Sales and Customer Service Specialist with the Croatian language

HomeGlobal

Lubelskie

11 dni temu

Due to the rapid development we are recruiting to a new department within the organization’s structure, for the position Sales and Customer Service Specialist with Croatian.

We are looking for dynamic and creative people, who will be provided with the necessary training to enable them to achieve their goals. Commitment and sales skills are highly valued. We ensure exceptional service to our clients, to fully meet their needs and expectations.

If you want to start a career within the structure of a constantly growing company which is active in international markets, this job is for you!

Sales and Customer Service Specialist with the Croatian language

 

Description of the position:

  • Comprehensive customer service in the context of various projects: receipt, processing and updating of orders in Croatian
  • Advising customers in order to tailor the product range to their individual needs
  • Client needs assessment and building of positive relationships
  • Administration of logistical order processing

Requirements:

  • Very good knowledge of the Croatian language and communicative Polish or English
  • Highly developed interpersonal skills
  • Communication skills, linguistic correctness and fluency of speech
  • Competent use of a computer
  • Diligence, reliability, sense of humour

We provide:

  • Attractive basic salary and a very attractive bonus system
  • Potential additional earnings through the recommendations of co-workers
  • Location in the very centre of Warsaw or home office
  • Training package
  • Development path within the company’s structure
  • Additional benefits: medical care or a Multisport card
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj

BPO International

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta