERGY S.A.   Gliwice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Jeżeli chcesz być odpowiedzialna/y za…. Księgowanie (dekretacja) faktur sprzedaży wraz z weryfikacją poprawności obowiązków podatkowych oraz uzgadnianie rejestru sprzedaży. Dekretowanie list płac oraz uzgadnianie sald kont we współpracy z Działem HR. Prowadzenie, rozliczanie i...
  • EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior
    7 dni
    Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk   
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Codzienna telefoniczna i mailowa obsługa klientów z rynku niemieckojęzycznego; Udzielanie informacji dotyczących podróży, rezerwacji i zmian w bookingach; Wsparcie klientów w rozwiązywaniu zgłoszeń i dbanie o pozytywne zakończenie kontaktu; Współpraca z zespołem nastawionym na pomoc,...
  • Concentrix
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obsługa telefoniczna klientów z profesjonalnym doradztwem i prezentacją usług; Przedstawianie funkcji produktów i aktualnych promocji; Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych i podnoszenie satysfakcji klientów; Nawiązywanie i utrzymywanie relacji opartych na zaufaniu; Współpraca z...
  • Opiekun klienta z języskiem duńskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    7 dni
    Udzielasz wsparcia klientom za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, dbając o najwyższy poziom obsługi. Rozwiązujesz problemy użytkowników w sposób szybki i skuteczny, budując pozytywne relacje. Wspierasz klientów biznesowych i indywidualnych jako pierwszy punkt kontaktu. Dbając o...
  • Opiekun klienta z jędzykiem szwedzkim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  część etatu / pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    7 dni
    Udzielasz wsparcia klientom za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, dbając o sprawną i przyjazną obsługę. Rozwiązujesz problemy użytkowników, budując pozytywne relacje i zaufanie. Wspierasz zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych jako pierwszy punkt kontaktu. Monitorujesz...
  • Doradca klienta z językiem norweskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    7 dni
    Udzielasz wsparcia klientom przez telefon, e-mail i czat, dbając o sprawną i profesjonalną obsługę. Rozwiązujesz problemy użytkowników, budując pozytywne relacje i zaufanie. Obsługujesz klientów indywidualnych i biznesowych jako pierwszy punkt kontaktu. Monitorujesz zgłoszenia i dbasz,...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Kołobrzeg    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
  • Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
  • Doradca / Doradczyni ds. oszczędnego domu (OZE)

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? analizowanie potrzeb klientów; przygotowywanie spersonalizowanych rozwiązań z zakresu termomodernizacją, OZE i ich sprzedaż; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; szkolenie współpracowników oraz...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Współtworzenie koncepcji technicznych z działem R&D. Przygotowywanie analiz ekonomicznych, wycen oraz ofert. Negocjacje techniczne z klientami i współpraca z dostawcami. Reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych (targi, konferencje).
  • Doradca / Doradczyni Klienta Prime (klient zamożny)

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Wałbrzych    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoja rola nawiązujesz i utrzymujesz długotrwałe relacje z klientami zamożnymi ze swojego portfela; analizujesz potrzeby i oczekiwania klientów w zakresie odpowiednich produktów i rozwiązań finansowych; prezentujesz i sprzedajesz produkty bankowości detalicznej, również w kanałach...
  • Doradca / Doradcazyni ds. Nieruchomości

    Klient portalu Praca.pl   Częstochowa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B   6 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Pozyskiwanie nieruchomości. Budowanie profesjonalnych relacji z klientami. Organizacja i zarządzanie cyklem sprzedaży. Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Współpraca i dbałość o dobre relacje w zespole.
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Efektywne realizowanie celów sprzedażowych; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Inżynier Sprzedaży Technicznej

    Praca.pl   Piaseczno    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Monitorowanie rynku i aktywne poszukiwanie nowych szans sprzedażowych. Sprzedaż systemów pneumatycznego odbioru ścinki oraz systemów odpylania. Pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji B2B. Prowadzenie projektów od zapytania ofertowego do realizacji i...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista / Specjalistka obsługi klienta w salonie optycznym

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zapewnianie klientom profesjonalnej i spójnej obsługi sprzedażowej; Wspieranie klientów w wyborze opraw i rozwiązań korekcyjnych dopasowanych do ich potrzeb; Realizacja zamówień oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji; Współpraca z optometrystami przy doborze najlepszych rozwiązań...
  • Specjalista ds. Optyki i Stylizacji

