Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1690

  • Handlowiec wyrobami hutniczymi

    P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami, ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności, budowanie długotrwałych relacji z klientami, aktywne wykorzystywanie działań marketingowych...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista senior / mid / junior / ekspert  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zawieranie umów z Klientami,
  •  
  • Kierowca - Sprzedawca / Vanseller (prawo jazdy kat. B i/lub C)

    Bakoma Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Olsztyn    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Sprzedaż bezpośrednia produktów ogólnopolskiej Spółki. Obsługa stałych klientów na powierzonym obszarze. Budowanie długotrwałych relacji z klientem. Efektywne wprowadzanie nowych produktów.
  • Młodszy Underwriter Ubezpieczeń Korporacyjnych (f/m/d)

    TUiR Allianz Polska S.A.   Warszawa, blisko metra Dworzec Gdański    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Selekcja, ocena i akceptacja ryzyka pod kątem underwritingowym zgodnym ze strategią i wytycznymi grupy Allianz; Przygotowanie i negocjowanie ofert z pośrednikami ubezpieczeniowymi i klientami oraz obsługa istniejących umów ubezpieczenia; Współpraca z innymi...
  • Sonepar Polska sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Pozyskiwanie nowych klientów; Dbanie o długofalowe relacje z nowym i obecnymi Klientami na powierzonym terenie; Zapewnianie klientom firmy doradztwa technicznego.
  • Agent Nieruchomości

    Freedom Nieruchomości   Łódź, ul. Wierzbowa 21    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B   5 000 - 30 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania? Systematyczne pozyskiwanie nieruchomości w oparciu o umowy na wyłączność. Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami. Organizacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości. Realizacja celów sprzedażowych. Współpraca z zespołem i dbałość o...
  • Junior Account Manager

    MAOBI Group Sprawdzona firma   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Kontakt z pracownikami tymczasowymi , zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików. Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec takimi jak: urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie. Budowanie pozytywnego...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Ełk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
  • Columbus Energy S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych z wykorzystaniem dostępnych programów dotacyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, Zarządzanie portfelem klientów i realizacja celów sprzedażowych, Praca z...
  • Vienna Life Partners Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Będziesz aktywnie poszukiwać nowych klientów i oferować im produkty ubezpieczeniowe (ubezpieczenia na życie, majątkowe, grupowe). Będziesz przygotowywać oferty ubezpieczeniowe i prowadzić spotkania z klientami. Twoim zadaniem będzie doradzanie klientom jak...
  • Specjalista / Specjalistka wsparcia klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i chat, zapewniająca wysoką jakość kontaktu Wsparcie techniczne oraz pomoc w korzystaniu z usług firmy Rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji z zachowaniem wysokiej satysfakcji klienta Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych jako...
  • Customer Support Specialist with German – Banking Service

    Concentrix   Katowice    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 800 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space;Handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card;Active listening;Order processing in the general call hotline for private customers;Good needs...
  • Concentrix
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to our customers. Now, we’re looking...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Key Account Managerów w codziennej współpracy z kluczowymi klientami oraz bieżący kontakt w sprawie planów promocyjnych i rozliczeń. Obsługa procesów administracyjnych: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP i uzupełnianie danych raportowych....
  • Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca zdalna
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat   45,00 zł netto (+VAT)/godz.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klientów indywidualnych w branży telekomunikacyjnej przy połączeniach przychodzących; Aktywna sprzedaż usług i dopasowywanie ofert do potrzeb klientów; Wprowadzanie danych i aktualizacja informacji w systemach firmowych; Utrzymywanie kontaktu z klientami przez telefon i e-mail;
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży i obsługi klienta zagranicznego

    Trenkwalder Sprawdzona firma   Skarszewy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania: aktywne rozwijanie kontaktów biznesowych oraz pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, uczestnictwo w spotkaniach bezpośrednich z klientami, obsługa zapytań ofertowych, przygotowywanie ofert dla klientów, nadzór nad procesem realizacji zleceń produkcyjnych, obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży i obsługi klientów - jęz. niemiecki

    Trenkwalder Sprawdzona firma   Skarszewy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania: aktywne rozwijanie kontaktów biznesowych oraz pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, uczestnictwo w spotkaniach bezpośrednich z klientami, obsługa zapytań ofertowych, przygotowywanie ofert dla klientów, nadzór nad procesem realizacji zleceń produkcyjnych, obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Handlu z j. czeskim

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław, Krzyki    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje Zadania Obsługa kluczowych klientów w zakresie tworzyw sztucznych. Prowadzenie działań handlowych i sprzedażowych (szczegóły ustalane indywidualnie). Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z rynkami czesko-języcznymi.
  • Specjalista ds. Handlowych

