Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1690

  • Opiekun Klubowicza (k/m)

    Medicover Fitness & Gym   Kraków, ul. Zachodnia 27    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    4 dni
    Pracuj z nami! buduj przyjacielskie relacje z Klubowiczami, sprzedawaj karnety i produkty, informuj o promocjach i zajęciach, wspieraj Kierownika Klubu oraz Zastępcę Kierownika, prowadź z nami social media. Co docenimy? dyspozycyjność w weekendy, wysoki poziom samodzielności, swobodę w...
  • Opiekunka / Opiekun Klubowicza

    Medicover Fitness & Gym   Zabrze, ul. Roosevelta 81    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu
    4 dni
    Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na pełny lub część etatu, Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy!​ Tryb pracy: zmianowy, również w weekendy i święta. Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamSmartGym który wspiera w budowaniu zdrowych...
  •  
  • Customer Advisor with Danish

    Concentrix   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 5 pracowników
    4 dni
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Customer Advisor with Swedish

    Concentrix   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  część etatu / pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    4 dni
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Hanna Fredrych
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Rekrutacja i wdrażanie - nowych współpracowników do Twojego Zespołu sprzedaży. Wsparcie Zespołu - w realizacji codziennych działań sprzedażowych - pomagasz zamieniać cele na konkretne wyniki. Monitorowanie - umiejętność pracy z danymi i identyfikacja obszarów...
  • Menadżer / Menadżerka Sprzedaży - mierniki przenośne V&A

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania na stanowisku pracy: budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej w celu efektywnej realizacji celów sprzedażowych w kraju i za granicą, inicjowanie i koordynowanie działań w celu zwiększenia potencjału obecnych rynków i zdobywania nowych, budowanie długotrwałych relacji z...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów

    InviMed   Warszawa, ul. Rakowiecka 36    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoimi obowiązkami będą: rejestracja i bezpośrednia obsługa Pacjentów, kontakt telefoniczny i mailowy z Pacjentami, współpraca z personelem medycznym w celu przygotowywania kart pacjentów na wizytę w danym dniu, dbanie o jak najwyższą jakość świadczonych usług oraz pozytywny...
  • Specjalista ds. Technicznych

    Geotik sp. z o.o.   Wrocław, ul. Słubicka 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Wsparcie techniczne Klientów Biznesowych (kontakt telefoniczny, mailowy i bezpośredni), Analizę usterek i rozwiązywanie problemów technicznych Aktualizacja i konfigurowanie urządzeń GPS, sprawdzanie poprawności ich działania; Tworzenie własnych konfiguracji na podstawie warunków...
  • Specjalistka / Specjalista ds. części zamiennych

    Klient portalu Praca.pl   Jaktorów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Obsługa zgłoszeń klientów – telefonicznie i mailowo, w tym kontakt z centralą w języku angielskim. Analiza i weryfikacja potrzeb klientów oraz proponowanie skutecznych rozwiązań. Współpraca w zespole 3-osobowym oraz dbanie o terminową realizację zamówień. Dokumentowanie kontaktów i...
  • Specjalista ds. ofertowania - branża kotłowa (k/m)

    Jww Invest S. A.   Katowice   
    specjalista mid / senior / junior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Miejsce pracy: Katowice Twoje przyszłe zadania: opracowywanie ofert dot. energetyki zawodowej/ przemysłowej: kotłów, rurociągów, bloków energetycznych, instalacji, analiza wymagań technicznych i dokumentów związanych z procedurą przygotowania oferty, udział w opiniowaniu wycen, tworzeniu...
  • Doradca / Doradczyni Sklepu ds. Handlowych

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: Dostarczanie, układanie i dbanie o porządek towarów na półkach. Przygotowywanie produktów do sprzedaży. Obsługa klientów przy stoisku i bezpośrednia sprzedaż. Sprzedaż internetowa (realizacja zamówień online). Przyjmowanie dostaw (terminowo i prawidłowo). Uczestnictwo w...
  • Doradca Klienta ds. HoReCa

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie klientów gastronomicznych, a także utrzymywanie i rozwój współpracy, realizacja planów sprzedażowych, profesjonalna obsługa klientów, mająca cechy partnerstwa biznesowego, budowanie długotrwałych relacji z klientami, prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami.
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 100 - 6 400 zł brutto/mies.
    4 dni
    Telefoniczna sprzedaż usług i produktów z szerokiego portfolio; Osiąganie celów sprzedażowych i jakościowych; Rozwijanie oraz opieka nad własną bazą klientów; Prowadzenie rozmów w sposób naturalny, bez sztywnych schematów; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę;
  • Doradca / Doradczyni klienta - sektor Projekt

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Andrychów    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów (w sektorze Projekt: płytki ceramiczne, kompleksowe wyposażenie i wykończenie kuchni oraz łazienek - meble, armatura, ceramika, kabiny i wanny, zlewozmywaki, baterie etc.)...
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Swadzim    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
  • Key Account Manager – Top Infra&Public Services (k/m)