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu
    7 dni
    profesjonalna obsługa klientów salonu optycznego i pomoc w doborze opraw oraz soczewek korekcyjnych; sprzedaż produktów optycznych i akcesoriów zgodnie z potrzebami klienta; prowadzenie dokumentacji zamówień i dbałość o ekspozycję towarów; współpraca z optometrystami przy doborze...
  • Specjalista ds. Optyki i Stylizacji

    Klient portalu Praca.pl   Komorniki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Kompleksowa obsługa klientów od doradztwa po finalizację zamówień; Prezentacja i sprzedaż opraw oraz akcesoriów optycznych; Dobór soczewek korekcyjnych we współpracy z optometrystą; Prowadzenie dokumentacji oraz dbanie o ekspozycję asortymentu; Udział w szkoleniach i zgłaszanie...
  • Foodcom S.A. Sprawdzona firma
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    7 dni
    Obowiązki: nawiązywanie i rozwijanie współpracy z klientami B2B na wybranych rynkach; prowadzenie procesu sprzedaży i zakupu towarów w branży surowców spożywczych, paszowych, chemicznych lub FMCG; samodzielne negocjowanie warunków handlowych; nadzór nad pełnym przebiegiem transakcji oraz...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Aktywne pozyskiwanie klientów B2B na wyznaczonym obszarze; Budowanie długofalowych relacji biznesowych z inwestorami oraz firmami z sektora remontowo-budowlanego i wykończeniowego; Prowadzenie negocjacji handlowych i współpraca z wiodącymi producentami w Polsce; Monitorowanie działań...
  • Specjalista ds. reklamacji

    Elektronika Spółka Akcyjna   Gdynia, 100 m od stacji kolejki SKM Chylonia    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość obsługi, zachowując profesjonalizm także...
  • Praca.pl
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska aktywne pozyskiwanie klientów w sektorze nieruchomości przemysłowych, magazynowych i usługowych; analiza rynku pod kątem nowych inwestycji i projektów; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; przygotowywanie ofert, prezentacji i materiałów handlowych;...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Obrotu Nieruchomościami

    specjalista mid / senior  umowa o dzieło / zlecenie / o pracę  pełny etat   8 000 - 20 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obsługa stałego napływu leadów: szybki kontakt, kwalifikacja i analiza potrzeb klienta. Prezentacje mieszkań i natychmiastowe reagowanie na nowe oferty sprzedaży. Wyszukiwanie i wstępna analiza ofert zakupu (opłacalność, negocjacje cenowe). Oględziny nieruchomości, spotkania z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozwoju Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Inicjowanie, planowanie i wdrażanie projektów wspierających wzrost sprzedaży. Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju sprzedaży. Przygotowywanie rekomendacji dot. asortymentu, ekspozycji, planogramów i działań promocyjnych. Monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI:...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Pacjenta

    NZOZ MEDREM-POLIKLINIKA SP. Z O.O.   Opole, ul. Katowicka 55    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 300 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    obsługa pacjentów oraz udzielanie informacji dotyczących usług; rejestracja wizyt i prowadzenie harmonogramów; wsparcie w obsłudze zapytań telefonicznych i bezpośrednich; dbanie o prawidłowy przepływ danych i obsługę systemów biurowych; współpraca z zespołem w realizacji codziennych...
  • PPU „CZA-TA” NICIAK sp.j.   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 8 000 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kompleksowa obsługa pasażera w terminalu lotniska. Przeprowadzanie odprawy biletowo-bagażowej (check-in). Sprawdzanie dokumentacji podróżującego. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi WELCOME.
  • Manager / Menadżerka Klientów Korporacyjnych

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoja rola Jako Menadżer Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie zarządzanie istniejącym portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje: Rozpoznawanie potrzeb klientów i przygotowywanie optymalnych ofert...
  • Ekovoltis Sp. z o. o.
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    7 dni
    Twoja Rola w Zespole Odpowiedzialność za rozwój i utrzymanie portfela Klientów B2B w wyznaczonym regionie. Sprzedaż produktów i usług w obszarze energii elektrycznej i gazu. Przygotowywanie indywidualnych, kompleksowych ofert handlowych. Skuteczne prowadzenie negocjacji i finalizowanie...
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Wrocław, Graniczna    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.