Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1690

  • Cursor S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   45,00 - 70,00 zł brutto/godz.
    2 dni
    Kluczowe obowiązki: Wzmacnianie silnej, profesjonalnej reputacji marki na rynku. Aktywne docieranie do nowych konsumentów i ich pozyskiwanie. Realizacja działań promocyjnych i sprzedaż portfolio BAT (m.in. podgrzewacze, e-papierosy) w wyznaczonych lokalizacjach (eventy/handel detaliczny).
  • Przedstawiciel handlowy

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obowiązki: Rozwijanie relacji z klientami z przypisanego regionu obsługiwanych w Kronospanie; Prowadzenie rozmów handlowych z klientami – pozyskiwanie nowych klientów; Analiza sprzedaży produktów i sytuacji rynkowej; Budowanie bazy danych klientów kupujących i potencjalnych; Organizacja...
  •  
  • REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój dzień pracy będzie składał się z: pozyskiwania nowych klientów oraz utrzymywania obecnych kontraktów, opracowania ofert handlowych oraz analizy opłacalności oferowanych usług, negocjowania umów handlowych, budowania relacji biznesowych z kontrahentami, nadzoru nad realizacją umów...
  • Staż na stanowisku Młodszy Przedstawiciel Handlowy

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Współpraca z zespołem sprzedażowym i innymi działami firmy; Udział w przygotowywaniu ofert handlowych; Uczestnictwo w targach branżowych, spotkaniach i wydarzeniach promocyjnych; Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i raportowanie wyników; Udział w szkoleniach...
  • Candellux Lighting Sp. z o.o.   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Obszar działania: dolnośląskie, wielkopolskie, opolskie, lubuskie Poszukujemy osoby, która przejmie odpowiedzialność za rozwój sprzedaży w powierzonym regionie. W tej roli będziesz planować działania handlowe, rozwijać współpracę z aktualnymi partnerami oraz aktywnie pozyskiwać...
  • Kierowca - Sprzedawca / Vanseller (prawo jazdy kat. B i/lub C)

    Bakoma Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Nowy Konik    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Sprzedaż bezpośrednia produktów ogólnopolskiej Spółki. Obsługa stałych klientów na powierzonym obszarze. Budowanie długotrwałych relacji z klientem. Efektywne wprowadzanie nowych produktów.
  • Asystent / Asystentka Działu Handlowo-Informatycznego

    Drozapol Profil SA   Bydgoszcz, naprzeciwko Powiatowego Urzędu Pracy    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz wsparcie pracy handlowców w biurze i w terenie. Wprowadzanie do systemów firmowych dokumentacji magazynowo-handlowej. Opracowywanie materiałów marketingowych: grafiki, banery, blogi, ulotki. Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań AI w pionie handlowym...
  • Doradca techniczno - handlowy / Doradczyni techniczno - handlowa

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie współpracy z obecnymi kontrahentami. Współpraca z firmami instalacyjnymi, wykonawczymi i deweloperami. Przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji. Doradztwo techniczne w zakresie produktów firmy. Realizacja celów...
  • Agent Nieruchomości

    Freedom Nieruchomości   Częstochowa, ul. Jasnogórska 96    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B   8 000 - 25 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania? Systematyczne pozyskiwanie nieruchomości w oparciu o umowy na wyłączność. Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami. Organizacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości. Realizacja celów sprzedażowych. Współpraca z zespołem i dbałość o...
  • Kwalifikowany Pracownik Ochrony Fizycznej

