specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków: przeprowadzanie audytów w obszarze ryzyka operacyjnego, biznesowego, technologii informacyjnej i bezpieczeństwa środowiska teleinformatycznego; przygotowywanie programów audytu, realizowanie testów, opracowywanie raportów i zaleceń z przeprowadzonych audytów; ocena...
Job Vacancy: Financial and Administration Management Location: Poland, Krakow - On-site Contract: B2B, Full time The services should be delivered within business hours, on-site Invoice collection, tracking and co-ordination; Local payment and purchasing activities; Contractor payment calculations,...
100% remotely or in our office: Warszawa, Kraków B2B: 12000 - 15000 zł + VAT Get ready to: Work with clients from all over the world; Manage development of exciting IT products (mostly developed from scratch) Lead the process of product discovery, you will have a real impact on it; Plan,...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
TWOJE ZADANIA: Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi. Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego. Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją. Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów. Praca w biurze klienta zlokalizowanym w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Obowiązki: Bieżące wsparcie IT dla pracowników biura i placówek handlowych; Nadzór nad infrastrukturą oraz prawidłowością działania urządzeń oraz systemów sprzedażowych, konserwacja sprzętu; Konfiguracja sprzętu IT w tym komputery, urządzenia sieciowe, wideo-monitoringi; Nadzór...
Główne zadania: pełnienie roli pierwszej linii wsparcia dla użytkowników systemów, przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów, prowadzenie dokumentacji technicznej oraz analiza bieżących procesów, tworzenie raportów z wykonanych zgłoszeń, tworzenie i rozwój...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Obowiązki: montaż i serwis sprzętu komputerowego (komputery, peryferia, oprogramowanie), instalacja, serwis i administracja sieci komputerowych, instalacja, aktualizacja i diagnozowanie problemów z oprogramowaniem, przygotowywanie dokumentacji wymaganej przez normy ISO i RODO, wsparcie...
Główne zadania: Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu (1 linia wsparcia) oraz e-mail. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem. Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji. Aktywacja i modyfikacja usług klientów.
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków: przeprowadzanie audytów w obszarze ryzyka operacyjnego, biznesowego, technologii informacyjnej i bezpieczeństwa środowiska teleinformatycznego; przygotowywanie programów audytu, realizowanie testów, opracowywanie raportów i zaleceń z przeprowadzonych audytów; ocena...
Job Vacancy: Financial and Administration Management Location: Poland, Krakow - On-site Contract: B2B, Full time The services should be delivered within business hours, on-site Invoice collection, tracking and co-ordination; Local payment and purchasing activities; Contractor payment calculations,...
100% remotely or in our office: Warszawa, Kraków B2B: 12000 - 15000 zł + VAT Get ready to: Work with clients from all over the world; Manage development of exciting IT products (mostly developed from scratch) Lead the process of product discovery, you will have a real impact on it; Plan,...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
TWOJE ZADANIA: Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi. Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego. Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją. Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów. Praca w biurze klienta zlokalizowanym w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Obowiązki: Bieżące wsparcie IT dla pracowników biura i placówek handlowych; Nadzór nad infrastrukturą oraz prawidłowością działania urządzeń oraz systemów sprzedażowych, konserwacja sprzętu; Konfiguracja sprzętu IT w tym komputery, urządzenia sieciowe, wideo-monitoringi; Nadzór...
Główne zadania: pełnienie roli pierwszej linii wsparcia dla użytkowników systemów, przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów, prowadzenie dokumentacji technicznej oraz analiza bieżących procesów, tworzenie raportów z wykonanych zgłoszeń, tworzenie i rozwój...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Obowiązki: montaż i serwis sprzętu komputerowego (komputery, peryferia, oprogramowanie), instalacja, serwis i administracja sieci komputerowych, instalacja, aktualizacja i diagnozowanie problemów z oprogramowaniem, przygotowywanie dokumentacji wymaganej przez normy ISO i RODO, wsparcie...
Główne zadania: Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu (1 linia wsparcia) oraz e-mail. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem. Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji. Aktywacja i modyfikacja usług klientów.
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...