Urząd Statystyczny w Bydgoszczy
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Samodzielny referent
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Ogłoszenie o naborze Nr 53917
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych- nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy, pomieszczenia biurowe znajdują się na parterze, I i VII piętrze, w budynku są windy przystosowane do potrzeb niepełnosprawnych (odpowiednia szerokość drzwi), do budynku prowadzi podjazd dla niepełnosprawnych, korytarze mają szerokość odpowiednią dla wózków inwalidzkich, brak progów utrudniających wjazd wózkiem, nie do wszystkich pomieszczeń biurowych prowadzą odpowiedniej szerokości drzwi,
- w budynku znajdują się toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dlaczego warto zatrudnić się w Urzędzie Statystycznym w Bydgoszczy:
1) otrzymujesz umowę o pracę, co oznacza, że:
• korzystasz z uprawnień przewidzianych w Kodeksie pracy,
• Urząd odprowadza za Ciebie wszystkie składki,
• okres zatrudnienia w Urzędzie zaliczany jest do stażu pracy;
2) otrzymujesz miesięczne wynagrodzenie zasadnicze oraz:
• dodatek za wysługę lat w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego,
• dodatkowe wynagrodzenie roczne, popularnie zwane „trzynastką”,
• nagrody okresowe i specjalne przyznawane nawet do trzech razy w roku,
• nagrody jubileuszowe;
3) możesz liczyć na:
• stabilne zatrudnienie,
• pracę w miłej atmosferze,
• ciekawe i zróżnicowane zadania,
• pomoc we wdrożeniu się do nowych obowiązków,
• wsparcie w rozwoju zawodowym poprzez uczestnictwo w szkoleniach,
• awans zawodowy,
• dopasowanie godzin pracy do swoich potrzeb;
4) korzystasz z innych udogodnień:
• dofinansowania do wypoczynku Twojego i dzieci, dofinansowania do działalności sportowo-rekreacyjnej i kulturalno-oświatowej, świątecznych bonów, czy pożyczki mieszkaniowej z preferencyjnym oprocentowaniem,
• możliwości wykupienia ubezpieczenia grupowego na korzystnych warunkach,
• możliwości ubiegania się o mianowanie w służbie cywilnej już po upływie dwóch lat od zatrudnienia w korpusie służby cywilnej.
Zakres zadań
- obsługa działalności socjalnej z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz współpraca w tym zakresie z organizacjami związkowymi,
- nadzorowanie procesu przeprowadzania pierwszej oceny oraz służby przygotowawczej członków korpusu służby cywilnej w Urzędzie,
- obsługa naboru pracowników do Urzędu,
- organizowanie praktyk studenckich i staży zawodowych i współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Urzędu,
- udział w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej pracowników Urzędu oraz aktualizowaniu baz danych kadrowych w systemach informatycznych,
- udział w prowadzeniu spraw związanych z urlopami pracowniczymi, innymi zwolnieniami od pracy, czasem pracy oraz porządkiem i dyscypliną pracy,
- udział w prowadzeniu spraw związanych z wyjazdami służbowymi pracowników Urzędu,
- udział w realizowaniu prac związanych ze szkoleniami i rozwojem zawodowym pracowników Urzędu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 11 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
- znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie statystyki publicznej,
- znajomość przepisów dotyczących podstaw funkcjonowania administracji publicznej oraz finansów publicznych,
- bardzo dobra znajomość MS Word, MS Excel,
- komunikatywność,
- umiejętność analizowania danych i logicznego myślenia,
- znajomość Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej i ustawy o pracownikach urzędów państwowych,
- znajomość przepisów dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie aplikacji wspomagających realizację zadań na stanowisku,
- przeszkolenie w zakresie przygotowywania materiałów do przekazania do archiwum zakładowego oraz instrukcji archiwalnej,
- przeszkolenie w zakresie obiegu dokumentów oraz przestrzegania zasad zawartych w instrukcji kancelaryjnej i stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- znajomość zagadnień związanych z obiegiem dokumentów oraz przestrzegania zasad zawartych w instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej oraz stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- znajomość MS PowerPoint,
- umiejętność posługiwania się językiem zapytań w MS SQL,
- wiedza i umiejętność zarządzania bazami danych.