    ISS Polska Sprawdzona firma   Wrocław, Śródmieście    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Szukamy odpowiedzialnych i profesjonalnych osób do pracy w ochronie na terenie nowoczesnego biura w międzynarodowym środowisku. Zakres działań: Zapewnienie bezpieczeństwa na terenie biura (patrole, kontrola dostępu, monitoring). Reagowanie na incydenty i podejrzane sytuacje (w tym...
  • TBS Consulting Sprawdzona firma   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska nawiązywanie kontaktów oraz utrzymywanie długofalowych relacji z klientami działającymi w sektorach produkcyjnych; prezentowanie rozwiązań pomiarowych oraz udzielanie wsparcia technicznego podczas procesu sprzedaży; odpowiedzialność za rozwój sprzedaży na wyznaczonym...
  • Klaromed Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Budowanie i realizacja strategii sprzedaży w przypisanym regionie; Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami; Analiza trendów rynkowych i dostosowywanie działań sprzedażowych; Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji; Planowanie i wdrażanie...
  • Timac Agro Polska Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: praca mobilna / cała Polska Zadania: Wsparcie szkoleniowe dla zespołów sprzedażowych. Tandemowe wizyty z Doradcami Techniczno-Handlowymi u hodowców. Sprzedaż produktów zootechnicznych. Reprezentacja firmy na eventach branżowych. Zarządzanie portfelem produktów...
  • 1.PLASTCOMPANY POLSKA Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Bezpośrednie spotkania z klientami oraz prezentacja oferty firmy;Aktywna sprzedaż produktów firmy;Doradztwo techniczne i dopasowanie rozwiązań do konkretnych potrzeb klienta;Prowadzenie negocjacji handlowych oraz realizacja planów sprzedażowych;Budowanie i podtrzymywanie długotrwałej...
  • AMEX
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.  Szukamy 4 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Budowa i obsługa rynku na podległym terenie. Branża budowlana - technika mocowań i wierceń.
  • Klaromed Sp. z o.o.
    specjalista mid / junior / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków opracowanie i realizację strategii sprzedaży w wybranym regionie Polski, zarządzanie relacjami z wybranymi klientami firmy, monitorowanie bieżącej sprzedaży, trendów rynkowych i potrzeb Klientów, pozyskiwanie wiedzy o otoczeniu konkurencyjnym i wykorzystanie tej...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi.
  • Specjalista ds. Obsługi Szpitalnej​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
  • Młodszy specjalista ds. procesów obsługi klienta (m/k)

    Amlux Sp. z o.o.   Warszawa, Ochota    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa kontraktów sieciowych z klientami firmy; Bieżący kontakt z klientami (mailowy, telefoniczny, online) Obsługa procesu uwag/reklamacji zgłaszanych przez klientów; Przygotowanie rozliczeń z klientami; Tworzenie raportów oraz harmonogramu zgodnie z ustaleniami z klientem; Weryfikacja...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mail); Updating information regarding cases. Meeting targets, following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner. What do we...
  • Customer Service Specialist with Ukrainian - popular clothing brand

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   32,68 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    3 dni
    Customer service for a well-known clothing brand and maintaining the highest quality of customer service in line with project standards;Efficient customer contact through phone, email, social media, live chat. On Sundays, there is a break from phone calls; only chat is supported;Positive,...
  • Electronics leader

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    What will you do? respond to calls from German-speaking customers, help with repairs, warranties, parts and minor defects, look for solutions remotely (so that the service technician can have a rest), match products to customers in response to their needs, work with a CRM system - great if you are...
  • Customer Service Advisor mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   Katowice, Centrum    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat; Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen; Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System; Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung; Bereitstellung von Informationen zu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Korporacyjnych w dziale Wsparcia Sprzedaży​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży przy obsłudze przydzielonego portfela klientów; kontakt mailowy i telefoniczny z klientami biznesowymi w sprawach operacyjnych; prowadzenie spraw administracyjnych związanych z obsługą klientów; praca w systemach sprzedażowych oraz...
  • Opiekun / Opiekunka Klienta w Zespole Obsługi Klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Ścisła współpraca z Zespołem Obsługi Klienta na przypisanym portfelu Klientów oraz koordynacja działań z innymi działami firmy w celu sprawnej realizacji zgłoszeń klientów; Realizacja zadań operacyjnych związanych z obsługą kolejkową...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Carework Plus Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Gliwice    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad dokumentacją i rejestrami czasu pracy. Zarządzanie urlopami i koordynacja z różnymi działami....
  • Specjalista ds. zakupów (k/m)

