Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1690

  • Customer service specialist in the automotive industry with German

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Italian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience....
  •  
  • Customer Service Specialist with Ukrainian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat   32,68 zł brutto/godz.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Твої обов'язки: обслуговування клієнтів відомого бренду одягу та підтримання найвищої якості обслуговування клієнтів відповідно до стандартів проекту....
  • Kundendienstspezialist im Bankwesen mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Ihre Mission: Unterstützung der Kunden bei finanziellen Herausforderungen an vorderster Front; Finden von Lösungen und Bereitstellung erstklassigen Services; Aufbau von Beziehungen und positiven Erfahrungen; Zusammenarbeit im Team, um jeden Tag erfolgreich zu gestalten;
  • Customer Technical Support Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth processes. Building Relationships:...
  • Customer Support with German

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help.Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks.Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump.Chat or talk with...
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta w Sklepie Zielarskim

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jeśli pasjonujesz się zielarstwem, zdrowym stylem życia i chcesz dzielić się swoją wiedzą z innymi – dołącz do naszego zespołu! Poszukujemy osoby, która z zaangażowaniem i empatią będzie wspierać naszych Klientów w wyborze produktów wspierających zdrowie i dobre samopoczucie....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Nieruchomości

    Czan Sp z o.o.   Garwolin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres Obowiązków kompleksowa obsługa klientów kupujących mieszkania i wynajmujących lokale usługowe. nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami. prowadzenie klienta przez cały proces transakcyjny – od kontaktu po finalizację. organizacja prezentacji ofert,...
  • Specjalista Bankowy z j. niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Będziesz pierwszym kontaktem dla klientów banku – to Ty pomożesz im rozwiązać codzienne sprawy, takie jak: odzyskanie dostępu do konta online, blokada lub odblokowanie karty, pytania o przelewy czy płatności, wsparcie w korzystaniu z aplikacji bankowej. Nie musisz się obawiać –...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
  • Doradczyni / Doradca Klientów Premium

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Warszawa, Marszałkowska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Premium

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Garwolin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
  • Doradca / Doradczyni Klienta

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • Credit Agricole Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (z obsługą kasową)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Wadowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
  • SKOK im. Z. Chmielewskiego
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków stosowanie nowych technologii w finansach, sprzedaż kredytów, pożyczek, kart i innych produktów finansowych, rozmowy sprzedażowe, doradztwo, sporządzanie niezbędnej dokumentacji, transakcje gotówkowe i bezgotówkowe.
  • SKOK im. Z. Chmielewskiego
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków stosowanie nowych technologii w finansach, sprzedaż kredytów, pożyczek, kart i innych produktów finansowych, rozmowy sprzedażowe, doradztwo, sporządzanie niezbędnej dokumentacji, transakcje gotówkowe i bezgotówkowe.
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gdańsk, Grunwaldzka    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
  • Menadżer Klienta Biznesowego (k/m/os.)

    VECTRA S.A.   Olsztyn    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do kluczowych zadań wybranej osoby należało będzie: sprzedaż usług telekomunikacyjnych Klientom Biznesowym (B2B), analiza potencjału rynkowego i działań konkurencji, przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji, odpowiedzialność za „portfel” pozyskanych Klientów, zapewnienie...
  • Menadżer / Menadżerka Sprzedaży na rynek UK

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca mobilna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania na stanowisku pracy: współpraca z naszą spółką działającą na terenie UK – STI, budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej w celu efektywnej realizacji celów sprzedażowych na terenie UK, inicjowanie i koordynowanie działań w celu zwiększenia potencjału obecnych rynków...
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży z j. portugalskim

    RADWAG Wagi Elektroniczne   Radom, ul. Toruńska 5    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Miejsce pracy: RADWAG – siedziba główna w Radomiu, ul. Toruńska 5. Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie efektywnych relacji z obecnymi. Sprzedawanie innowacyjnych produktów i usług naszej firmy. Zarządzanie procesem sprzedaży: od zamówienia po finalne...
  • Nowa Itaka Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają Sprzedaż nowoczesnych usług turystycznych; Budowanie trwałych relacji z klientami naszej firmy; Bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa klientów;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Turystyki

    Nowa Itaka Sp. z o.o.   Słupsk, CH Jantar    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają Sprzedaż nowoczesnych usług turystycznych; Budowanie trwałych relacji z klientami naszej firmy; Bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa klientów;
  • Doradca / Doradczyni ds. podróży z językiem polskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Łączenie kanałów komunikacji: Kontaktuj się z poszukiwaczami przygód przez telefon, czat i e-mail, sprawiając, że każda interakcja będzie krokiem w kierunku ich kolejnej wspaniałej historii. Niezależnie od tego, czy chodzi o komunikację przychodzącą, czy wychodzącą, Twoja...
  • Przedstawiciel Handlowy - Monitoring GPS i Floty Pojazdów (Klienci B2B)

