Be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help.
Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks.
Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump.
Chat or talk with passengers — whatever helps solve their problem fastest.
Create real connections. We want customers to remember you — the awesome human who helped them out.
Requirements:
You speak German fluently (C1)
your English is solid too (B2)
You’re positive, patient, and open to whatever the day brings.
You listen first, then speak clearly and confidently.
You’re organized, on top of things, and can juggle tasks without dropping the ball.
We offer:
Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
After mastering the in the office for 6-9 months, enjoy the 50% of hybrid lifestyle—where home office means your couch is now a legitimate workstation!
Social benefits package, MyBenefit cafeteria, private medical care (LuxMed), life insurance,
Embrace an international and diverse work environment that broadens your horizons.
Benefit from our investment in your growth through coaching and mentoring, enhancing your skills and potential.
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more.Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy 5 pracowników
8 godz.
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 46,00 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów z zachowaniem wysokich standardów; Rozwiązywanie zgłoszeń i aktywne wsparcie klientów w codziennych potrzebach; Realizacja i monitorowanie wskaźników satysfakcji klientów oraz dążenie do ich stałej poprawy;
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 10 000 - 11 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
udzielanie wsparcia klientom przez telefon, e-mail lub czat; pomoc techniczna użytkownikom platform streamingowych, dbanie o płynność działania usług; rozwiązywanie zgłoszeń i budowanie pozytywnego doświadczenia klientów; obsługa zapytań klientów indywidualnych i biznesowych jako...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem telefonu i poczty e-mail. Terminowe i dokładne aktualizowanie informacji w systemie dotyczących obsługiwanych zgłoszeń. Realizowanie celów jakościowych i ilościowych przy zachowaniu wewnętrznych procedur firmy. Wykonywanie...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 10 000 - 11 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Provide essential support via phone, email, or chat; Provide technical assistance to streaming enthusiasts, ensuring they enjoy seamless service without interruptions; Resolve customer claims with a smile, fostering satisfaction and trust; Assist both B2B and B2C clients as the first point of...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 200 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Odbieranie połączeń przychodzących, maili i czatów od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników;Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach;Wspieranie klientów w zakupie biletów - od...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi;Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
7 dni
Świadczenie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej oraz połączeń telefonicznych. Udzielanie wsparcia pacjentom korzystającym ze specjalistycznego sprzętu medycznego. Odbieranie połączeń przychodzących oraz realizowanie celów wyznaczonych przez...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 200 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
odbieranie połączeń przychodzących, maili oraz wiadomości na czacie od pasażerów; udzielanie informacji o dostępnych połączeniach, taryfach, miejscach i ewentualnych opóźnieniach; wspieranie klientów w procesie zakupu biletów, w tym wybór miejsca i formy płatności; dokładne...
umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 200 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
odpowiadanie na zapytania klientów premium przez telefon, mail lub czat; wsparcie w zakupie biletów, korzystaniu z usług online i korzystaniu z programów lojalnościowych; szybkie reagowanie w sytuacjach awaryjnych związanych z podróżami; utrzymywanie profesjonalnej i przyjaznej komunikacji z...