    Primost Południe Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    OPIS STANOWISKA: uczestniczenie w procesem zakupowym w ramach strategii spółki, pozyskiwanie ofert w ramach realizowanych inwestycji, sporządzanie tabel porównawczych pozyskanych ofert, negocjacje cenowe z dostawcami / podwykonawcami, sporządzanie zleceń i umów handlowych, udoskonalanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży B2B

    Benefit Systems SA   Rzeszów, Aleja Armii Krajowej 21    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 700 - 12 000 zł brutto/mies.
    4 dni
    Twój zakres obowiązków W naszym zespole będziesz odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów biznesowych. Zajmiesz się sprzedażą Programu MultiLife oraz MultiSport - jednego z głównych świadczeń oczekiwanych na rynku pracy oraz otrzymasz bazę potencjalnych klientów, którą będziesz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Kosmetyków Profesjonalnych B2B

    Onmacabim Pol Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres Obowiązków Aktywna sprzedaż produktów kosmetyki profesjonalnej Onmacabim do klientów biznesowych (gabinet, klinika, SPA). Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji. Prowadzenie prezentacji produktów, protokołów oraz doradztwo w zakresie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. przygotowywania ofert

    DTS System Sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW Realizacja długo- i krótkofalowej polityki sprzedażowej firmy. Analiza dokumentacji projektowej i przetargowej. Przygotowywanie zestawień urządzeń na postawie otrzymanej dokumentacji technicznej. Przygotowywanie kosztorysów i wycen. Zbieranie i weryfikacja ofert od...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Sprzedaży – Usługi Transportowe (TSL)

    MTI Group Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych na rynku polskim i europejskim, sprzedaż usług transportowych i spedycyjnych w oparciu o strategię firmy, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert, rozwijanie długofalowych relacji z klientami,...
  • Specjalista ds. Handlu Olejami, Tłuszczami i Produktami Paszowymi

    BZK i Wspólnicy sp. z o.o. Sprawdzona firma   Koprki    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Rozpoznanie, monitorowanie zmian i potrzeb rynku oraz działań konkurencji; Podejmowanie działań mających na celu identyfikację nowych rynków zbytu oraz pozyskiwanie nowych klientów; Odpowiedzialność za pełny proces sprzedaży produktów z oferty Spółki i...
  • Specjalista ds. sprzedaży domów

    ABAKON BD Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   5 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    4 dni
    Godziny: 6-8; Współpraca: B2B, zlecenie; Co będzie należeć do Twoich obowiązków? prezentacja produktów i rozwiązań z zakresu budowy domu z prefabrykatów keramzytowych, prowadzenie spotkań z klientami i negocjowanie warunków umów, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o pozytywne relacje z klientem.
  • Specjalista ds. sprzedaży domów

    ABAKON BD Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   5 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    4 dni
    Godziny: 6-8; Współpraca: B2B, zlecenie; Co będzie należeć do Twoich obowiązków? prezentacja produktów i rozwiązań z zakresu budowy domu z prefabrykatów keramzytowych, prowadzenie spotkań z klientami, dobór najlepszych rozwiązań i negocjowanie warunków umów, realizacja celów...
  • Specjalistka / Specjalista ds. sprzedaży

    KB Sp. z o.o.   Rytel    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Monitorowanie sprzedaży; Prowadzenie negocjacji handlowych; Przygotowanie zamówień oraz nadzorowanie realizacji dostaw, Sporządzanie cenników; Raportowanie o wzrostach lub spadkach sprzedaży, problemach jakościowych itd.; Ustalanie z dostawcami terminarza dostaw...
  • Specjalista ds. finansów

    JT S.A.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Miejsce pracy: Warszawa (Białołęka) DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Księgowanie i rozliczanie dokumentów księgowych; Weryfikacja kompletności dokumentów księgowych wpływających do Spółki; Prowadzenie rejestru dokumentów księgowych; Przygotowanie płatności w bankowości on-line...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Relacji z Kluczowymi Klientami

    Klient portalu Praca.pl   Malta, St. Julians   
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 20 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    4 dni
    Bądź głównym punktem kontaktu dla kluczowych klientów. Dbaj o silne relacje z klientami. Efektywnie dostarczaj rozwiązania spełniające cele klientów. Rozwijaj biznes z nowymi i istniejącymi klientami. Realizuj codzienne i miesięczne cele. Zarządzaj trudnymi sytuacjami i konfliktami.
  • Specjalista / Specjalistka ds. ubezpieczeń majątkowych w Biurze Finansów

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Co będzie należeć do Twoich zadań: Współpraca z brokerem ubezpieczeniowym i towarzystwami ubezpieczeniowymi; Przygotowywanie dokumentacji w zakresie pozyskania ubezpieczeń; Przygotowywanie wniosków dotyczących wystawienia polis ubezpieczeniowych i innych dokumentów ubezpieczenia;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Treści Produktowych