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat   5 000 - 12 000 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: sprzedaż usług monitoringu GPS i systemów flotowychdo klientów biznesowych; aktywne pozyskiwanie klientów B2B na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska; prowadzenie spotkań handlowych i prezentowanie rozwiązań monitoringu pojazdów; przygotowywanie ofert handlowych i...
  • Loading Systems Polska Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Co oferujemy? prowadzenie procesu sprzedaży dla klientów z sektora inwestycyjnego i wykonawczego; przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków i obsługa zamówień; stała opieka nad kontrahentami oraz rozwijanie długofalowej współpracy; koordynowanie projektów od planowania po realizację,...
  • Doradca Klienta ds. HoReCa

    Transgourmet Polska   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy,...
  • MBT MODERN BUILDING TEAM sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należeć: aktywne pozyskiwanie nowych klientów w sektorze budowlanym, analiza rynku inwestycji przemysłowych, magazynowych i usługowych, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, identyfikacja nowych szans sprzedażowych i...
  • Pracownik ds. sprzedaży

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań podstawowych: kontakty z klientami w zakresie wstępnej oceny ich wymagań, inicjowania i przeprowadzania przeglądu zapytań ofertowych, udzielania odpowiedzi na zapytania ofertowe, przyjęcia wyrobu od klienta, powiadomienia klienta o gotowości wyrobu do odbioru i organizowania tego...
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Szczęśliwa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
  • Doradca / Doradczyni klienta - sektor Ogród (praca sezonowa)

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
  • Ekspert ds. Ubezpieczeń Leasingu Majątkowego / Starszy Underwriter Ubezpieczeń Majątkowych (f/m/d)

    TUiR Allianz Polska S.A.   Warszawa, blisko metra Dworzec Gdański    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Negocjowanie warunków umów generalnych mienia w leasingu z partnerami biznesowymi; Rozwój portfela ubezpieczeń mienia w leasingu poprzez oferowanie nowych i obsługę istniejących programów ubezpieczeniowych mienia w leasingu; Indywidulana ocena i kwotacja ryzyk o...
  • Ekspert / Ekspertka ds. Rozwoju Sprzedaży Marketplace

    Red Bird Sp. z o.o.   Konstantynów Łódzki, ul. Łódzka 27/29    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 11 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje Zadania Tworzenie i optymalizacja ofert na platformach marketplace. Zarządzanie projektami wdrożeniowymi i uruchamianie nowej sprzedaży na rynkach krajowych i zagranicznych. Analiza potencjału sprzedażowego, kosztów i efektywności nowych ofert. Monitorowanie trendów rynkowych i...
  • Travel Advisor with Polish Expertise

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your proactive, patient...
  • Przedstawiciel Handlowy / Handlowiec / Sales Representative

    EDUKO Marta Niemaczek   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów (szkoły, centra edukacyjne, instytucje publiczne, dystrybutorzy), prezentacja i sprzedaż produktów edukacyjnych z obszaru STEAM, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych, udział w wydarzeniach branżowych, targach i...
  • Przedstawiciel Firmy

    Transgourmet Polska   Piaseczno    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza i planowanie współpracy z Klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych Klientów, cykliczne wizyty u Klientów.
  • Business Development Representative with Japanese

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    This career path is for you if you want to start your career in a sales environment. Here you’ll join an organization that values your passion for continuous growth. You’ll be able to learn from your direct peers as well as be mentored by business-to-business sales and digital product experts....
  • Przedstawicielka / Przedstawiciel Handlowy

    REMONDIS Sp. z o.o.   Polkowice, ul. Jana Wyżykowskiego 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie klientów i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych. Prezentacja ofert, przygotowywanie dokumentów handlowych (oferty, umowy, aneksy) oraz prowadzenie negocjacji. Reprezentowanie firmy w przetargach i postępowaniach zakupowych. Realizacja i...
  • Przedstawiciel handlowy

    LXPRO GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Masów, ul. Spacerowa 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych kluczowych partnerów handlowych z branży wykonawczej/instalacyjnej/projektowej w celu zwiększania wolumenu sprzedaży; prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwa technicznego; doradztwo w zakresie doboru i planowania rozwiązań oświetleniowych;...
  • Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa

    Praca.pl   Masów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych klientów w sektorze wykonawców, projektantów i firm instalacyjnych. Prowadzenie rozmów handlowych oraz doradztwa technicznego w zakresie doboru systemów oświetleniowych. Wspieranie klientów w planowaniu i wyborze optymalnych rozwiązań produktowych....
  • Przedstawiciel handlowy

    JAKMET   Sobienki, pow. otwocki, gm. Osieck    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    praca w terenie w rejonie polski północno-wschodniej. Twój zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych klientów; Przygotowywanie ofert i kalkulacji; Budowanie długotrwałych relacji z klientami; Negocjowanie warunków handlowych z klientem; Realizacja zamówień oraz założonych wyników sprzedażowych;
  • Marketplace Manager

    Red Bird Sp. z o.o.   Konstantynów Łódzki, ul. Łódzka 27/29    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 11 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i doskonalenie ofert na marketplace, Zarządzanie projektami uruchamiania nowej sprzedaży na platformach marketplace, Analiza potencjału sprzedaży i kosztów uruchomienia nowej oferty, Analizowanie trendów rynkowych i opracowywanie nowych rozwiązań...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.