    PERN S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne zadania: opracowywanie oraz aktualizacja strategii zakupowych, zarządzanie relacjami z dostawcami, przygotowywanie oraz przekazywanie do weryfikacji prawnej projektów umów, porozumień, pełnomocnictw oraz aneksów, prowadzenie postępowań przetargowych, prowadzenie negocjacji oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Usług Rekrutacyjnych

    Portal Praca.pl Sprawdzona firma   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca zdalna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Codzienny kontakt z klientami telefoniczny, mailowy oraz poprzez spotkania online. Monitorowanie klientów pod kątem prowadzonych działań rekrutacyjnych oraz ich bieżących potrzeb. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy ze stałymi partnerami biznesowymi. Badanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży B2B

    Benefit Systems SA   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 700 zł brutto/mies.
    3 dni
    Twój zakres obowiązków W naszym zespole będziesz odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów biznesowych. Zajmiesz się sprzedażą Programu MultiLife oraz MultiSport - jednego z głównych świadczeń oczekiwanych na rynku pracy oraz otrzymasz bazę potencjalnych klientów, którą będziesz...
  • Specjalista ds. Kadr i Płac

    Biuro Rachunkowe PIONIEW Sp. z o.o.   Łomianki, Dojazd z Metro Młociny ok 15 minut    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników klientów biura, w tym samodzielne prowadzenie rozliczeń wynagrodzeń. Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sporządzanie i terminowe przekazywanie deklaracji oraz raportów do ZUS,...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Online i Marketingu

    4 HOEM sp. z o.o.   Koszalin, ul. Bohaterów Warszawy 32A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 400 - 9 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Prowadzenie i rozwój sprzedaży online na platformach: Allegro, IdoSell, Ceneo, sklep internetowy. Obsługa i optymalizacja kampanii reklamowych (Google Ads, Facebook Ads, remarketing). Tworzenie i publikacja ofert produktowych – opisy, zdjęcia, parametry, słowa kluczowe. Analiza danych...
  • Specjalista ds. Szkoleń i Coachingu

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: koordynacja i prowadzenie szkoleń wstępnych oraz merytorycznych dla konsultantów; prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie wyników zespołu; odsłuchiwanie i ocena rozmów telefonicznych pod kątem jakości i sprzedaży; tworzenie, aktualizacja i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. finansowych

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie obsługi finansowej jednostek organizacyjnych Wydziału Chemicznego. Zakres obowiązków: sporządzanie budżetów przychodów i kosztów jednostek organizacyjnych Wydziału Chemicznego, aktualizacja oraz...
  • Specjalistka / Specjalista ds. sprzedaży B2B

    Audiostacja sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i rozwój relacji z klientami biznesowymi (m.in. sklepy muzyczne, foto/video, komputerowe, Hi-Fi, gaming, sieci handlowe) Aktywna współpraca z partnerami w całej Polsce; Realizacja planów sprzedażowych; Spotkania i wizyty u klientów; Przygotowywanie ofert...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ofertowania i sprzedaży

    Herbud Sp. z o.o.   Tarnów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert handlowych w odpowiedzi za zapytania klientów; ścisła współpraca z przedstawicielami handlowymi pracującymi w terenie; analiza ofert pod względem technicznym i handlowym; współpraca z działem sprzedaży, logistyką kontakt z dostawcami w celu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży i Ofertowania (HVAC)

    Herbud Sp. z o.o.   Tarnów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Główne Zadania Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych dla klientów. Ścisła współpraca z Przedstawicielami Handlowymi. Telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa klienta w biurze. Współpraca z producentami w celu realizacji zamówień i zapytań. Aktywne budowanie pozytywnego wizerunku...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży na Marketplace (E-commerce)