    Media Expert   Złotów, Za Dworcem 1D    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    4 dni
    praca zdalna W Media Expert jesteśmy otwarci na współpracę z osobami posiadającymi orzeczenie o niepełnosprawności. Bądź aktywny zawodowo i dołącz do Expertów. Opis stanowiska Tworzenie i aktualizowanie opisów oraz specyfikacji produktów w systemach wewnętrznych; Kontrola poprawności...
  • Specjalistka / Specjalista ds. ofertowania

    Klient portalu Praca.pl   Katowice   
    specjalista mid / senior / junior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Przygotowywanie kompleksowych ofert dla projektów z zakresu energetyki przemysłowej i zawodowej (kotły, instalacje, rurociągi, bloki energetyczne) Analiza dokumentacji technicznej oraz wymagań zamawiających; Współtworzenie harmonogramów kontraktowych oraz udział w procesie wyceny; Bliska...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z pacjentem

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Koordynacja komunikacji z pacjentami, w tym wyjaśnianie procedur i informacji o usługach; Wsparcie pacjentów w korzystaniu z aplikacji i rozwiązywaniu problemów; Utrzymywanie relacji z pacjentami, w tym kontakt z osobami rezygnującymi; Budowanie pozytywnego wizerunku placówki...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna obsługa klientów indywidualnych i firm z sektora MŚP....
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Kołobrzeg    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Białystok, CH Biała    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Białystok, CH Hetmańska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Przedstawiciel Handlowy

    ABAKON BD Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   5 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    4 dni
    tryb pracy: elastyczny, dopasowany do Ciebie.
  • Menadżer Handlowy

    Raven PL Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Efektywna sprzedaż materiałów hutniczych zgodnie z wytyczonymi planami sprzedaży (tonaż, marża) Praca z klientem poprzez kontakt mailowy, telefoniczny oraz osobisty; Przedstawienie oferty handlowej, prowadzenie negocjacji handlowych; Aktywne pozyskiwanie klientów,...
  • Bank Pocztowy S.A.
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Telefoniczne wsparcie klientów w zakresie produktów elektronicznych; Koordynacja napraw, zwrotów i procesów reklamacyjnych; Prowadzenie klientów przez proces zakupowy i doradztwo w zakresie usług dodatkowych; Zapewnienie wysokiej jakości kontaktu i satysfakcji klienta;
  • Konsultant / Konsultantka z językiem niemieckim – obsługa klienta

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami; Rozwiązywanie problemów klientów z empatią i zaangażowaniem; Realizacja wskaźników jakości i zadowolenia klientów;
  • Customer service specialist in the automotive industry with German

    Concentrix   Katowice    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Customer Advisor with Norwegian

    Concentrix   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 5 pracowników
    4 dni
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Geotik sp. z o.o.   Wrocław, ul. Słubicka 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Specjalista ds. Obsługi Klienta 360 stopni w Geotik jest rolą, która łączy ze sobą obszary związane z procesem obsługi Klienta (realizacja zamówień od momentu złożenia przez Klienta do etapu dostarczenia rozwiązania przez dostawców), administracją i rozliczaniem procesu zakupowego...
  • Telefoniczny Doradca Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Olsztyn, ul. Wyszyńskiego 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat   31,40 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    4 dni
    Lokalizacja: Olsztyn Twoje Zadania (Dzień Pracy) Aktywny kontakt telefoniczny z obecnymi klientami (aktualizacja ofert) Obsługa połączeń przychodzących od klientów zainteresowanych usługami; Skuteczne utrzymywanie i pozyskiwanie klienta; Sprzedaż oparta na nowoczesnych rozwiązaniach...
  • Telefoniczny Doradca Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat   31,40 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    4 dni
    Lokalizacja: Olsztyn Twoje Zadania (Dzień Pracy) Aktywny kontakt telefoniczny z obecnymi klientami (aktualizacja ofert) Obsługa połączeń przychodzących od klientów zainteresowanych usługami; Skuteczne utrzymywanie i pozyskiwanie klienta; Sprzedaż oparta na nowoczesnych rozwiązaniach...
  • Doradca / Doradczyni Klienta Agrobiznesowego

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Wieluń    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoja rola odpowiadasz za realizację indywidualnych celów biznesowych; zarządzasz przypisanym portfelem Klientów agrobiznesowych; nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji; aktywnie kształtujesz relacje z lokalnymi organizacjami i instytucjami z sektora agrobiznesu;...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    obsługa klientów; utrzymywanie dobrych relacji z klientami; realizacja celów sprzedażowych; dbałość o wysoką jakość obsługi klientów oraz firm;
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    obsługa klientów; utrzymywanie dobrych relacji z klientami; realizacja celów sprzedażowych; dbałość o wysoką jakość obsługi klientów oraz firm;

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.