    Emitel S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania: Aktywne zdobywanie nowych klientów usług telekomunikacyjnych na rynku sektora administracji publicznej Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z powierzonym portfelem klientów oraz budowanie własnej bazy klientów; Realizacja założonych planów sprzedaży na wskazanym rynku;...
  • Przedstawiciel handlowy – kompleksowa budowa domów

    ABAKON BD Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   5 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    4 dni
    Co będzie należeć do Twoich obowiązków? prezentacja produktów i rozwiązań z zakresu budowy domu z prefabrykatów keramzytowych, prowadzenie spotkań z klientami, dobór najlepszej do wymagań oferty i negocjowanie warunków umów, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o pozytywne relacje z klientem.
  • Przedstawiciel handlowy – kompleksowa budowa domów

    ABAKON BD Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   5 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    4 dni
    Co będzie należeć do Twoich obowiązków? prezentacja produktów i rozwiązań z zakresu budowy domu z prefabrykatów keramzytowych, prowadzenie spotkań z klientami, dobór najlepszej do wymagań oferty i negocjowanie warunków umów, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o pozytywne relacje z klientem.
  • Candellux Lighting Sp. z o.o.   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Praca na terenie województwa : Dolnośląskie, Wielkopolskie, Opolskie, Lubuskie Do Twoich zadań należeć będzie: realizacja polityki sprzedaży na powierzonym regionie oparta na analizie i dobrym planowaniu współpracy z klientami, utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami,...
  • Collection Analyst with English

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Work model: Onsite About the role Would you like to discover how we work and who we are? Do you hold a degree university, and would you like to gain experience in a corporate environment? If you would like to start your career journey with us, we can assure you that on this job position you will...
  • Holcim Polska S.A
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Promowanie produktów (segment prefabrykaty) znajdujących się w ofercie firmy wśród generalnych wykonawców, wykonawców, projektantów wnętrz, firm budowlanych oraz partnerów handlowych na podległym terenie (woj. mazowieckie i łódzkie). Budowanie sieci...
  • Handlowiec

    Metal Union sp. z o.o.   Częstochowa, ul. Żyzna 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 600 - 9 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie sieci sprzedaży. Utrzymywanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami. Prezentacja oferty firmy oraz negocjowanie warunków handlowych. Monitorowanie rynku i działań konkurencji. Przygotowywanie ofert handlowych...
  • Handlowiec

    EURODRUT Sp. z o.o.   Tarnowo Podgórne    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska Budowanie oraz rozwijanie trwałych i partnerskich relacji z klientami; Obsługa dotychczasowych klientów oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Przygotowywanie ofert handlowych; Profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanego asortymentu; Raportowanie bieżących działań; Realizowanie...
  • Przedstawiciel Handlowy

    STALGROUP Sp. z o.o.   Rzeszów    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i rozwijanie istniejącego portfela na wyznaczonym terenie. Skuteczne prezentowanie naszych produktów/usług, tak aby klienci widzieli w nich realną wartość. Prowadzenie negocjacji handlowych i finalizowanie umów – liczy się...
  • Sonepar Polska sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główny zakres obowiązków: Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych dla klientów; Bezpośrednia obsługa klientów w oddziale; Zapewnianie klientom firmy doradztwa technicznego; Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
  • Agent Nieruchomości

    Freedom Nieruchomości   Kołobrzeg, ul. Łopuskiego 40A    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B   8 000 - 25 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje zadania? Systematyczne pozyskiwanie nieruchomości w oparciu o umowy na wyłączność. Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami. Organizacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości. Realizacja celów sprzedażowych. Współpraca z zespołem i dbałość o...
  • 1.PLASTCOMPANY POLSKA Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    aktywne poszukiwanie i obsługa klientów z sektora przemysłowego, przedstawianie oferty i dobór odpowiednich rozwiązań technicznych, prowadzenie negocjacji i realizacja założonych celów sprzedażowych, opracowywanie ofert, wycen i dokumentacji handlowej, budowanie trwałych relacji z...
  • DTH Selection Sp. z o.o.
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 18 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska Nawiązywanie i rozwijanie relacji handlowych z klientami w podległym regionie. Badanie potrzeb oraz dobór urządzeń do automatyzacji i zabezpieczenia procesów produkcyjnych (armatura, przepływomierze, analizatory). Konsultacje z klientami dotyczące technicznych parametrów...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  rekrutacja online
    4 dni
    Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego; Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; Realizacja celów sprzedażowych; Udział w szkoleniach zawodowych;
  • TBS Consulting Sprawdzona firma   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Systematyczne budowanie relacji z nowymi i obecnymi klientami (laboratoria przy zakładach produkcyjnych należących do branży: automotive, lotniczej, ogólno-mechanicznej, tworzyw sztucznych, medycznej, meblarskiej, chemicznej). Doradztwo techniczne w zakresie oferowanych...
  • Timac Agro Polska Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Miejsce pracy: praca mobilna / cała Polska Do Twoich zadań należeć będzie: Wsparcie merytoryczne i szkoleniowe zespołów sprzedażowych; Wizyty z Doradcami Techniczno-Handlowymi u hodowców; Sprzedaż produktów zootechnicznych firmy do określonej grupy klientów; Reprezentowanie firmy na...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami; Przygotowywanie ofert handlowych i umów; Udział w przetargach; Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów; Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firmy;
  • Customer Support Specialist with German – Customer Support Rockstar