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania będą obejmować: Wzrost i zarządzanie sprzedażą zagraniczną na platformach marketplace. Prowadzenie negocjacji z Amazon Vendor i bieżąca obsługa Seller Central. Planowanie i wdrażanie strategii sprzedażowej w kanałach e-commerce. Współpraca z agencją marketingową w...
  • Stanowisko ds. obsługi administracyjno-gospodarczej​​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres obowiązków: sprawdzanie harmonogramów czasu pracy, nadzór nad ewidencją czasu pracy prowadzoną przez poszczególne zespoły pracownicze, wprowadzenie czasu pracy do systemu kadrowo-płacowego (SAP) ewidencja urlopów, zwolnień i nadgodzin występujących u pracowników w bieżących...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i...
  • Doradczyni / Doradca ds. sprzedaży

    INTERNET UNION S.A.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i promowanie oferty; Sprzedaż usług i podpisywanie umów; Raportowanie wyników sprzedaży; Rozwijanie swoich umiejętności handlowych; Współpraca z zespołem;
  • Starsza Doradczyni / Starszy Doradca ds. Klientów Strategicznych (Dep. Klientów Międzynarodowych)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Samodzielne pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie kompleksowych relacji z klientami i zapewnianie maksymalnej satysfakcji klienta z oferowanych usług bankowych; Negocjowanie warunków współpracy z Klientem w ramach polityki ryzyka i cenowej Banku; Procesowanie wniosków...
  • Trener Call Center / Coach call center

    MAOBI Group Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: koordynowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla nowych konsultantów, prowadzenie szkoleń merytorycznych i obsługowych na podstawie zidentyfikowanych potrzeb szkoleniowych, prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie efektywności...
  • Praca.pl   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje Zadania: Aktywne pozyskiwanie konsumentów i budowanie wizerunku marki na rynku. Sprzedaż i prezentacja portfolio produktów nowej generacji (podgrzewacze, e-papierosy). Bezpośredni kontakt z klientem w wyznaczonych lokalizacjach (eventy, punkty sprzedaży detalicznej).
  • Sales Manager

    Elsen Logistyka Sp. z o.o. Sp. k.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów w środowisku; negocjacje warunków handlowych i podpisywanie umów; realizacja celów, nadzór nad ich wykonaniem; udział w targach, konferencjach etc.; monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, działań konkurencji i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Odbieranie połączeń przychodzących, maili i czatów od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników;Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach;Wspieranie klientów w zakupie biletów - od...
  • Referent / Referentka ds. obsługi pasażerskiej

    Port Lotniczy GDAŃSK Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Będziesz odpowiadać za obsługę pasażerów w Executive Lounge: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów, dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge, rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge, obsługa Pasażerów w Executive Lounge zgodnie...
  • Specjalista / Specjalistka ds.wsparcia klienta w języku Ukraińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat   32,68 zł brutto/godz.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Твої обов'язки: обслуговування клієнтів відомого бренду одягу та підтримання найвищої якості обслуговування клієнтів відповідно до стандартів проекту....
  • Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk   
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami z rynku niemieckiego. Udzielanie wsparcia w zakresie rezerwacji, podróży i zapytań dotyczących usług. Rozwiązywanie problemów i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów. Współpraca z zespołem, który stawia na wzajemne wsparcie i...
  • Kierownik Kluczowych Klientów - Export

    WBS Sp. z o.o.   Warszawa, okolice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska pracy Realizacja celów sprzedażowych na rynkach: Bałtycki i Południowa Europa Rozwój sieci dystrybucji – 70% utrzymanie, 30% pozyskiwanie nowych klientów Negocjacje handlowe i przygotowywanie ofert Analiza rynku, konkurencji i trendów Współpraca z marketingiem – leady,...
  • Lider elektroniki z j. niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    odbieranie połączeń od niemieckojęzycznych klientów; pomoc w sprawach napraw, gwarancji, części i drobnych usterek; szukanie rozwiązań na odległość; dobieranie produktów do klienta w odpowiedzi na jego potrzeby; praca z systemem CRM;

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.