Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń.
Zadania:
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie przede wszystkim za aktywne tworzenie strategii sprzedażowej i marketingowej dla określonej grupy produktów oraz dbanie o stały rozwój biznesu poprzez pozyskiwanie nowych partnerów handlowych.
Do jej głównych zadań należeć będzie samodzielne negocjowanie umów handlowych, w tym określanie form sprzedaży i warunków płatności, a także przygotowywanie budżetu dla działu sprzedaży oraz przygotowywanie umów wraz z koordynowaniem ich realizacji.
Celem pracy będzie również monitorowanie i analizowanie danych rynkowych odnośnie produktów, klientów, działań konkurencji i wyników własnych produktów, a także poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych wraz z czynnym uczestniczeniem w kreowaniu i wprowadzaniu nowych produktów.
Idealny Kandydat powinien charakteryzować się szeroko rozwiniętymi zdolnościami negocjacyjnymi, organizacyjnymi oraz strategicznego myślenia. Zdobyte doświadczenie powinno umożliwić mu pozytywne budowanie marki na rynku oraz relacji z klientami, a wysoka motywacja do osiągania wyników ukierunkować go na realizacji zamierzonych celów.
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Kilkuletnie doświadczenie zawodowe związane ze sprzedażą, w tym minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Szeroka wiedza z zakresu technik sprzedażowych
- Zdolności organizacyjne
- Prawo jazdy kat. B
- Dyspozycyjność (gotowość do odbywania podróży służbowych)
- Udokumentowane sukcesy zawodowe związane z pozyskiwaniem nowych klientów B2B w branży technicznej
- Praca w renomowanej firmie,
- Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.