    Foundever   Gdańsk   
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    At Foundever, you will: Communicate daily (by phone and email) with customers from the German market, Support clients with travel- and booking-related inquiries, Ensure every customer ends the conversation with a smile, Work with a friendly, supportive team that truly loves what they do, Have a real...
  • Mitarbeiter/in für Kundenbetreuung und Personaleinsatzplanung

    Carework Plus Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Gliwice    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Standort: Gliwice, Polen; Arbeitszeit: Vollzeit; Arbeitsweise: Telefonisch – Du betreust unsere Kunden & Betreuungskräfte in Deutschland; Arbeitsmodell: Hybrid – Büro & Homeoffice möglich; Branche: Soziale Dienstleistungen (Alltagsbegleitung nach § 45a SGB XI – kein Vermittler, keine...
  • Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Klientów Korporacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zarządzanie portfelem klientów i pozyskiwanie nowych. Budowanie długofalowych relacji biznesowych. Prowadzenie spotkań handlowych i prezentacja rozwiązań. Finalizowanie rozmów handlowych i podpisywanie umów.
  • Loading Systems Polska Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Czym będziesz się zajmował? realizowanie celów sprzedażowych poprzez obsługę kluczowych partnerów biznesowych; prowadzenie działań handlowych od przygotowania ofert po finalizację zamówień budowanie i rozwijanie relacji z inwestorami, projektantami oraz wykonawcami; monitorowanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zakupów FMCG

    Lewiatan - P.H.U. Zachęta sp. z o.o. sp.k.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko
    5 dni
    Opis stanowiska prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i ustalanie warunków współpracy; planowanie oraz realizacja działań zakupowych w przypisanych kategoriach; zarządzanie asortymentem i polityką promocyjną; analiza wyników sprzedaży i przygotowywanie raportów kategorii;...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Czan Sp z o.o.   Garwolin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów zainteresowanych zakupem mieszkań oraz wynajmem lokali usługowych; Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami; Kompleksowe prowadzenie klienta przez proces sprzedaży – od pierwszego kontaktu po finalizację transakcji;...
  • TTEC
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 10 001 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży i Promocji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Generowanie codziennych i okresowych raportów sprzedażowych. Przygotowywanie doraźnych analiz na potrzeby bieżących działań. Zarządzanie Cenami i Promocjami: Systemowe wprowadzanie cen, promocji oraz przecen. Koordynacja procesu zamawiania towarów pod planowane akcje promocyjne. Udział w...
  • Elis Textile Service Sp. z o.o. Sprawdzona firma
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami; Umawianie i prowadzenie spotkań handlowych w terenie; Prezentowanie ofert i doradztwo w zakresie urządzeń higienicznych; Wspieranie klientów w obsłudze posprzedażowej oraz serwisie produktów;...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Sprzedaży

    REMONDIS Sp. z o.o.   Polkowice, ul. Jana Wyżykowskiego 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami; prowadzenie rozmów handlowych. Przygotowywanie ofert, umów i aneksów; udział w przetargach. Realizacja planu sprzedaży; raportowanie wyników. Działania marketingowe zgodne z polityką firmy; monitorowanie rynku i konkurencji.
  • Doradca / Doradczyni ds. Sieci Partnerskiej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    rozwijanie i zarządzanie siecią partnerów w ramach platformy benefitowej; pozyskiwanie nowych współpracowników biznesowych i negocjowanie warunków handlowych; przygotowywanie promocji oraz dbałość o atrakcyjność ofert dostępnych dla użytkowników; analiza sprzedaży benefitów i...
  • E-commerce Manager

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie i rozwój sprzedaży zagranicznej na platformach marketplace; Negocjacje z Amazon Vendor oraz obsługa Seller Central; Planowanie i realizacja strategii sprzedażowej w kanałach e-commerce; Współpraca z agencją marketingową w zakresie kampanii reklamowych i promocji...
  • Bank Pocztowy S.A.
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z Językiem Chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Świadczenie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej oraz połączeń telefonicznych. Udzielanie wsparcia pacjentom korzystającym ze specjalistycznego sprzętu medycznego. Odbieranie połączeń przychodzących oraz realizowanie celów wyznaczonych przez...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w Bankowości z językiem niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: Wsparcie klientów w zakresie produktów i usług bankowych. Rozwiązywanie problemów klientów i zapewnianie wysokiej jakości obsługi. Budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń klientów. Współpraca w zespole w celu osiągania codziennych celów.
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta Ukraińskojęzycznego

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   32,68 zł brutto/godz.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    5 dni
    obsługa klientów znanej marki modowej zgodnie ze standardami jakości; kontakt z klientami przez telefon, e-mail, media społecznościowe i czat (w niedziele tylko czat) udzielanie rzetelnych informacji, pomoc przy zgłoszeniach i bieżących problemach; dbanie o pozytywną komunikację i wysoki...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.